Serie Nr I Gucci Taske

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1747
  • Chln86 07-08-2006 15:07

    Hejsa.

    Jeg vil bare lige høre. Nok et dumt spørgsmål.

    Men Alle Serie nr er vel forskellige ikkk?   

  • Sara-musen 07-08-2006 18:11

    Nej.. Serie-nummeret er model-nummeret.. Så to ens tasker har samme serienummer..

  • Chln86 07-08-2006 21:30

    okey. Så man kan godt have en gucci taske som en anden en også har, med helt nøjagtig ens serie nr??

    På min taske er der to nummer rækker.. Men ved ikke om den er ægte

  • Sara-musen 07-08-2006 22:06

    Ja hvis taskerne er ens, så skal de have samme serienummer..
    Serienummeret i min Gucci shopper er 120836 002058, det står også i to rækker.. De første seks er modelnummeret, men ved faktisk ikke med de sidste seks.. Ved bare at de skal være ens. Du kan prøve at skrive de første seks cifre og så Gucci og søge på Google billeder, så skulle der gerne dukke en masse billeder op af din taske. Dette er et ret godt bevis på at den er ægte..

  • Chln86 07-08-2006 23:14

    okey.

    altså de første seks cifre er modellens nr. Fx. at det er en horsebite taske (hobo). Jeg gjorde det som du skrev at jeg skulle, og der kom nogle enkelte billeder op at tasken, men det kan jeg ikke lige bruge noget til. Fordi der er jo flere forskellige slags af den taske jeg har.

    Men jeg har set et billed af min taske på nettet, og den ligner fuldstændig på en prik, samme stof udvendig og invendig.. Det spookey er, at serienr er fuldstændig ens, i den taske på nettet og i min.. Det er det jeg er i tvilv om... kan det godt være ens??

  • Sara-musen 08-08-2006 15:34

    Til det første: Det passer jo fint nok så.. Farven gør ikke noget.. Ergo er serienummeret reelt!

    Til det andet: Det er jo ikke spookey, når ens tasker har de samme serienumre, det skal de jo have..

  • Anneem 04-12-2006 19:44

    sara-musen, må jeg lige høre dig om noget også? :)
    jeg har lige købt en gucci taske i harrods i london, så der er ingen tvivl om ægteheden. men jeg vil bare meget gerne vide hvor jeg ser serienummeret. kan det godt passe at det står på en seddel der lå inde i tasken? eller står det i selvetasken. er nemlig bange for hvis nu den seddel skulle blive væk. gør selvfølgelig alt hvad jeg kan for at gemme bon og seddel og alt der fulgte med.

    kh. anne

  • Sara-musen 05-12-2006 16:52

    Hejsa..

    Serienummeret står kun i tasken, og hvor er meget forskelligt fra taske til taske. Men ofte er der en læderflap hvor der står gucci på, og serienummeret står så på den anden side.
    På det såkaldte "Control-card" der følger med står der bare 0123456789, det gør der på dem alle. Men derfor er det stadig meget vigtigt at gemme kvitteringen, og selvfølgelig gerne de andre ting, hvis den skal sælges videre engang. Men hvis tasken måske bliver stjålet en gang, er det jo vigtigt med en kvittering.

  • Casiupaya 07-05-2010 08:19

    er ved at købe en taske med det samme serienr som dit. er bare ikke god til at vide om den er ægte da der ingen kvt er med. kan man se et foto af din? for så skal de jo være ens kh

  • Sara-musen 07-05-2010 11:41

    Samme serienummer som min?
    Og bare fordi serienummeret er ens, betyder det ikke at den er ægte. Dem der laver kopivarer har også luret den..

  • Pernille laursen 22-12-2010 11:39

    hej, nummert er til for af få kvitterig, så hvis du har købt en gucci taske i f.x. gucci i kbh, kan du få udleveret en ny kvitt, du skal bare oplyse navn, og hvis det macher, giver de dig en ny.

  • Frk.johnsen 10-10-2018 18:24

    Hej i kloge piger/quinder


    Jeg har en Gucci-taske som jeg har fået af min mamd.
    Den er ca 2 år gammel og brugt 1 gang
    Da det var en gave vidste jeg ikke hva han havde betalt for den.
    Jeg ringede til Gucci og de fortalte at købsprisen var 10.200kr
    (Ud fra nummeret i taksen, de første 8 numre mener jeg det var!

    Da han ik har passet på kvoteringen og vores børn har onduleret den noget så smukt, kan den jo ikke bruges som dukumenrsrion når jeg nu ønsker at sælge den??????
    Jeg ringede ril Gucci og gøre om jeg måtte
    Møde op med køber så de ku fortælle at taske. Var ægte, men det ville de ikke.
    Det havde de
    Bestemt at de bar ik noget de gjorde længere.
    Jeg spørger så, hvordan jeg så
    Ku bevise over for kunden at taske  Er ægte????
    De ku de ikke svare på.
    Andet end der jo var det nummer i tasken det vider at den er ægte!
    Fortale også at deres kvitteringer midster alt skriften efter ca 2 år så man ikke ka læse noget på dem.


    Mit spørgsmål er så
    Hvordan beviser jeg at tasken er 100% ægte???

    Overvejer at tage kunden med ind til Laurits auktionshus for at få dem til
    At fortælle at den er ægte!
    Men hvad før i andre hvis i har midstet
    Kviteringen el ligende?
    Hvordan beviser i at den er ægte???

    Er så ked at det
    Står med en tasker der ikke er brugt til en værdi
    På 10.200kr og la ikke bevise ægtheden
    Ville sælge den for 7500kr  

  • Frk.johnsen 10-10-2018 18:27

    Mon taske er Købt Tyskland
    Så ingen hjælp i dk

Skriv på debatten


log debate