Jeg Har Aldrig

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1419
  • Wimmie 04-07-2010 11:28

    Jeg synes vi trænger til en lille leg, så hvad med en version af legen "Jeg har aldrig"?
    Reglerne er som følgende.

    Man skriver noget man aldrig i sit liv har gjort - f.eks. skriver jeg "Jeg har aldrig brækket noget" - den næste der skriver skal så have gjort hvad den første ikke har - dvs. vedkommende skriver f.eks: "Jeg brækkede benet engang" og fortsætter med "jeg har aldrig...."
    Man behøver ikke at komme med en forklaring, hvis man ikke lige kan - så kan man bare skrive "det har jeg"

    Skal vi prøve:


    Jeg har aldrig været i Asien

  • Gupbiz 04-07-2010 11:33

    God idé  Jeg er med! Men jeg har heller aldrig været i Asien, så jeg må lige vente på noget jeg har gjort 

  • Louisethrane 04-07-2010 11:36

    Jeg vil også være med  men jeg har heller aldrig være i Asien 

  • Miss_superficial 04-07-2010 11:38

    Jeg var i Asien i 2005.

    Jeg har aldrig spist kebab.

  • Grevee 04-07-2010 11:39

    Jeg har været i Asien
    men jeg har aldrig kørt mountain bike

  • Gupbiz 04-07-2010 11:40

    Jeg har spist kebab (og kørt mountainbike)

    Jeg har aldrig sat en hylde op selv.

  • Wimmie 04-07-2010 11:45

    Uh, jeg har sat masser af hylder op selv (var single i mange år) 

    Jeg har aldrig set en "Twillight-film"

  • Kosmo87 04-07-2010 11:48

    Jeg har set alle 3 Twillight film

    Jeg har aldrig smagt øl.... 

  • Louisethrane 04-07-2010 11:49

    Jeg har smagt øl     

    Jeg har aldrig være til Roskilde Festival

  • -trunde- 04-07-2010 11:50

    Det har jeg smagt øl men jeg har aldrig været på Bornholm

    Redigeret 04-07-2010 11:52

  • Kosmo87 04-07-2010 11:52

    Jeg har været på Bornholm !

    Jeg har aldrig holdt en slange *bræksmiley*

  • Gupbiz 04-07-2010 11:52

    Jeg har været på Bornholm - lækker ø 

    Jeg har aldrig maskinvasket ved 30 grader - det "delikate" tøj jeg har bliver vasket i hånden 

  • Grevee 04-07-2010 11:53

    Jeg har været på Bornholm.
    Men aldrig været til fætter/kusine fest

  • Wimmie 04-07-2010 11:54

    Jeg har holdt masser af slanger - de er søde!
    JEg også også vasket tøj ved 30 grader - gør det ved mandens skjorter
    Har været til masser af fætter/kusine-fester - skal igen til august

    Jeg har aldrig været i Skagen

  • Kosmo87 04-07-2010 11:54

    Jeg vasker altid på 30 grader

    Jeg har aldrig haft en bil der var fra efter 90'erne...

  • Kosmo87 04-07-2010 11:55

    Jeg ER i Skagen lige nu ! Lækker lækker by !

    Jeg har aldrig været i USA...

  • Krystal18 04-07-2010 11:55

    Jeg har både holdt en slange og maskinvasket ved 30 grader.
    jeg har aldrig være i USA.

    Redigeret 04-07-2010 11:56

  • Wimmie 04-07-2010 11:57

    JEg har været i USA 5 gange - skal afsted for 6. gang i år

    Har aldrig røget en cigaret

    Redigeret 04-07-2010 11:57

  • Gupbiz 04-07-2010 11:57

    Jeg har været i USA

    Men jeg har aldrig gået i fitness center

  • Kosmo87 04-07-2010 11:58

    Jeg har røget før hen i mine teenage år...
    Jeg har også gået i fitness center, er stadig medlem og burde virkelig starte med at bruge tid dernede igen..

    Jeg har aldrig dykket (sådan med flaske og sådan... )

    Redigeret 04-07-2010 11:59

  • Jiwmag 04-07-2010 11:58

    Jeg har en bil der er fra efter 1990

    men har aldrig lært at kunnet lide Thailand (efter 3 måneder derude)

  • Gupbiz 04-07-2010 12:03

    Har forresten også røget en cigaret (eller 3) hihi...

    Jeg har aldrig lært at spise med pinde (sushi f.eks.) 

  • Kosmo87 04-07-2010 12:05

    Jeg elsker at spise med pinde ! Det er bare for sjovt....

    Jeg har aldrig lært at skyde med elastikker...

  • Valby2500 04-07-2010 12:06

    Jeg var en sand mester i elastikskydning som barn=mange eftersidninger når man ramte læreren

    Jeg har aldrig snydt med toget

  • Romraf 04-07-2010 12:18

    uha jeg vil også være med, men jeg har skudt med elastiker
    jeg har dog aldrig sprunget elastikspring

  • Mgrønhøj 04-07-2010 12:25

    Jeg har i mine helt unge dage (ja, ved godt det lyder somom jeg er 90 år) Snydt med toget. Jeg faldt i søvn i toget fra Århus til Hjørring og fik derfor ikke et klip i billetten, som man skulle dengang og kunne derfor bruge den igen

    .....Men jeg har ikke sprunget elastikspring 

    Redigeret 04-07-2010 12:25

  • Høstblomst 04-07-2010 12:36

    Uuhhh, jeg har snydt med toget
    (Bor 1 station fra min mor - det er altså bare for fristende ikke at betale - bare en gang om året )

    Jeg har aldig lært at se en fodboldkamp
    (På trods af, at jeg på 22. år er kæreste med en fodbold-nørd, der ville elske at jeg stod på sidelinien. Har prøvet en masse gange, men når kampen er slut ANER jeg simpelthen ikke, hvem der vandt. Men der var mange pæne ben  )

    Redigeret 04-07-2010 12:37

  • Gupbiz 04-07-2010 12:40

    Jeg elsker at se fodboldkampe! Hvis det altså er landsholdet - klubkampe gider jeg ikke 

    Jeg har aldrig badet topløs (ved strand, pool etc.), hverken herhjemme eller i udlandet 

  • Romraf 04-07-2010 12:50

    Jeg har badet topløs..... mange gange, da jeg var ung smuk og rig
    Jeg har aldrig badet bundløs nudist

  • Mgrønhøj 04-07-2010 13:05

    Jeg har badet bundløs for maaaaange år siden

    Men har aldrig smagt tatar

  • Koebnu 04-07-2010 13:05

    Jeg har badet bundløs - tog bikinitrusserne af ude i vandet, og dykkede efter dem.
    En enkelt gang blev de snuppet af strømmen 

    Jeg ahr aldrig været gravid 

  • Koebnu 04-07-2010 13:07

    Jeg har spist i kilovis af tatar - sågar i Polen.
    Elsker Beef Americaine, som det fåes i Belgien.

