The Sims 3

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 768
  • Annemeettej 08-06-2009 16:57

    Hej piger, som spiller the sims 3.
    er der nogle af jer, som kender koden,
    så simmerne bliver grønne i alle felterne.
    altså den gamle maxmotives i the sims 2,

  • Cecily 08-06-2009 17:00

    Hej:) Hvis du googler sims 3 cheats, kommer der noget frem:)

  • Annemeettej 08-06-2009 17:04

    tak for dit svar.
    men syntes nu jeg har googlet google rundt ;)

    så håbede nogle har den, som vil dele.

  • Lightlight 08-06-2009 17:09

    Den kode kender jeg ikke, så følger lige med  Jeg har indtil nu bare brugt koderne fra Sims 2, men maxmotives virker ikke i 3´eren eller?

  • Annemeettej 08-06-2009 17:10

    nej, maxmotives virker ikke i 3'erne.
    jeg kan nemlig få de andre til at virke.

    men maxmotives er sådan at hvis de f.eks. er trætte, sultene, altså det hele på samme tid, kan man bruge koden, også er de helt grønne igen, hvis du forstår.

  • Oanjao 08-06-2009 18:10

    Har læst mig til at du kan bruge den her:
    testingcheatsenabled true
    Har ikke selv prøvet den endnu, men har læst det på et sims 3 forum :)

  • Louistar 08-06-2009 18:39

    Hvad synes I om spillet?

  • -nathasja- 08-06-2009 18:42

    Jeg synes spillet er rigtigt fint, men ja, havde nok sat mine forventninger for højt 
    Føler at jeg sagtens kunne have fortsat med 2'ern.. Men det er jo bare min mening.

  • Lightlight 08-06-2009 19:36

    Jeg kan godt lide spillet. Synes det er meget bedre end 2´eren, meen havde måske også forventet lidt mere... 

    Kan ikke få koden til at virke, så vidt jeg kan forstå er den bare en test af en art?

  • Huntres 08-06-2009 19:47

    http://www.gamesradar.com/pc/the-sims-3/cheats-guides-faqs/g-20061106113750640058

    værsgo :) koden hedder ganske enkelt "make happy"

  • Annemeettej 08-06-2009 20:18

    OanjaO: den vil jeg da lige prøve senere.

    Huntres: den kan jeg ikke få til at virke, har selv prøvet :/

    Og jeg syntes spillet er fint, kan godt lide, at man kan lave personlighed, og andre vipper, osv. men jeg havde godt nok også lidt højere forventning,¨
    syntes også det træls, de skal sove så længe, og de blir så HURTIGT træt.!! :D

    Hvad syntes i er godt? og dårligt? 

  • -nathasja- 08-06-2009 20:20

    Synes også det er megs træls når de sover eller er på job, at man ikke kan gøre tiden endnu hurtigere end 4!

  • Tuunse 08-06-2009 21:22

    Jeg er meget positivt overrasket over spillet
    Men vil dog give Annemettej ret i at de bliver vildt hurtigt trætte og skal sove længe! Hvis man kun har én sim, laver den jo ikke andet end at sove og arbejde! Plus jeg synes det tager super lang tid når de skal forbedre deres færdigheder..

  • Lunsemus 08-06-2009 21:36

    Jeg er altså også en af dem der er positivt overrasket over spillet
    Synes der er så mange fede detaljer som gør det hele meget bedre! Fx cyklen, på trods af at den tit kører ind i en bil, men pyt.
    Er dog enig med jer andre i, at det tager ekstremt lang tid at sove, arbejde, bade (karbad, er du galt mand de kan bade længe!) og at lære færdighederne.. Men er virkelig positiv

  • Annemeettej 17-06-2009 16:05

    Vil bare lige fortælle jer piger, at koden er som 0Anja0 skriver,
    når i har indtastet den, skal i gå ind i behov, også kan i rykke de grønne felter frem og tilbage,
    og det kan i blive ved med.

    Håber det forståligt. :D

Skriv på debatten

Annemeettej sælger