Ferielejligheder Udlandet

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 144
  • Cecilie2610 26-07-2010 21:06

    Jeg er i gang med at kigge på lidt rejser til efterårsferien, men også en dyr sommerferie næste år, derfor skal rejsen i efteråret være så billig som muligt.

    Jeg har kigget lidt rundt omkring. Men kom til at tænke på at booke flybilletter og bosted hver for sig - helst ferielejlighed.

    Jeg kunne godt derfor godt bruge nogen, som evt. kender nogle sider, der har billige ferielejligheder (3-4000 kr/uge) og gerne i Europas varme lande. Storby kan også godt gå! (;

    Andre gode råd til billigere rejser er også meget velkomne. Afbudsrejser er overvejet, men jeg kan godt lide at være i god tid.

  • Indienite 26-07-2010 21:47

    Vi har booket 3-værelses lejlighed på Kefalonia (Grækenland) for 3000.- pr person i 7 dage, inklusiv fly.. Men eftersom jeg ikke har været der endnu, ved jeg ikke om det er anbefalelsesværdigt  Men billigt er det, og det lyder godt ud fra beskrivelsen

  • Cecilie2610 26-07-2010 21:48

    Indienite: vi har også overvejet Kreta. Men er vejret ikke dårligt der - regn?
    Men det er da billigt! Hvor har I fundet det henne?

  • Helenelarsen83 26-07-2010 22:05

    Vi var sidst i maj, 10 dage i Spanien. Vi bookede fly og lejlighed hver for sig.
    Vi fandt nogle danskere der have en dejlig lejlighed i et Ikke så danksturistet område på Spaniens østkyst, her gav vi 3100 alt incl for 10 dage. Lejligheden kunne rumme op til 6 personer.

    Vi vil helt klart rejse på den måde igen - og håber på at tage afsted igen i løbet af efteråret.

    Jeg synes det var skønt at komme lidt væk fra hotellerne hvor man nærmest sover oveni grissefesterne. Have hel bolig med alt hvad man behøver, adgang til lækker pool. Vi lejede ligeledes bil dernede (BILLIGT i Spanien!!).

    Jeg havde forberedt mig på at man måske ville kunne blive lidt skuffet, at alt måske ikke var som man håbede på når nu det var privat og ikke midt i turisternes hotelmekka, men må sige at der ikke var én eneste ting der skuffede.
    Klart anbefalelsesværdigt!

  • Cecilie2610 26-07-2010 22:07

    Helene: det er nemlig også lidt det, vi gerne vil opnå (udover billigere priser) ved at rejse på den måde. Vi lejede bil på Mallorca sidste år, men hvordan er det at gøre i selve Spanien? :)

  • Duttie 26-07-2010 22:14

    Hej Cecilie.
    Jeg har det bedste insidertip til booking af ferielejligheder.
    Skriv til annekusk@gmail.com, hun har 17 forskellige lejligheder i Portugal. En dejlig lille by, der hedder Olhos de agua, et kvarter fra Albufeira.
    I skal flyve til Faro, og der findes mange billige flybilletter, fx. med Ryan Air.
    Virkelig anbefalelsesværdigt.
    kh Duttie.

  • Helenelarsen83 26-07-2010 22:16

    Vi søgte (på engelsk) på nettet efter et biludlejningsfirma. Inden vi bookede sørgede vi (selvfølgelig) for at tjekke firmaet på nettet.
    Vi bookede en bil, betalte og hentede den i lufthavene - Ingen problemer.
    Vi havde generelt ikke problemer dernede - var udstyret med telefon numre - kort osv fra dem vi lejede lejligheden af. Ligeledes kunne vi blot ringe til deres lokale "opsynsmand" hvis vi havde brug for noget. Hun kiggede også forbi allerede første dag for at høre om vi havde fundet et supermarked, var kommet godt derned og ellers manglede noget - Super fin service til prisen 

  • Cecilie2610 26-07-2010 22:29

    Duttie: Tak for tippet! Der er desværre bare lidt for mange regnvejrsdage i oktober måned. :)

    Helene: Det lyder godt! Det vil jeg prøve at finde ud. Tak for hjælpen. :)

  • Helenelarsen83 26-07-2010 22:40

    kan anbefale "goldcar rental" hvis i skal til Spanien - det er billigt og deres forsikring dækker eventuelle buler/ridser mv 

  • Inaeskildsen 27-07-2010 09:56

    Har du prøvet på www.homeaway.com?

  • Malløh 27-07-2010 10:14

    Jeg kan anbefale ferienwohnungen.de - har selv lige været i Sydfrankrig (St. Raphaël-Fréjus) i en virkelig flot lejlighed med privat tagterrasse for 5000 kr. for en uge. Der er meget at spare ved at leje gennem tyskere.. :)

Skriv på debatten

Cecilie2610 sælger