    Jeg har aldrig støvsuget på fast ugentlig basis 

  • Gupbiz 04-07-2010 13:10

    Jeg har støvsuget på fast ugentlig basis  (Blir man nødt til, når man har kat)

    Men jeg har til gengæld aldrig set en Ringenes Herre film - sådanne "eventyrfilm" interesserer mig ganske enkelt ikke 

    Redigeret 04-07-2010 13:12

  • Romraf 04-07-2010 14:06

    Jeg har aldrig set Ringenes Herre - film
    men jeg har
    engang spist en bussemand da jeg var helt lille (har min mor fortalt, og da hun forklarede mig hvad det var, og at sådan noget gjorde pæne piger ikke, gik jeg helt i panik og begyndte at græde. Siden har jeg ikke kunnet snuppe snot)

  • Miss_superficial 04-07-2010 14:09

    Jeg har set filmene flere gange! De er jo ganske enkelt fantastiske!!!

    Jeg har aldrig været i Norge.

  • Gupbiz 04-07-2010 14:15

    Jeg har været i Norge!

    Men jeg har aldrig sejlet med færgen til England 

  • Miss_superficial 04-07-2010 14:21

    Jeg har sejlet med færgen til England da jeg var 4 år gammel :) Jeg var den eneste i familien der ikke blev søsyg 

    Jeg har aldrig været til en rigtig koncert.

  • Louisethrane 04-07-2010 15:02

    Jeg har været til RIGTIGE koncerter 

    Jeg har aldrig smagt Bortsch (Russisk rødbedesuppe)

  • Gupbiz 04-07-2010 15:14

    Det har jeg så smagt (ganke vist i DK) - og det smager godt 
    '
    Men jeg har aldrig spist indvolde - såsom lever, hjerte osv fra dyr. Selvom det skulle være så lækkert 

  • Louisethrane 04-07-2010 15:19

    Uhm, jeg har spist og spiser gerne indvolde. Grillet kylligelever med timian   

    Jeg har aldrig fået dumpekarakter i noget som helst  

  • 1oo492 04-07-2010 15:26

    Det har jeg desværre fået
    Jeg har aldrig prøvet at flytte (endnu )

  • Pava04 04-07-2010 15:56

    Jeg har prøvet at flytte (flere gange) men har aldrig været gift 

  • Wimmie 04-07-2010 16:04

    Jeg er gift 

    Har aldrig født et barn

  • Pava04 04-07-2010 16:08

    Jeg har født et barn (11 i dag - SNART 12)  men jeg har aldrig spist hund 

  • Wimmie 04-07-2010 16:13

    Haha...nu tror jeg legen går i stå (håber jeg næsten    )

  • Pava04 04-07-2010 16:30

      ha ha, nå men jeg kan ændre den til HEST så  

  • Gupbiz 04-07-2010 16:35

    Pava: Hest..? HIHI...
    Ihh jeg synes nu den er sjov legen her Winnie, den skal da ikke stoppes 

  • Pava04 04-07-2010 16:43

    Der må da være nogen som har smagt hestekød? 

  • Mgrønhøj 04-07-2010 16:48

    Jeg har - 1 gang, som barn.
    Blev bildt ind det var en alm. hakkebøf

    Men jeg har ikke stået på vandski.......

    Redigeret 04-07-2010 16:54

  • Gupbiz 04-07-2010 16:49

    Pava: Hestekød har jeg aldrig smagt faktisk.... Jeg har hørt, at det ikke skulle smage specielt godt 

    Redigeret 04-07-2010 16:51

  • Pava04 04-07-2010 16:52

    jeg har stået på vandski (i Florida, skriver ikke hvordan det gik)  men har aldrig gået i høje hæle (LIDER af højdeskræk, så max 5 cm) 

  • Mgrønhøj 04-07-2010 16:54

    Gupbiz: Jeg husker det som sødt og ikke ret godt

    Måske også fordi at tanken om at spise hest ikke var så tiltalende, da jeg er vokset op på landet og har haft fornøjelse af at ride hos mine veninder. Det er ikke så behageligt at spise noget man forbinder med et kæledyr

  • Gupbiz 04-07-2010 16:57

    Mgrønhøj: Uff nej, sådan er det jo...

  • Høstblomst 04-07-2010 17:01

    Jeg har gået i høje hæle.

    Men jeg har aldrig røget hash.

  • Pava04 04-07-2010 17:20

    Jeg har engang fået en KOP hashte (uden jeg vidste det, nøj hvor blev jeg mærkelig, ligesom ham i the julekalender - HOS kartoffelavler OLUF, ham med tænderne  )

    MEN har aldrig fået lavet en tatoo (og tør heller ikke  )

    Redigeret 04-07-2010 17:20

  • Høstblomst 04-07-2010 17:24

    Så sidder man bare her, og venter på noget, man har prøvet - OMG hvor er jeg kedelig 

  • Wimmie 04-07-2010 17:29

    Jeg har en tatoo :)

    Har aldrig haft et marsvin

  • Romraf 04-07-2010 18:46

    Jeg har haft et marsvin
    Jeg har røget hash (ha ha smukke Pava. Du er bare for skøn og dejlig)
    Jeg har stået på vandski

    men jeg har aldrig aldrig prøvet ..... at ..... tage ..... kokain..... Nå Wimmie, så er det din tur

  • Pava04 04-07-2010 19:01

    Den næste glæder jeg mig til 

  • Gupbiz 04-07-2010 19:04

    Gør jeg også...hihi 

  • Romraf 04-07-2010 19:22

    Gaaaaaaab jeg venter og venter. Der er ingen der tør

  • Pigen91 04-07-2010 19:28

    Jeg har (desværre? ) heller ikke sniffet coke. Men håber da, at legen ikke går i stå, fordi der ikke er nogen, eller de ikke tør springe frem. Måske du skulle ændre det til hash eller vandpibe or something like that.

  • Romraf 04-07-2010 19:36

    ok ok godt ord igen pigen.
    Så ændrer jeg det.

    Jeg har sniffet et marvin
    Stået på en hashpibe
    og røget mig en vandski
    men jeg har aldrig nogensinde
    banket en rocker

  • Pigen91 04-07-2010 19:38

    Haha ;D Har jeg desværre heller ikke. Tror måske også jeg har det fint nok med ikke at have banket en rocker? Hehe ..

  • Wimmie 04-07-2010 19:44

    Jeg har banket en rocker....i backgammon 
    Ved ikke om han decideret var rocker, men han var Biker og med i en klub med rygmærker. Gælder det? 

