Er Du Synsk / Clairvoyant? Test :-)

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1011
  • Stinahs81 11-11-2009 22:06

    Ja - dette er en test, for dem med evnerne. Meget vigtigt, håber nogen kan hjælpe.

    Kan nogen af jer "se" hvor min kærestes pas befinder sig?

    Det er forsvundet fra jordens overflade

  • Venus ll 11-11-2009 22:09

    I en baglomme på et par bukser? 

  • Stinahs81 11-11-2009 22:12

    Beklager Venus...

  • Charlottek123 11-11-2009 22:13

    Det ligger da i den taske i sidst havde med på ferie i den forreste lomme........

  • Stinahs81 11-11-2009 22:14

    Vi har kigget i alle hans tasker (han rejser ofte i forb. med arbejdet)

  • Diktator 11-11-2009 22:14

    Han har lagt det er meget ulogisk sted, fordi han mente det var virkelig logisk da han gemte det der :)

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:28

    Hej Stina: Spørg John braad   han kan sådan noget i den retning med sine evner

  • Stinahs81 11-11-2009 22:31

    Er John Braad herinde eller? Hjerte jeg havde sgu satset på dig! 

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:36

    Bej virkelig  det slog mig selt ikke! ja så skulle du have skrevet overskriften Hjerte hjælp mig!!
    Men Stina jeg er ikke til ting/værdier kun personlig, og du må ikke lave reklame for mig
    Men vi kan godt lege det er jo en Test  jeg lukker lige øjnene og det hvide vender ud, og,jeg ser noget mørkt skuffe/hylde i siden på hylde eller lign.?

  • Sara-musen 11-11-2009 22:37

    Når jeg slet ikke kan finde noget, hjælper det at kalde højt på det mens man leder..

    Og ja jeg er total tosset i hovedet jeg ved det, men har altid fundet den ting jeg ledte efter.

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:38

    Sara-musen så kald på passet!!!   jeg tror på hvad du siger!

  • Sara-musen 11-11-2009 22:39

    Hehe.. Tror ikke det hjælper at jeg kalder. Stina og manden skal kalde..

  • *miumiu* 11-11-2009 22:39

    I køleskabet? I vasketøjskurven? Ej gas, men jeg synes ofte, at man finder ting de sjoveste steder... Held og lykke med at finde det! Jeg kan mærke, at I vil finde det inden for den nærmeste tid (du ved -de af mine eventuelle overnaturlige evner siger sådan) 

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:46

    Skal vi ikke alle prøve,,tiden er ideel til det! vi lukker alle vore øjne og vender det hvide ud af øjnene, og når i mæker en stikken i siden, så er i paralyseret og kan se og mærke uden at gøre noget   Jeg pjatter med jer

  • Stinahs81 11-11-2009 22:47

    Jeg/vi har prøvet alle jeres forslag - desværre uden held

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:47

    Stina du må prøve de andre inde på Bazaren!!

  • *miumiu* 11-11-2009 22:48

    Hjerte, jo og hvis vi så imens hopper på tungen og laver cykelbevægelser med benene, ja så går det helt sikkert  Er I med....? 3,2,1.. NUUU! HOOOP! 

  • Stinahs81 11-11-2009 22:48

    Astrid din bandit - men hey; hvis det virker, så er jeg med. Eeeen, toooo treeeee nu!

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:48

    Det er måske tabt? hvordan ankom i bil taxa?

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:50

    VIRKEDE DET!!!!!!!!!!! hmmm alle var ikke med, det er vigtigt alles energier er med på hop

  • Sara-musen 11-11-2009 22:50

    Så er der jo ikke andet for end at starte fra en ende og så vende alt! Ikke spring rundt mellem ting, men tag alt fra ende til anden. Også de steder hvor du VED den ikke ligger..

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:51

    Ja Stina ryddede du ikke op i alt dit tøj!!

  • *miumiu* 11-11-2009 22:51

    Jeg akn kike hvreken lsæe eler skrve lgie nu.. For hra jo hopet rnudt på tgungen og samitdig vnedt dte vide ud af øjenene....    

  • Stinahs81 11-11-2009 22:51

    Hihi jo det lå ikke blandt mit tøj. Vi har simpelthen endevendt alt.

  • Stinahs81 11-11-2009 22:52

    Derfor håber jeg en med 'synet' kan give mig et meget konkret svar

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:52

    Shit du er blvet besat!!!!!!!

  • Stinahs81 11-11-2009 22:53

    Hun er ved at blive vampyr! Hun har sgu snavet med Robert! 

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:53

    Stian du svarede ikke om i ankom i ege nbil el taxa fra jeres ferie

  • Stinahs81 11-11-2009 22:54

    Det var ham alene, han ankom i taxa så vidt jeg husker.

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:54

    Miumiu Slip dæmonen fri eller er det omvendt!!!!!!

  • Toniboni 11-11-2009 22:54

    Måske er det blevet smidt ud, dengang i ryddede op i alt tøjet?

