Billig Kuffert

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 3150
  • Rottemis 01-07-2009 11:55

    hej allesammen..

    jeg skal bruge en god kuffert,en stor en !!  og der skal være hjul på..

    MEN hvor køber man kufferter????  jeg har nogen gange set kufferter i føtex og bilka til billige penge,men er det mon en god kvalitet?

    hvilke mærke er gode??

    hilsen fra rotten,som aldrig i sit liv har købt en kuffert 

  • Toniboni 01-07-2009 11:57

    Jeg har selv set en god kuffert i Kvickly, som opfyldte de krav som jeg stiller til en god kuffert: Trolley-håndtag (altså hvor man kan hive det langt ud), sider af hårdt materiale (ikke stof), rigtige kodelåse og med nøgle (ikke lynlåse). Den kostede bare ingenting!

  • Toniboni 01-07-2009 11:58

    PS: hvordan har du dog kunne leve uden en kuffert???

    Og for resten, godt at have dig tilbage, jeg spekulerede faktisk i går over om du mon var taget på ferie

  • Sanne-d 01-07-2009 12:05

    jeg købte en fin pink kuffert i rema 1000 i sidste uge..... dejlig stor :o) til 279.....

    jeg ville gerne ha en kvalitetskuffert men det tillader økonomien ikke pt jeg har set neye har tilbud på forsk. samsonite kufferter, de er virkelig lækre.... så hvis jeg havde lidt mere luft i min økonomi havde jeg købt sådan en 

    hvor rejser du hen??? italien?? 

  • Quisie 01-07-2009 12:38

    Det kommer os lidt an på hvad du er til af kufferter, for jeg tror da klar at du kan få en masse "fede" i taske butikker men så er de nok os lidt dyre.

    Jeg har købt min kuffert i føtex for flere år siden og den holder stadig rigtig fint.

    Go ferie :)

  • Grevee 01-07-2009 13:31

    Jeg har haft mange forskellige slags gennem tiden. Både billige og nu dem jeg har fra Samsonite. Jeg må da indrømme, at de billige fra Bilka er næsten lige så gode som mine dyre. Der kan være lidt flere finesser på de dyre- som gør dem mere praktiske at pakke- men en kuffert bruger man jo ikke 365 om året. Blot pas på med at selve kufferten ikke er for tung- så kan du pakke mindre kilomæssigt i den i forhold til flyvning.
    God ferie
    Kh Dorit

  • Katatonia 01-07-2009 13:53

    Dem man køber i Bilka, Føtex og lign. steder er ganske udmærket kvalitet. Vi har kun købt kufferter derfra, og de virker endnu. Den ene af dem vi har er 10 år gammel, og den har jeg lige haft med til London

    Jeg vil ikke give specielt meget for en kuffert, og ville aldrig turde at have en dyr kuffert som fx louis vuitton, da der er større sandsynlighed for at den bliver stjålet.

    I min føtex har de tit solgt kufferterne (med hjul und alles) til 50-150 kr på tilbud.

  • Rottemis 01-07-2009 14:56

    tak for jeres input..


    "toniboni"  jeg har selfølgelig et par kufferter,men lorte kufferter uden hjul,som skal slæbes afsted..bare ikke morsomt,når man også har 4 børn med :o)

    "sanne-d"  vi er lige kommet hjem igår,fra italien,og jeg forbandende min kuffert langt væk under hele ferien.. nu skal vi afsted igen til september,så en ny kuffert skal der til :o)

  • Katrine_v 01-07-2009 16:22

    Når du beslutter at give over 400-500 kr. for en kuffert, så skal du helt klart invistere i en med 4 hjul! De er bare vidunderlige. Men supermarkeds kufferter med 2 hjul er jo også ok.

  • Tanya777 01-07-2009 16:39

    Nu har jeg ikke læst hvad der ellers er blevet svaret, men svaret på dit spørgsmål, hvor du køber en kuffert er selvfølgelig i NEYE !!! Der er også udsalg lige nu de har både billige og dyre..

  • Rottemis 01-07-2009 19:46

    jeg må i neye..men blir de mon ik billigere,når sommerferie ræset er overstået ??

Skriv på debatten