    Hvis det gør, så har jeg til gengæld aldrig fået en skolelærer til at græde 

  • 1oo492 04-07-2010 19:46

    Romraf:
    Det er der forhåbentlig ikke nogen af alle disse dejlige tøser herinde der har

  • Pigen91 04-07-2010 19:48

    Wimmie: Jeg har fået en skolelærer til at græde. Men det var ikke sådan, fordi hun var ked af det, hun begyndte bare at græde da vi skulle sige farvel for nogen uger siden.

    Jeg har aldrig haft et engangsknald. 

  • Gupbiz 04-07-2010 19:49

    DET synes jeg da gælder Winnie - GODT gået 

  • Wimmie 04-07-2010 19:54

    Jeg har haft et engangsknald - med en israeler i Miami 

    jeg har aldrig været på Bakken

  • Koebnu 04-07-2010 19:54

    Been there done that - one-night-stands

    Jeg har aldrig kunnet lide tartelletter 

  • Wimmie 04-07-2010 19:55

    Gupbiz> Ja, ikke? Det var kl. 3 om natten på et værtshus i Struer - jeg havde lige lært at spille backgammon 

  • Venus ll 04-07-2010 19:55

    Det har jeg!

    Jeg har aldrig som voksen tisset i bukserne...

  • Koebnu 04-07-2010 19:55

    Jeg har været på Bakken masser af gange, men jeg har aldrig været i Tivoli Friheden

  • Gupbiz 04-07-2010 20:01

    Hehe...jeg kan også sige "been there", done that" and "Got the T-shirt"  

  • Gupbiz 04-07-2010 20:04

    Jeg har været i Tivoli Friheden masser af gange 

    Men jeg har aldrig sat min radiator på 3

  • Koebnu 04-07-2010 20:05

    Min radiator står altid på 3 om vinteren.

    Jeg har aldrig pandet min nabo en, men jeg har haft lyst til det mange gange 

  • Pigen91 04-07-2010 20:05

    Jeg sætter næsten altid min radiator på 3!

    Jeg har aldrig været sammen med en, der var yngre end mig selv. (Behøver ikke være sex, også kys osv. )

  • Romraf 04-07-2010 20:09

    Koebnu:  "Jeg har aldrig pandet min nabo en, men jeg har haft lyst mange gange" wellcome in the club. ha ha ha ha så herligt skrevet

  • Høstblomst 04-07-2010 20:12

    Jeg har været sammen med en, der var yngre end mig selv   (de findes sgu snart heller ikke ældre )

    Jeg har aldrig drukket en kop kaffe.

  • Pigen91 04-07-2010 20:13

    Jeg har drukket én kop kaffe!

    MEN jeg har aldrig drukket en kop kaffe og nydt den!

  • Louisethrane 04-07-2010 20:20

    Jeg har een gang nydt det meste af een kop kaffe................men aldrig mere

    Jeg har aldrig rørt ved en slange!

  • Gupbiz 04-07-2010 20:28

    Det har jeg - I Venice

    Åhh...hvad skal man næsten sige... Jeg har aldrig været i Sydamerika 

  • Louisethrane 04-07-2010 20:39

    Gupbiz: Hvordan var det? Hvad kan det sammenlignes med?

  • Pava04 04-07-2010 20:39

    AI...........den med kaffen ville jeg have svaret på......................    nå men jeg venter på nogen som har været i Sydamerika SÅ! 

  • Pigen91 04-07-2010 20:41

    Jeg har også rørt en slange! Troede den var superslimet, men den var faktisk ret blød. Er dog stadig bange for slanger, så har ikke tænkt mig at prøve med en kæmpe edderkop for at komme af med min fobi
    Har dog ikke været i Sydamerika.

  • Pava04 04-07-2010 20:41

    jeg har haft en slange omkring mig i Florida og næsten svømmet med den til et pool party, NØJ den var stor! ........ MEN det er jo ikke min tur - endnu! 

  • Louisethrane 04-07-2010 20:43

    Godt det ikke er mig    

  • Wimmie 04-07-2010 20:50

    Har også rørt og holdt ved slanger flere gange. Synes det er pragtfulde dyr og de er overraskende dejlige at røre ved.

    (har dog heller ikke været i Sydamerika - ikke mere sydligt end Mexico)

  • Pava04 04-07-2010 20:53

    NEJ, vi må vente pænt på at en har været i sydamerika, Florida kan jo ikke bruges, vel 

    men ja, det var sjovt at prøve at have slangen omkring mig, men den var godt nok LANG ca. 3 meter og TYK uha.

  • Louisethrane 04-07-2010 21:01

    I tøser er for seje

    Jeg har heller ikke være i Sydamerika.............. vente.......vente

  • Høstblomst 04-07-2010 21:12

    Jeg har (kendt en, der har) været i Sydamerika   
    Gælder det med lidt snyd? Det er jo ikke til at holde ud at vente

    Jeg har aldrig vasket min bil selv.

    Redigeret 04-07-2010 21:13

  • Wimmie 04-07-2010 21:15

    Hehe...snyder!
    Jeg har sørme vasket bilen mange gange :)

    Jeg har til gengæld aldrig gået til ridning

  • Romraf 04-07-2010 21:27

    Jeg har gået til ridnig. Har endda selv haft hest.
    Men men
    j e g   h a r  a l d r i g  v æ r e t  i

                                     SYDAMERIKA

  • Høstblomst 04-07-2010 21:29

    Aajjj, come on, Romraf, så venter vi igen     

  • Romraf 04-07-2010 21:32

    Ok så.
    Jeg har gået til ridning, og har haft min egen hest.
    Men jeg har aldrig spist grisehjerter. Adr badr. Jeg hader lever, hjerter og andre indre organer

  • Wimmie 04-07-2010 21:35

    jeg har spist hjerte - det smagte hæsligt! Hader også lever...

    Har aldrig været i Frankrig

  • Gupbiz 04-07-2010 21:38

    Jeg vil dæleme gerne til Sydamerika - må jeg sidde på ryggen af dig Lone, så gør vi ski det!   

  • Mgrønhøj 04-07-2010 21:38

    Jeg har været i Frankrig

    .......men aldig spillet golf

  • Wimmie 04-07-2010 21:50

    Jeg har prøvet at spillet golf 2 gange - dog kun på driving range :)

    Jeg har aldrig prøvet at blive fyret fra et job

  • Høstblomst 04-07-2010 21:54

    Uuhhh, altså, det er dælme en vanskelig debat at deltage på, når man har skrivekløe i fingrene

  • Pigen91 04-07-2010 21:54

    Jeg har heller aldrig prøvet at blive fyret!

    Jeg har aldrig arbejdet et sted i mindre end 2 år!

