En Anmodning, En Ts Eller En TH ??

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 2967
  • Gf_53_ 03-10-2009 11:18

    Jeg har efterhånden lært det; men hvor anvendes der dog mange udtryk for, hvad det hedder, når en sælger skal oprette en anmodning om en handel til køber.

    Hvad synes I selv er rigtigst at anvende?

    En anmodning, en ts eller en TH ??

    En anmodning = en anmodning om en handel
    En ts = ? (jeg har endnu ikke forstået, hvad det betyder)
    En TH = en TrendsalesHandel (et udtryk som TS er brgyndt at bruge)

  • Sidsesisi 03-10-2009 11:31

    Hej Gf Hørsholm

    Tror det er TS som bliver brugt mest herinde, som er en Trendsaleshandel - det samme som en anmodning til en handel.
    mvh Sidse

  • Luttebab21 03-10-2009 11:38

    TS er det eneste rigtige  

  • Gf_53_ 03-10-2009 11:47

    Hvis nu I kigger på en af jeres annoncer, så kan I se, når I vil oprette en handel, at der er lavet et 'ikon', en blå firkant, hvori der står TH, og ved siden af står: Opret en TrendsalesHandel

    Det er da lige til at blive forvirret af, når så mange kalder det en ts ??

  • Pigen91 03-10-2009 12:18

    jeg bruger altid ts - det var det folk altid brugte da jeg var ny herinde, og dét, de stadig bruger.. er endnu ikke stødt på th, og ville heller ikke vide, hvad de mente hvis ikke jeg havde set denne debat :)

  • Troldeungen89 03-10-2009 12:21

    Jeg kalder det TS
    En TS er jo både TrendSales , men også en anmodning når man spørger om en TS'er herinde

  • Smykkeriget 03-10-2009 12:22

    Jeg bruger: Anmodning .... fordi jeg også synes at Ts kan være så mange ting 

  • Emily rose 03-10-2009 12:43

    I starten brugte jeg også ´sende en anmodning´, og syntes også at 'sende en ts´lød underligt. Nu bruger jeg kun ´sende en t'.

    Kig i øvrigt her og se TS slang ordbogen: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=help_guidelines_new_on_trendsales

  • Gf_53_ 03-10-2009 13:04

    Emily rose ... Tak for dit link  ... Den side har jeg aldrig stødt på før
    Ja, der kalder Trendsales det jo selv for en TS - men har vist skiftet mening siden 
    (se hvad det hedder, når du på een af dine annoncer vil oprette en handel) 

  • Gf_53_ 03-10-2009 13:05

    Lægger lige en kopi af ovennævnte:

    Trendsales slang for begyndere
    TS: Trendsales
    Trendsales Handel: Vores betalingssystem
    Sende en TS: Sende en anmodning til køber om en TS handel.
    VIP-bruger: Betalt medlemskab der giver adgang til en lang række fordele og funktioner.
    Vurdering: Smileys angiver køber/sælgers handelskarakterer.
    Support: Bag Trendsales sidder et hold supportere klar til at hjælpe vores brugere.
    BM: Mange skriver et “bogmærke” på en annonce for at følge med og modtage email, når der kommer en ny besvarelse på annoncen. Funktionen "Tilmeld/Afmeld" knappen under billedet kan også benyttes hertil
    PP: Plus Porto

    Pris: De fleste betragter blot prisen som vejledende. Det er forskelligt, hvordan man opfatter prisfeltet; nogle opfatter det som en mindstepris, og andre ser det som en fast pris. Står prisen til BYD, afgiver du et bud til sælger.

  • Chappi2008 03-10-2009 13:32

    Tror folk mener det samme med TH el TS, Jeg begyndt selv at kalde det begge dele fordi købere beder om en TS, så kalder jeg det os bare TS, Ved hvad folk mener så behøver ikke sprøge om de mener TH når de skriver TS 

  • Gf_53_ 03-10-2009 13:38

    Jeg taler også bare folk efter munden (eller skriver! ) for jeg ved jo godt, hvad de mener

  • Stine947 03-10-2009 16:23

    Ts er det eneste rigtige!

  • Guccipriide 03-10-2009 19:51

    Jeg bruger selv kun Ts, og har dælme aldrig stødt på nogen der kaldte det en Th 

  • Sara-musen 04-10-2009 13:48

    Jeg bruger altid TS..

  • Nca123 09-02-2011 10:32

    Undskyld det kan være jeg spørger dumt meeen :(
    Hvad er Ts helt nøjagtigt?
    Og hvorfor er der så mange brugere der skriver '' jeg sender en ts''..
    :(

  • Heleneboeriis 11-04-2012 18:43

    Nogen der ved hvad Mp er?

  • Harundogan 12-04-2012 19:35

    Mp betyder mindeste pris. :)

Skriv på debatten

Gf_53_ sælger


log debate