Hvor Finder Jeg Hvidløgskrukke Og Løgkrukker Henne?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 2778
  • Hulken2 04-05-2010 16:34

    Hej allesammen.

    Jeg håber der var et par friske Magfolk der kunne hjælpe mig lidt.
    Jeg leder efter nogle krukker til løg og hvidløg. Men helst ikke dem i ler, da jeg synes de ser noget kedelige ud.
    Er der mon nogen der ved hvor de kan købes henne, synes ikke at haft held i imerco og inspiraiton og bahne.

    Hulken2

  • Bb1985 04-05-2010 16:37

    Hvordan skal de se ud? Umiddelbart kan jeg kun komme i tanke om dem i ler de blandt andet har i imerco og inspiration. Hvis du har en idé om udseendet på krukkerne, kan jeg måske komme i tanke om noget.

  • Hulken2 04-05-2010 16:40

    Hej Abkibbel.

    De må selvfølgelig gerne være lavet i ler, for så holder hvidløgene sig bedst.
    Men jeg tænkte på sådan nogle krukker der var malet i råhvid eller med lidt mønster på.

    Hulken2

  • Tihi123 04-05-2010 16:44

    Jeg har lige købt i imerco, de er malet råhvide, de var til halv pris  Dem i ler (terrotta) har de haft i metro 

  • Bb1985 04-05-2010 16:57

    Dem jeg så i imerco var også lerkrukker malet råhvid og der var vistnok et pænt mønter foran og så stod der 'hvidløg', 'løg' eller 'kartofler' på..

    Går lige i tænkeboks.. Har selv en del krukker til samme formål (men dem vil jeg ikke af med), må lige prøve at huske hvor jeg har købt de forskellige..

  • Hulken2 04-05-2010 17:02

    Så må jeg da vidst i Imerco igen. Den rare ekspedient var ellers så sikker på de ikke havde sådan noget.
    Tak for tippet.

  • Bb1985 04-05-2010 17:07

    Hehe, nej det har hun da vidst ikke haft styr på :)

  • Ette_r 04-05-2010 17:13

    Hmm de er på tilbud i ler i denne uge i "min" imerco.. så enten har din ekspidient ikke styr på noget ellers er der en tilbudsavis for hver enkelt butik ;)

  • Smykkeriget 04-05-2010 17:16

    Hulken2: Begge dele findes i mit køkken 
    De er købt for en mio. år siden i en blomsterbutik og ligner intet jeg har set før eller siden.
    Dem der kan købes pt. er rigtig nok i ler (terracotta farve) eller glaseret og husker jeg ikke heeeeeelt galt mener jeg, at bl.a. mærket: Ib Laursen har produceret nogle.
    Men hvis du er frisk på det - så tjek blomsterhandlere og lign., de har måske nogle lidt mere spændende 

  • Toniboni 04-05-2010 18:09

    Eva solo har en flot hvidløgskrukke med hvidløgspresser til. Den koster omkring 400. Den har jeg og den er flot og dekorativ, og når presseren står i, så har det hele form som et hvidløg Udover det, så har jeg en almindelig lille lerkrukke til resten af hvidløgene, den er købt i fakta for 20 kr for nogle år siden. Et rigtigt røverkøb

  • Hulken2 04-05-2010 18:41

    Ette_r, jeg kan ikke rigtig finde krukkerne i bladet. Kan det være fra sidste uge?

    Den fra eva solo er rigtig flot, jeg tror bare at det skal være nogle lidt mere gammeldags.

  • Tihi123 04-05-2010 18:49

    Dem jeg købte var i bladet (imerco) fra sidste uge.. Men ugen før avisen kom, havde de dem også til nedsat pris 

  • Bb1985 04-05-2010 19:02

    Jeg så dem i min imerco igår, stadig nedsat.. Mon ikke det bare er nogle de har fået hjem til en avis og så skal af med. Har i hvert fald aldrig set dem i imerco før.. Hvis din imerco ikke har den, kan de sikkert lige ringe rundt og forhøre sig omkring hvem der har.

  • Hulken2 04-05-2010 19:11

    Fandt den gamle avis med krukkerne, og det er da lige sådan nogle jeg leder efter    Må straks i imerco i morgen, så håber jeg bare de ikke er udsolgt.

    Tusind tak for hjælpen allesammen 

  • Pava04 04-05-2010 21:26

    du kan evt gå i genbrugsbutikker eller loppemarkeder for at finde nogen gl sjove med patina, jeg har selv den røde lerkrukke, den kan du jo så også evt male på en fin måde :0)

  • Niller12 04-05-2010 21:37

    Har faktisk fortrudt lidt jeg ikk har købt dem. Nogen der kan huske priserne på de tre str? 

  • Tihi123 04-05-2010 22:22

    129,75 for løgkrukken.. Tror det var 99,75 for hvidløg og 169,75 for kartoffel