  • Wimmie 04-07-2010 22:01

    Pigen91> Nu er det jo at du kun kan fortsætte hvis du har prøvet at blive fyret ;)

  • Pigen91 04-07-2010 22:02

    Haha, for satan! Hvad har jeg gang i? omg .. Lol ..

  • Wimmie 04-07-2010 22:04

    Hehe - det kan jo smutte :-p

    Men mon ikke der er nogen herinde der har prøvet at få en fyreseddel?

  • Pigen91 04-07-2010 22:05

    Haha, tror lige jeg smutter over i hjørnet og gemmer mig.
    Det er jo også bare fordi jeg plejer at lege det her imens man drikker, hvis man har - så måske jeg er lidt forvirret over reglerne,... Haha .. Ej, det var en dårlig undskyldning.

  • Wimmie 04-07-2010 22:07

    Ahhh...så du kan ikke finde ud af reglerne fordi du ikke er fuld? 

  • Pigen91 04-07-2010 22:10

    Jada? Den er vist ikke helt holdbar, I guess? Jeg aner det seriøst ikke! ;D

  • Labutterfly 04-07-2010 22:33

    Alright, jeg melder mig
    Jeg har prøvet at blive fyret - fra mit ungdomsjob som stik-i-rend-tøs på et advokatfirma - de fyrede mig til fordel for en ældre pige der havde bil

    Men jeg har aldrig kunne lide løg! I nogle former!

  • 1oo492 04-07-2010 22:38

    Jeg kan godt lide løg

    Jeg er aldrig kommet til en fest uden at sige hej med hånd til alle  (opdragelse længe leve)

  • Pigen91 04-07-2010 22:40

    Det er jeg til gengæld - jeg krammer dem jeg kender, og giver hånd til dem jeg lige ser, og tit er der også nogen, jeg bare siger hej til

    Jeg har aldrig kunnet lide øl!

  • 1oo492 04-07-2010 22:42

    Det har jeg .. når jeg er pisse fuld så kan alt nemlig drikkes. Haha !!

    Jeg har aldrig mistet nogen jeg kender i en trafikulykke (7, 9, 13)

    Redigeret 04-07-2010 22:43

  • Høstblomst 04-07-2010 22:43

    Jeg kan lide øl - isnende kold øl på en varm sommerdag  - ellers ikke 

    Jeg har aldrig forstået Pia Kjærsgård

  • Pava04 04-07-2010 22:43

    Det har jeg, men jeg har dog altid hilst og sagt "hej", men men men normalt giver jeg også altid hånd til alle........ og til alle møder som sekre'tøse 

    MEN har dog aldrig oprettet en

    farveldebat 

  • Pava04 04-07-2010 22:45

    HOV, kæden knækkede lige, men jeg kan rette op på den, for jeg har mistet en i en trafikulykke engang  ........... men kan godt lide øl ................

  • Pava04 04-07-2010 22:46

    Den med Pia K. Den bliver svær at slå..................   

  • 1oo492 04-07-2010 22:47

    Pava04:
    Nu dør den sikkert totalt. Jeg har nemlig ikke oprettet en farvellerdebat
    Mon der er nogen der kommer på banen med at de har? Det tror jeg ikke, for de er vel smuttet, i guess? 

  • Romraf 04-07-2010 22:48

    Gup: Hvorfor i alverden vil du sidde på mig ryg helt til Sydamerika. Det kan jeg da ikke holde til. Så lille er du altså heller ikke sweety
    Nå videre....
    Pava for pokker da, hvordan skal jeg stikke den....
    Jeg kan også godt lide øl
    Men jeg drikker aldrig whisky

  • 1oo492 04-07-2010 22:49

    Jeg har forstået Pia Kjærsgaard - med en hel del ting, men bestemt ikke ALT

    Jeg har aldrig spist sushi

  • Labutterfly 04-07-2010 22:49

    Hvad er den sidste "jeg har aldrig" nu? Jeg er helt :S

  • Labutterfly 04-07-2010 22:50

    Uh, jeg elsker sushi!!
    Men jeg har aldrig kørt på knallert

  • Louisethrane 04-07-2010 22:51

    Jeg har spist sushi mange gange      

    Jeg har aldrig haft kørekort til knallert

  • 1oo492 04-07-2010 22:52

    Det har jeg for laaaaaaaaaaaang tid siden det gik ikke godt!

    Jeg har aldrig begået noget kriminelt 

  • Pigen91 04-07-2010 22:53

    Jeg har begået noget kriminelt, men
    jeg har aldrig kørt bil inden jeg tog kørekort!

  • Louisethrane 04-07-2010 22:53

    Ej Labutterfly, hvor sjovt at vi begge skriver noget om knallerter og så næsten samme tid

  • Pava04 04-07-2010 22:55

    Jeg har kørt knallert  og jeg kan også godt drikke Whisky............... (hik) bare det er med kaffe og flødeskum 

    MEN jeg har aldrig gået til bal uden trusser 

  • Labutterfly 04-07-2010 22:56

    Louise - jeg tænkte lige på det samme Så er det jo ligemeget at man svarer oveni hinanden

  • Pava04 04-07-2010 22:57

    ups, nu røg kæden igen............

    har aldrig begået noget kriminelt, men jeg HAR kørt bil uden kørekort (i USA) 

  • Pigen91 04-07-2010 22:57

    Pava: du sprang min over, men så snupper jeg bare din.
    Jeg har gået til bal uden trusser,
    men har ikke kørt bil inden kørekort.

  • Pava04 04-07-2010 22:59

    pigen91: hi hi, ja det går lidt stærkt nogengange når vi skriver samtidigt.......... 

  • Pava04 04-07-2010 23:05

    smutter nu, har aldrig kunne holde mig vågen hele natten på MAG endnu 

    men sjov leg  nat nat

  • Kayapigen 04-07-2010 23:32

    Jeg har kørt bil uden kørekort... i første gear på en p-plads 

    Jeg har aldrig haft et one-night-stand

  • Briiix 05-07-2010 00:00

    Det har jeg 

    Men jeg har aldrig brækket en kropsdel

  • Mgrønhøj 05-07-2010 00:34

    Det har jeg - brækkede mit knæ sidste år, på skiferien

    Jeg har aldrig plukket øjenbryn

  • Briiix 05-07-2010 01:01

    Jeg har plukket øjenbryn - engang endda lidt for ivrigt i en periode 

    Jeg har aldrig købt hus/lejlighed (endnu) 

  • Høstblomst 05-07-2010 01:17

    Jeg har plukket øjenbryn.

    Men jeg har aldrig set Paradise Hotel 

  • Gupbiz 05-07-2010 01:58

    Jeg har set Paradise Hotel (måske lidt for mange gange) 

    Men jeg har aldrig læst en Politiken avis...

  • Høstblomst 05-07-2010 02:23

    Nå, for filan - jeg mente, jeg havde købt lejlighed

    Jeg har også læst Politiken.