  • Stinahs81 11-11-2009 22:55

    Tania

    Muligheden foreligger jo desværre - der røg også noget af hans tøj jo.

    Fedt at så mange kan huske det med tøjet

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:56

    Så var der den lomme Venus omtalte og siden mørkt jamen detektivarbejdet er løst den ligger i siden på sæden/under i en bil???

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 22:57

    VI HOLDER ØJE MED ALT HER PÅ MAG!!! VI ER UNDERCOVER AGENTET og hedder allle tal fra 001 og opefter

  • *miumiu* 11-11-2009 23:01

    Hehe, ja gid det var så vel, at jeg "bare" havde råkysset med Robert  Suk, desværre nej.. Jeg var sgu da blevet rundtosset efter at have vendt det hvide ud af øjnene, som Hjerte foreslog, samtidig med at jeg hoppede rundt på tungen! Det kan man da ikke blive andet end rundtosset af, vel.... 

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 23:02

    Miu nej det kan man undgå

  • Stinahs81 11-11-2009 23:04

    Kunne ellers forestille mig at en snaver med ham ville have præcis samme effekt   

  • *miumiu* 11-11-2009 23:05

    Åh, ja.... Når det sker (hvis det sker), så skal jeg nok melde tilbage, hvordan det var!
    Robert kys kys 

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 23:06

    Ja det er jo derfor Miu er rundt på gulvet!!

  • Romraf 11-11-2009 23:17

    Kan det ligge i jeres bil i et af de små rum.
    Kan det ligge i hans attache mappe i et af de små rum.
    Har han lagt det ind immellem nogle papirer som en påmindelse.
    Kan han have lagt det ind i en bog som bogmærke.
    Jeg tror ikke det ligger i hans tøj.
    Jeg er hverken synsk eller andet, har blot en mand som er totalt rodet, og glemmer hvor han lægger sine ting. Dem skal jeg altid finde for ham.
    Derfor sprøgsmålene?
            lone

  • Ariel93 11-11-2009 23:18

    Havde han det med hjem fra sidste rejse? Selv har jeg en irriterende vane med at glemme det på hotellet.

  • Stinahs81 11-11-2009 23:18

    Ja, han havde det med hjem sidst...

    Tror desværre vi har opgivet

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 23:21

    Jamen så er vi flere med samme model/type mand  medmindre Stina har smidt det ud sammen i sækkene til Rødekors

  • *miumiu* 11-11-2009 23:22

    Så er der jo ikke andet for, end at du må have ham med som check in bagage næste gange I skal afsted 

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 23:23

    MIUMIU HVor hulen er du blevet af,,Hun er virkelg blevet besat !!!
    Men rigtigt flot billde af den anden person  

  • *miumiu* 11-11-2009 23:26

    Haha, ja den anden person har vist "ædt" MiuMiu alias Astrid og efterfølgende overtaget profilbillede pladsen 

  • Hjerte-chakra 11-11-2009 23:28

    Fra sommer til efterår/vinter look very nice

  • Romraf 11-11-2009 23:35

    <ok. <men det er ikke væk. Intet kan blive væk. Altså forsvinde ud i den blå luft.
    Bed ham nu om at tage det helt roligt. Vi sidder her og gætter og gætter og det forvirrer.
    Nu skal han lukke øjnene og spole tilbage til det øjeblik han sidst have det pas i hånden. Og så skal han langsomt gå frem. Genleve hvor han har haft det, stået med det osv. osv. Det kan være at han lige pludselig på den måde kan huske hvor det pas er.

  • Frkbiltsted 11-11-2009 23:39

    Skuffer ? Frugtskål? Mellem diverse papirer/ reklamer?  skabe? Bagved skabe? Under sofaen? Under sengen? Bag radiatoren? Under kommoden? Bagved kommoden? Under tæppet? I entreen? I skoene? Jakkerne? I haven/på altanen? I ovnen? Mikroovnen? Medicinskabet? Toiletskabet? Sprutskabet? På det lokale diskotek?
    OKAY nu løb jeg tør :D

  • Dokie2100 12-11-2009 00:18

    Det ligger i hans undertøjsskuffe, eller din makeup skuffe!

  • Romraf 12-11-2009 00:24

    frkbiltsted. Det lokale diskodasko  Den var griner. 

  • Frkbiltsted 12-11-2009 00:28

    Romraf : Hihi, det er da absolut muligt 

  • Mindste my 12-11-2009 13:17

    I finder det dagen efter I har modtaget hans nye pas - sådan er reglerne!
    Sådan gik det, sidst jeg ikke kunne finde mit pas, det dukkede op i et køkkenskab på den allerøverste hylde bag nogle krukker og en enkelt vase dagen efter, det nye ankom
    Hvordan det var endt der, aner jeg stadig ikke :-O

  • Venus ll 12-11-2009 15:51

    Kan han ikke haft brugt det som bogmærke i en bog, som I sjældent læser og bare står på hylden nu? Eller i et blad?

Skriv på debatten

Stinahs81 sælger