HUNDE-MODEL SØGES!!!!

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1248
  • Sovetrynen 07-08-2009 18:05

    Kære Ts'ere

    Jeg har en masse ideer til hundetøj, jeg gerne vil i gang med at sy og sælge herinde, men men men..... Jeg mangler en nuser "fotomodel"!
    Derfor vil jeg spørge jer søde, hjælpsomme ts'ere, om der er nogen af jer, der har en lille hund, der kunne tænke sig at have mit hundetøj på og få taget et par billeder?
    I skal helst bo i København eller omegn, og hunni skal helst være meget lille (og gerne fotogen ).
    Jeg kan desværre ikke tilbyde betaling for det....

    Knus, Helle

    Redigeret 07-08-2009 18:44

  • Sovetrynen 07-08-2009 18:09

    Forresten Dorrit, håber ikke min "debat" er ulovlig??? 
    Knus, Helle

  • Mialaura 07-08-2009 18:15

    Hej Helle

    Hvorfor bruger du ikke skønne Liva mere? 

  • Lisettedk 07-08-2009 18:16

    Hvis du skulle gide hoppe på et fly til Aalborg er her en dejlig fin lille dværgpincher.. :)

  • Grevee 07-08-2009 18:30

    Redigeret 08-08-2009 10:34

  • Theathea 07-08-2009 18:42

    Hej Helle

    Har lige lagt 2 billeder ind af vores lille guldklump , ham må du gerne låne , men ved ikke om han har den rette størelse 

  • Sovetrynen 07-08-2009 18:45

    Dorit, tak   Jeg tænkte det faktisk nok... Så nu har jeg redigeret

    Mialaura, jeg kan også sagtens bruge Liva, men jeg kunne godt tænke mig en lidt mindre hund

    Lisettedk, øv altså, hvorfor bor I ikke i KBH?

    Theathea, jeg kigger lige....

  • Lisettedk 07-08-2009 18:51

    Hihi, ja men hun er i hvert fald fin og fotogen, så hvis du havde tøj færdig og kamera klar er det jo en smuttur med fly.. ;)

  • Katatonia 07-08-2009 19:05

    Uha, min lille yorkshire terrier på 2,3 kg ville være perfekt. desværre bor vi i århus. hun er så nuttet at se på med sine store brune øjne, og hun VED det godt

  • Brend07 07-08-2009 19:16

    hvor lille skal den være? har en hvalp på 3 mndr, den vejer kun 6kg den er den sødeste i verden og meget fotogen

  • Louize-h 07-08-2009 22:22

    åhr jeg har osse den dejligste vovse men bor desværre i Kolding...  :/  glæder mig til at se dit hundetøj

  • Louistar 07-08-2009 22:29

    Min søster har en fransk bulldog. Han er 16 uger nu, og han er så fin. Han er hvid og sort og har et rigtigt fint ansigt. Hvis det var noget kunne jeg godt prøve at høre hende ad?

  • Niller12 08-08-2009 10:30

    Hvornår er hunden lille? Har en moppe dreng der er super på billede- men han vejer 10 kg. :) - du kan se ham på min profil..

    Redigeret 08-08-2009 10:31

  • Sovetrynen 08-08-2009 10:42

    Hej allesammen

    1000 tak for jeres svar og tilbud. Dejligt med så mange hjælpsomme mennesker herinde

    Jeg er nok mest på udkig efter en hund i "taske-størrelse", hvis I forstår.... Altså i stil med chihuahua, pomeraner, mops, yorkshire terrier, tjekkisk rottehund el. lign...

    Redigeret 08-08-2009 10:44

  • Sovetrynen 08-08-2009 10:45

    Louistar, det lyder absolut som en mulighed   Bor hun i nærheden af København? Hvis ja, må du meget gerne spørge hende, 1000 tak

  • Mini-g 08-08-2009 12:57

    Hvor henne af i København bor du`?

    Du er velkommen til at se mit billede af min lille Gilbert på 2,5kg, bare klik på mit navn:)

  • Louistar 08-08-2009 13:44

    Jeg hører hende lige ad....

  • Sovetrynen 08-08-2009 20:54

    Louistar, det må du meget gerne. 1000 tak

    Mini-g, han er da bare for nuser og helt perfekt!!!!!   Men bor du i nærheden af København? Jeg bor selv på Østerbro.

  • Sovetrynen 08-08-2009 20:55

    Forresten til jer alle:

    Apropos hundetøj, så tag et lille kig på min nye debat "En lille griner"...    

  • Louistar 08-08-2009 21:40

    Det vil hun umiddelbart godt, men vil gerne høre lidt mere. Hvor vil du gerne have taget billederne, og hvornår? Send mig evt. en mail på louise@fhh90.dk

  • Mini-g 08-08-2009 21:55

    Vi er hos min kæreste som bor tæt på fields, men har desværre ikke selv mulighed at kører da jeg er 17. Og at tage togene her inde er ikke lige mig hehe

  • Louistar 12-08-2009 20:46

    Har du fundet en til at stå model - ville bare lige give min søster besked, om hun skulle noget eller ej? 

  • Sovetrynen 13-08-2009 01:43

    Undskyld mit sene svar, men har IKKE fundet en model endnu... Så Louistar, jeg skriver en mail til dig i morgen med lidt flere detaljer

    Mini-g, har du evt. et billede af Gilbert, du kan sende til sovetrynendk@hotmail.com?

    Knus, Helle

  • Bunnyb 27-10-2011 16:44

    Hej Helle, nu er det jo et stykke tid siden du søgte hundemodel, så går udfra du har fundet en? Jeg er ellers meget interesseret med min hund hvis du stadig søger eller mangler flere. :) jeg kan oplyse at jeg har en lille lys creme farvet chihuahua som er langhåret. Hun har prøvet det 1 gang før, dog da hun var mindre. Har i hvert fald sltid fået af vide at hun er super flot og god på billeder. Hvis du er interesserer kan jeg evt. Mms'e dig et par helt normale billeder af hende hvis du vil se hvordan hun ser ud? :) du kan også skrive til renu_chana@hotmail.com :)

Skriv på debatten

Sovetrynen sælger