    Men jeg har aldrig forstået teksten i den der sang, hvor omkvædet lyder "Are we human, or are we dancer" - ???

    Nå, blev lige selv lidt nysgerrig - og fandt forståelsen
    http://radio100fm.dk/debatforum/kan-ikke-klare-den.4433-p1.html

    Jeg har læst Politiken.

    Men jeg har aldrig shoppet nye sko (til mig selv) i 2010  

    Redigeret 05-07-2010 02:41

  • Briiix 05-07-2010 09:59

    Det har jeg i hvert fald!!! Har købt masser af nye sko 

    Jeg har aldrig set/læst en Harry Potter film/bog

  • Wimmie 05-07-2010 11:42

    Jeg har set et par Harry Potter-film (dog ikke læst en HP-bog)

    Jeg har aldrig købt en taske der kostede mere end 350 kr

  • Fimbel 05-07-2010 11:45


    Jeg har læst alle Harry Potter bøgerne, and I just loooooved it

    Jeg har aldrig nogensinde tænkt at gifte mig.

  • Høstblomst 05-07-2010 11:51

    Jeg er gift, og har købt en taske til mere end 350 kr.

    Men jeg har har aldrig oprettet en hot/not-debat

  • Gupbiz 05-07-2010 12:06

    HIHI...Jeg har oprettet en hot/not debat 

    Jeg har aldrig haft hund....

  • Wimmie 05-07-2010 12:07

    Det har jeg :)

    Jeg har til gengæld aldrig prøvet at være så fuld at jeg kastede op

    Redigeret 05-07-2010 12:07

  • Høstblomst 05-07-2010 12:15

    Øv - det har jeg   Får rigtig hurtigt dårlig mave, hvis jeg bliver fuld. Men det er heldigvis mange år siden

    Jeg har aldrig fået min altankasse til at blomstre hele sommeren. Der går altid ca. 3 uger, hvor jeg ivrigt plejer blomsterne - derefter glemmer jeg alt om dem

  • Pava04 05-07-2010 12:45

    Jeg har også været så fuld at jeg kastede op (drikker aldrig noget som bare nærmer sig lugten af PENOD  )

    av, nu har jeg ingen altan, men plejer gerne at kunne holde gang i alle mine blomster og planter, men pga. varmen kan jeg ikke have mange blomster i lejligheden med mindre det er orkideer og kaktuser og grønne planter lige nu, hi hi,

    MEN har dog aldrig været på Grønland 

  • Høstblomst 05-07-2010 19:20

    Øv - ingen grønlandsfarende? 

  • Labutterfly 06-07-2010 19:38

    Ih, hvor surt... Vi er gået i stå ved Grønland
    Jeg kender en del, der har været der - tæller det for at få legen videre?

  • Pigen91 06-07-2010 19:45

    Det synes jeg det skal.

  • Labutterfly 06-07-2010 19:48

    Alrighty!
    Jeg har (næsten) været på Grønland!

    Men:
    Jeg har aldrig hørt en Justin Bieber-sang

  • Pigen91 06-07-2010 19:51

    Jeg har hørt en Justin Bieber sang (men ikke med min gode vilje - hørte bare radio) ..


    Jeg har aldrig gået i hæle højere end 9 cm

  • Labutterfly 06-07-2010 19:54

    Uh, jeg lever i høje hæle (10-11 cm er min bedste højde)

    Men:
    Jeg har aldrig hoppet ud fra noget der er højere end 3-metervippen

  • Pigen91 06-07-2010 19:55

    Mine fødder er også ret specielle - og jeg KAN ikke højere end 9 cm, har prøvet alle de lækre sko, men kan dårligt nok stå i dem, for slet ikke at tale om at gå.
    Det har jeg heller ikke, så vi må håbe, der stadig er andre med i legen

  • Gupbiz 06-07-2010 19:57

    Du skal sige noget du ikke har Pigen-mus 

  • Labutterfly 06-07-2010 19:58

    Det kan være at det hjælper at have store fødder Jeg er en str. 39 - det er vel sådan medium-stort...

  • Gupbiz 06-07-2010 20:00

    Jeg har kæmpe plader - jeg bruger str. 40 

  • Labutterfly 06-07-2010 20:01

    Og kan du så gå i meget høje hæle?

  • Pigen91 06-07-2010 20:09

    Gupbiz: det ved jeg godt - leger heller ikke videre netop fordi jeg ikke har noget. Ved godt, jeg kom til at skrive forkert for nogen dage siden, men nu venter jeg bare på at nogen andre er med.
    Det har intet med det at gøre Mille, jeg har en str. 42 haha ..

  • Ravenheart 06-07-2010 20:11

    Er klar på at være med, men venter lige til der er noget jeg har Er højdeskræk hæhæ  

  • Labutterfly 06-07-2010 20:12

    Haha, ja så er den teori vist ude af verden igen

    Vi venter stadig på en højde-hopper Jeg har lavet en ny debat med et link for at fange nogle folk

  • Labutterfly 06-07-2010 20:13

    Raven

  • Lærken 06-07-2010 20:14

    Det har jeg. Har rapellet ned fra en silo.

    Jeg har aldrig samlet flasker efter en offentlig begivenhed.

  • Labutterfly 06-07-2010 20:20

    Hvor er du sej, Lærken! Var det ikke for fedt?! Jeg kunne sådan godt tænke mig at prøve at rapelle...

  • Høstblomst 06-07-2010 20:27

    Jeg har samlet flasker efter en offentlig begivenhed (mine egne flasker )

    Men jeg har aldrig haft to kærester på samme tid.

  • Venus ll 06-07-2010 20:28

    Det har min moster flere gange, da hun var en ung og værre en - tæller dét?

  • Labutterfly 06-07-2010 20:35

    Kun hvis det er "min moster", ligesom "min "veninde""

  • Pava04 06-07-2010 20:35

    Jeg har også rapellet på en overlevelsestur nordpå, en ret lige skrænt ved Vesterhavet, det var virkelig FEDT, fik et faldskærmsspring i 16 års fødselsdagsgave af min bror, men har ikke udløst det endnu    TØR ikke! og har heller ikke samlet flasker sammen efter en off. begivenhed.......... men har vistnok haft to kærester samtidig engang, men det er LÆNGE siden, havde man ikke det da man gik i folkeskolen (når man fik flere kærestebreve på en uge, så var det lidt svært at holde styr på hvem man havde X JA, NEJ eller måske ved 

    MEN jeg har aldrig sprunget BUNGI JUMP

  • Lærken 06-07-2010 20:36

    Labutterfly: Jo, det var sejt. VI var en hel klasse som skulle så der var lidt pres på

    Jeg har forresten samlet flasker masser af gange, men troede det var lige meget om man egentlig havde prøvet det før, (ligesom i drikkelegen hvor man siger "jeg har aldrig" og så selv drikker). Men nu kan jeg se at Wimmie har listet en anden regel. Beklager meget. Har dog reelt aldrig haft to kærester på samme tid. :)

  • Deluxee 06-07-2010 20:37

    Jeg har sprunget bungee jump  (men har jo ikke været med i legen, og aner ikke hvad i har skrevet i hele tråden- så kan ikke helt finde på noget nyt.. - jeg ville bare blære mig lidt....)   

