Ville I Helst Trække En Scorpion Eller En Edderkop?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 381
  • Gupbiz 02-10-2010 20:54

    God aften MAG'ere

    GIISP! Jeg ser lige Fangerne På Fortet på Tv3....
    Og hold op, hvor de begge hold er meget tætte!

    Jeg kunne dog aldrig gå ind og tage en edderkop i hænderne....så hellere en scorpion (hvis man nu skal vælge)

  • Gupbiz 02-10-2010 20:56

    Hvilket "dyr" ville i helst tage i hænderne?

  • Henriette_90 02-10-2010 20:59

    Jeg kan og vil ikke tage nogle af dem i hænderne.
    Sad og gispede helt da jeg så det i fangerne på fortet! føj!

  • Frksidsel 02-10-2010 20:59

    Af de to, så vælger jeg edderkop.

  • Sara-musen 02-10-2010 21:03

    Det er en af grundene til at I aldrig vil se mig i sådan et show.. Ville simpelthen ikke turde det.. 

  • Gupbiz 02-10-2010 21:03

    Tak for input begge to 

    Puhh.... Jeg tror heller ikke jeg kan vælge imellem dem, men jeg er dog sindsygt bange for edderkopper, så jeg ville nok godt kunne tage en scorpion i halen.... (gyser ved tanken) 

  • Gupbiz 02-10-2010 21:04

    Sara: Jeg holder mig også for øjnene halvdelen af tiden...   

  • Gupbiz 02-10-2010 21:07

    Hvilket dyr af de 2 - edderkop eller scorpion, og hvorfor?

  • Frksidsel 02-10-2010 21:11

    Nu har jeg ikke set fangerne på fortet for nylig, så ved ikke hvor klamme de var. Men i mit hovedet, så er scorpioner sådan nogle onde nogen der bider... Hvor edderkopper bare er edderkopper...Dem har jeg aldrig haft problemer med. MEN, hvis jeg kom til at land hvor der var farlige giftedderkopper, så ville jeg nok pludselig få et problem med dem!

  • Gupbiz 02-10-2010 21:15

    Frksidsel:
    Dem der var med i Fangerne, var sådan nogle store fugleedderkoppe-agtige ting - og scorpionerne var mindre...

    Jeg tænker: Da hellere tage en scorpion i halen (hvor den stikker fra), end at røre ved en fugleedderkop med hår på benene!! Gyyys...

  • Bb1985 02-10-2010 21:52

    Jeg kunne ikke forestille mig at de har tæskefarlige skorpioner med i programmet, mon ikke de har "fjernet" det stykke hvor giften sidder i ?

    I så fald ville jeg vælge skorpionen.. Jeg kan simpelthen ikke klare store edderkopper (heller ikke de små faktisk ), med alle de klamme ben der kan kravle i ens krave og bukser.. og bvadrrr... Jeg får kuldegysninger bare ved tanken... Jeg er simpelthen så bange for edderkopper!

  • Frksidsel 02-10-2010 21:57

    Gupbiz - Tja...så kan det måske være, at jeg også ville vælge scorpionen. Jeg har bare altid synes de var så uhyggelige.

  • Mmbe11 02-10-2010 22:17

    En lille hunde hvalp 

    Ja jeg er selv så bange for edderkopper jeg kan skrige og grade når jeg ser en, så fik også kulde gysninger her til aften over det.

  • Katatonia 02-10-2010 22:23

    Jeg ville dø, hvis jeg skulle røre en af de edderkopper. der skulle mange tusinde kroner på bordet før jeg overhovedet ville OVERVEJE DET!  scorpioner har jeg intet i mod, i min verden er det bare en lille hummer lignende tingest

  • 1oo492 02-10-2010 23:55

    ALT andet end edderkopper. Kan simeplt hen ikke klare de lodne kryb   
    Jeg elsker derimod slanger. Det er altså et fantastisk dyr   

  • Kellerpige 03-10-2010 00:20

    Skorpion........edderkopper er så klamme og jeg går helt i selv sving.....stankelben er de værste - en flyvende edderkop.....ivvvv..........

  • Rikkeida 03-10-2010 08:03

    Jeg ville så absolut vælge edderkoppen  

  • Mønboen 03-10-2010 08:37

    Jeg snupper også edderkoppen 
    Vi havde terrarie-ekspert som underholdning på arbejde (bibliotek) - så jeg måtte jo vise børnene (og deres forældre), at jeg ikke var bange for at lade STOR behåret edderkop kravle på min hånd    Puh, havde godt nok svedige hænder bagefter, men vi overlevede da begge to 

  • Gupbiz 03-10-2010 08:37

    Hihi.... Tak for jeres input  Det er sjovt at se, hvor delte meninger der er...

    Kellerpige: Uha nej, stankelben er jeg altså heller ikke helt pjattet med.... Det er nemlig en edderkop med vinger, som du siger   

  • Bluefairy 03-10-2010 14:18

    For mig er det lige meget hvilken edderkop eller skorpion slanger you name it jeg skulle snuppe. Men hvis I har set hvor de kører igennem kun med hovedet og skal pust mel etc væk - der kommer en sektion med fluer føj - hader fluer 

  • Bb1985 03-10-2010 15:19

    Kellerpige - Jeg er helt enig med dig! Kender mange der er bange for edderkopper, men ikke for stankelben... Stankelben er oftest større end normale danske edderkopper og så kan den flyve... BVADRRR!!! Løber og skriger når de er i nærheden  (Så er man jo så heldig at sønnen på 6 år IKKE er bange for dem, så kan han lige smadre dem for mig)  

    Divine - Det er godt nok et øv dyr at være bange for De er godt nok ret umulige at slippe for..

  • Pava04 03-10-2010 18:14

    Skorpionen, ikke 10 vilde heste ville få mig til at tage edderkoppen, jeg er normalt ikke bange for normale husedderkobber men disse med hår på  DE kan jo ikke gøre for de ser sådan ud fra naturens side, men de er ikke favoritter hos mig 

Skriv på debatten