    Redigeret 06-07-2010 20:41

  • Pigen91 06-07-2010 20:39

    så skal du sige en  ny ting

  • Labutterfly 06-07-2010 20:39

    Men hvad har du ikke?

  • Ravenheart 06-07-2010 20:40

    Hvad har du aldrig Deluxee?

  • Pava04 06-07-2010 20:41

    MEN hvad har du ikke Deluxee...................vi venter i spænding 

  • Deluxee 06-07-2010 20:48

    Arrrrrjj, okay.. Hmm..

    Jeg har aldrig................ været god til at finde på noget jeg aldrig har gjort..

    (ej okay..) 

  • Lærken 06-07-2010 20:54

    kom igen............

  • Venus ll 06-07-2010 20:59

    Haha.. hvad så med den, der blev overset tidligere:


    Jeg har aldrig som voksen tisset i bukserne

    Redigeret 06-07-2010 21:00

  • Høstblomst 06-07-2010 21:01

    Jeg har været god til at finde på noget, jeg aldrig har  - men det var i starten af denne debat 

    Men jeg har aldrig købt en ny mobiltelefon (arver altid fra en, der får ondt af mine outdatede modeller )

    Redigeret 06-07-2010 21:08

  • Pava04 06-07-2010 21:28

    Jeg har købt mange nye mobiler som min søn så forelsker sig så meget i, at han "overtager" dem og jeg overtager de gamle fordi jeg rent faktisk er ligeglad med al det gadges  så den jeg har er en gl nokia.

    MEN jeg har aldrig købt et Apple produkt ............ 

  • Lærken 06-07-2010 21:31

    Så melder jeg mig på banen med min ipod.


    Jeg har aldrig løbet mere end 3 km uden pause.

  • Venus ll 06-07-2010 21:32

    Argh, er det fordi der ikke er nogen, der har tisset i bukserne som voksen, eller bliver den bare konsekvent overset begge gange? Nåh, jeg tror skisme jeg melder mig fra her igen...

  • Ravenheart 06-07-2010 21:34

    Ihh jeg har jo gjort næsten ikke gjort noget af alle de ting der bliver sagt  Må holde øje til når der kommer noget jeg rent faktisk har gjort 

  • Lærken 06-07-2010 21:35

    Der er vis flere udsagn der er blevet hoppet lidt hen over for at legen ikke går i stå f.eks. den med at ære på Grønland, Så tror bestemt ikke du skal tage det personligt  HVis du derimod havde sagt nr. 2 i bukserne, så havde jeg straks meldt mig. he he
    Så smut ikke endnu :)

    Redigeret 06-07-2010 21:36

  • Labutterfly 06-07-2010 21:36

    Jeg har løbet mere end 3 km uden pause

    MEN:
    Jeg har aldrig tisset (eller nr. 2 ) i bukserne som voksen

    Redigeret 06-07-2010 21:36

  • Pigen91 06-07-2010 21:37

    definer voksen

  • Labutterfly 06-07-2010 21:38

    Ah! Voksen nok til at det var pinligt

  • Pigen91 06-07-2010 21:39

    Tissede i sengen som 13-årig fordi jeg drømte jeg var på toilettet. Gælder den? Jeg synes det var reeet pinligt.

  • Lærken 06-07-2010 21:39

    He he, jeg fik engang et værre rend i maven og så måtte jeg søge bag en busk, men ak, var ikke hurtig nok.... shhhh, sig det ikke til nogen


    Jeg har aldrig været på kur

  • Labutterfly 06-07-2010 21:39

    - og nu vil vi så høre alle de historier vi før er gået glip af!

    Red:
    Pigen
    Uh, den drøm har jeg også haft en gang da jeg var omkring 6-7 år - husker det tydeligt! Det er froggin' snyd når ens underbevidsthed laver gøjl med én på den måde...

    Lærken
    Åhr, det er altså også bare dårlig timing så!

    Redigeret 06-07-2010 21:41

  • Venus ll 06-07-2010 21:40

    Hihihi!  til Lærken

  • Lærken 06-07-2010 21:43

    Ja, det er en af de der ting som mest er sjovt bagefter. 

  • Høstblomst 06-07-2010 21:44

    Venus... Jeg sprang den med tisse i bukserne over, fordi jeg skrev samtidig - er ikke så hurtig, når jeg også skal finde på noget, jeg aldrig har

  • Pigen91 06-07-2010 21:45

    Galdt den, eller skal vi vente til der kommer en rigtig, der kan føre legen videre?
    Min far har mange gange drømt at han stod ved en sø og tissede i den, hvor han så pludselig fik travlt med at komme på toilettet.

  • Venus ll 06-07-2010 21:47

    Pigen91: Hehe, det nummer lavede min veninde også... sidste år! Og hun lå i ske med sin kæreste, da det skete, så hun pissede nærmest ud over ham! Siden drillede han hende med det flere uger efter hver aften: "Skaaat, HAR du nu husket at tisse af?" 

  • Pigen91 06-07-2010 21:48

    Arh, dén har jeg dog heldigvis ikke lavet! Må ikke have været sjovt for nogen af dem. 

  • Labutterfly 06-07-2010 21:48

    Hahahaha, det er åbenbart en klassisk drøm
    Jeg har faktisk stadigvæk paranoia over at skulle drømme det igen - især hvis jeg sover ude...  Hvor vildt er det lige, næsten 20 år efter, at det har sat så dybe spor?!

    Redigeret 06-07-2010 21:49

  • Pigen91 06-07-2010 21:59

    Apparently. Dog en drøm jeg gerne ville være foruden.

  • Labutterfly 06-07-2010 22:04

    Amen!

  • Venus ll 06-07-2010 22:05

    Men vi kom fra Lærkens "jeg har aldrig været på kur"... Anyone?

  • Jvkm83 06-07-2010 22:31

    Iiiiih hvor er det en sjov leg.... hvorfor har den gemt sig for mig?

    Nå men hvor langt er i piger`? 

  • Louisethrane 06-07-2010 22:37

    Jeg har været på kur mange gange.............

    Jeg har aldrig været i fødsel i mere end 11 timer (anden gang tog 1 time og 17 min )

  • Jvkm83 06-07-2010 22:41

    Hov...

    Jeg har været på kur 

    Jeg har aldrig lavet/bagt en vellykket kage 

  • Gupbiz 07-07-2010 07:30

    Jeg har da bagt en en vellykket kage 

    Men jeg har aldrig ejet en Nokia mobiltelefon 

  • Pava04 07-07-2010 07:55

    Det har jeg og kun ejet Nokia Telefoner, men jeg har aldrig sejlet en kajak (men vil gerne) 

  • Høstblomst 07-07-2010 08:58

    Jeg har sejlet i en kajak (det er supersjovt, Pava, bare se at få det prøvet ), og jeg har også bagt en vellykket kage.

    Men jeg har aldrig haft en fingerring af guld.

  • Stinahs81 07-07-2010 09:08

    Jeg har en fingerring af guld

    Jeg har aldrig lavet en sovs fra bunden

  • Gupbiz 07-07-2010 09:09

    Har altid kun ejet Sony Ericsson og Samsung mobiler 

    Men jeg har til gengæld aldrig sprunget højere end fra 3-meter vippen... (det tør jeg simpelthen ikke) 

  • Kosmo87 07-07-2010 10:14

    Jeg har lavet masser af sovs fra bunden
    Og jeg har også sprunget fra 5 meter vippen

    Men jeg har aldrig smagt makrel-salat synes det stinker 

  • Høstblomst 07-07-2010 10:25

    Jeg har spist makrel-salat - umm, det smager godt, når den er ordentligt lavet 

    Men jeg har aldrig gået med kasket/hat

  • Labutterfly 07-07-2010 10:30

    Tæller en studenterhue?

    If so - så har jeg!
    Men jeg har aldrig haft en halskæde med  mit navn i a la "Carrie" fra SatC

  • Høstblomst 07-07-2010 10:33

    Nååeh, ja, så har jeg vist egentlig også

  • Labutterfly 07-07-2010 10:37

    - jeg har også en trofast alpehue som går under navnet "alpehat", som jeg kan smide med i puljen

  • Venus ll 07-07-2010 10:40

    Jeg har sådan en halskæde, jeg har gået med

    Men jeg har aldrig været sammen med en sjællænder 

  • Høstblomst 07-07-2010 10:52

    Haha - jeg har været sammen med en sjællænder. Flere faktisk, men detaljerne kan komme i en anden debat  

    Men jeg har aldrig drukket mig fuld igen dagen derpå (altså - jeg mener ikke dagen derpå at jeg var sammen med en sjællænder - det kan jeg vist ikke lige holde styr på - men dagen efter en brandert ).

  • Lærken 07-07-2010 10:55

    Det har jeg... åhh, den ungdom

    Jeg har aldrig været på Trendsales fra mit arbejde... nå jo, det er jeg jo lige nu...

    Hmmm, jeg har aldrig snydt til en eksame eller i en anden lignende situation.

  • Pava04 07-07-2010 10:56

    Jeg har datet en sjællandsk pilot   

    men har aldrig købt en gucci taske 

  • Koebnu 07-07-2010 14:49

    Jeg har arvet en Gucci taske men købt parfumer og silketørklæde derfra.

    Jeg har aldrig handlet i en Løvbjerg 

  • Labutterfly 07-07-2010 15:30

    Jeg har handlet i en Løvbjerg to gange, da jeg boede ude ved nogle får i Odense N Det var den butik der lå tættest på, og er aldrig kommet der siden - skod-udvalg og ingen øko...

    Jeg har aldrig haft en penneven

  • Pava04 07-07-2010 15:43

    jeg har haft en penneven, og har også handlet i en Løvbjerg, men jeg har aldrig købt over 400 kr. på Trendsales på een handel   

  • Jvkm83 07-07-2010 15:51

    Jeg har købt for over 400 kr i en ts handel

    Har aldrig kunne lide øl

  • Labutterfly 07-07-2010 15:52

    Jeg har købt for over 400 kr på én handel - to gange. Jeg har købt to af mine Diane von Furstenberg-wraps af en sælger over TS, selvom jeg har købt dem på hendes hjemmeside.

    Men jeg har aldrig spist en pølse i svøb

  • Høstblomst 07-07-2010 16:15

    Jeg har spist en pølse i svøb.

    Men jeg har aldrig gået til fodbold.

  • Valby2500 07-07-2010 17:28

    Uhh sikke en m asse. indhenter lige et par, hvor kæden knækkede:
    Jeg har været i Grønland 3 gange
    Har været i fødsel over 11 timer
    Og har gået til fodbold

    Men jeg har aldrigspillet håndbold

  • Pigen91 07-07-2010 17:31

    Jeg har spillet håndbold, har dog aldrig været ret god til det, men det er en anden historie.

    Jeg har aldrig købt et apple-produkt

  • Gupbiz 07-07-2010 17:40

    Dret har jeg fasktisk - og meget lækkert produkt 

    Men jeg har aldrig købt et Marc Jacobs produkt...

  • Jvkm83 07-07-2010 17:56

    Jeg har købt et marc j. produkt 

    Har aldrig haft en blog

  • Pava04 07-07-2010 18:31

    Jeg har aldrig været i Grønland (men vil gerne).

    Jeg husker ikke lige hvor mange timer jeg var i fødsel, men ikke over 11 timer, dog havde jeg da veer i 3 dage, suk!
    HAR heller aldrig gået til fodbold

    ups, har heller aldrig gået til håndbold ................troede lige jeg kunne komme videre på

    disse tre ting 

    og HELLER ikke de næste 

  • Høstblomst 07-07-2010 18:53

    Vi må vente på Labutterfly - har hun ikke en blog?

  • Labutterfly 07-07-2010 19:03

    Joooo - jeg har en blog Woo-hoo, så kunne jeg bruges igen

    MEN
    Jeg har aldrig fået/haft en piercing (andet end i ørene, hvis man kan kalde dem piercede...)

  • Pigen91 07-07-2010 19:04

    Det har jeg! Både, dem man ikke kalder piercinger, 3 i brusken af øret og en i navlen! Den gælder i hvert fald.

    Men jeg har aldrig kysset en af samme køn!

  • Venus ll 07-07-2010 19:06

    Det har jeg!

    Men jeg har aldrig haft et par Buffalo-støvler 

  • Pigen91 07-07-2010 19:07

    Nice, at du ikke lod Mille tage den! Haha, det er jo keeeedeligt ..

  • Labutterfly 07-07-2010 19:09

    Haha, you snooze you lose...

  • Pigen91 07-07-2010 19:10

    Hæhæ, jaa, men det er jo heller ikke sjovt at du siger du har, for det ved vi jo godt.

  • Venus ll 07-07-2010 19:11

  • Labutterfly 07-07-2010 19:11

    True, true... 

    - men jeg har altså aldrig haft Buffalo'er - dem må en anden komme på banen med

    Redigeret 07-07-2010 19:15

  • Ravenheart 07-07-2010 21:39

    Det har jeg, nogle meget smart nogle med hvide streger

    Jeg har aldrig kunnet finde ud af at optage på en VHS maskine 

  • Pigen91 07-07-2010 21:41

    Det har jeg! Var enormt flittig til det, da jeg var lille.

    Jeg har aldrig spist snegle!

  • Louisethrane 07-07-2010 21:46

    Det har jeg, mange gange og de smager vildt godt 

    Jeg har aldrig drukket et glas champagne

  • Briiix 07-07-2010 21:50

    Det har jeg.

    Men jeg har aldrig smagt en kaj-kage (de der grønne fra bageren) 

  • Labutterfly 07-07-2010 21:54

    Uh, kajkager er the shizzle...

    Men jeg har aldrig haft en kat...

  • Louisethrane 07-07-2010 21:56

    Det har jeg.

    Men jeg har aldrig haft en kontaktlinse i mit højre øje

  • Pigen91 07-07-2010 21:58

    Jeg går med linser hver dag, så det har jeg.

    HAr aldrig haft et par briller, som jeg ikke følte sad forkert/var ved at ryge af/generelt var grimme til mig. :(

  • Labutterfly 07-07-2010 21:58

    Haha, jeg har haft kontaktlinser i begge mine, og jeg bliver piv skeløjet af det...
    - og jeg har også haft masser af briller som jeg har elsket og som har passet på en prik

    Men jeg har aldrig drukket martini...

    Redigeret 07-07-2010 22:03

  • Ravenheart 07-07-2010 22:05

    Jeg har drukket 8 martinier på en restaurent  Jeg var i godt humør bagefter..

    Jeg har aldrig ejet en bil

  • Lærken 07-07-2010 22:05

    Pigen91: Bliver lidt rundtosset af alle nægtelserne i sin sætning for hvis du skriver at du aldrig har haft briller som du ikke følte sad forkert, betyder det så at man skal svare hvis man har haft briller der sad forkert eller svare hvis man har haft briller der ikke føltes forkerte? Jeg kan nemlig kun være med på en af dem.

    Og hvorfor er der en ked af det smiley bag udsagnet for det er da en god ting at du aldrig har haft briller der sad dårligt... eller?

    Og har aldrig drukket martini, så den kan jeg ikke hoppe med på vognen via.

    Redigeret 07-07-2010 22:06

  • Pigen91 07-07-2010 22:17

    Lærken: har aldrig haft briller som sad godt. De føles altid forkert, som om de er ved at ryge af osv. Har lige læst igen, og jeg forstår godt min sætning, men det er måske bare fordi det var mig, der skrev den? Sorry.

  • Lærken 07-07-2010 22:26

    yes, så pointen er at dem med gode briller melder sig, og det gør jeg hermed. Har åbenbart et godt brillehovede og en stor brillenæse :)

    Jeg har aldrig vundet noget over 500 kr.

  • Koebnu 08-07-2010 11:18

    Jeg vandt et forskærebræt fra Rosendahl (800 kr)op til jul og tidligere har jeg vundet en Bloom skål fra Georg Jensen (900 kr)

    Jeg har aldrig holdt af en kat 

  • Lærken 08-07-2010 11:27

    Jeg er vokset op med katte og har elsket dem alle. 


    Jeg har aldrig stået på ski.

  • Miss_superficial 08-07-2010 11:40

    Jeg har stået på ski én gang i mit liv :) Det var en sjov oplevelse.

    Jeg har aldrig fået farvet mit hår.

  • Pigen91 08-07-2010 12:03

    Jeg får farvet mit hår ofte.

    Har aldrig givet mere end 500 kr. for en frisørtur

  • Venus ll 08-07-2010 12:05

    Uha, det har jeg ofte 

    Til gengæld har jeg aldrig haft behov for fysioterapi 

  • Labutterfly 08-07-2010 16:40

    Jeg gik til fysioterapi i laaang tid da jeg gik i gymnasiet, to gange om ugen, på grund af mine dårlige led. Det hjalp aldrig en pind - helveds-kone...

    Men jeg har aldrig brokket mig til en nabo/overbo/underbo/genbo/blok-bo/etc. over noget vedkommende har gjort (e.g. høj musik, for mange dyr, ulovligheder/affaldsdumpning) - selvom jeg har haft lyst et par gange...

    Redigeret 08-07-2010 16:41

  • Valby2500 08-07-2010 17:42

    Uhh jeg gnavpot har adskillelige gange været oppe og "brokke" mig til nattetramperne ovenpå og også til den tidligere tecknotossede overbo.

    Men jeg har aldrig hældt vand ud over min altan og ned i hovedet på forbipasserende 

  • Mette83 08-07-2010 18:09

    Jeg er kommet til at hælde en vaskebalje med vand i ud af mit vindue på fjerde sal..... Måtte pænt gå ned og undskylde

    Jeghar aldrig været udenfor Europa..

    Redigeret 08-07-2010 18:13

  • Lærken 08-07-2010 18:15

    Mette83: Mener du at du ikke har haft en kæreste som du var kæreste med i 10 år eller at det er 10 år siden du har haft en? 

  • Høstblomst 08-07-2010 19:19

    Jeg har været udenfor Europa.

    Men jeg har aldrig været den eneste på min skole med mit fornavn.

  • Valby2500 08-07-2010 21:02

    Jeg har altid været den eneste på min skole og diverse arbejdspladser med mit navn

    Men jeg har aldrig været skaldet 

  • Cozycatlady 11-07-2010 10:52

    Jeg har faktisk været i Grønland!   For lige at gå et par "trin" tilbage her i legen.

  • Lærken 11-07-2010 11:09

    Jeg havde ikke hår de første 2-3 år af mit liv.


    Jeg har aldrig reddet på en kamel eller en elefant.

  • Wimmie 11-07-2010 12:35

    Jeg har skam siddet på en kamel - var vist 4 år 

    Jeg har aldrig gået med kunstige negle og/eller øjenvipper

  • Gupbiz 11-07-2010 12:48

    Det har jeg 

    Men jeg har aldrig gået på universitetet.

  • Briiix 11-07-2010 12:54

    Det har jeg, og gør det stadig :)

    Jeg har aldrig haft hairextensions i.

  • Gupbiz 11-07-2010 13:02

    Det har jeg sørme også...

    Jeg har aldrig ejet en opvaskemaskine.

  • Briiix 11-07-2010 13:17

    Det har jeg.
    Men jeg har aldrig ejet en elkedel.

  • Pigen91 11-07-2010 13:36

    Det har jeg!

    Jeg har aldrig set en engelsk/amerikansk film med dansk tale