Chanel Øjenskygger

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 735
  • Samu_kdk 19-10-2010 13:53

    Jeg har købt 2 stk. øjenskygger fra Chanel jeg vil bare høre om de er ægte. Jeg har nemlig aldrig set en ægte derfor jeg spørg om der er nogen der kender til dem. det er en stor øjenskygge på 8g jeg ved heller hvad den hedder da det ikke fremstår på pakken det er de der som guld men har en kombination af hvidt imellem håber at i forstår hvad jeg mener? De store og runde?

  • Samu_kdk 19-10-2010 13:56

    jeg har prøvet at finde et billede på nettet men har ikke haft det store held men har set dem her på trendsales for et stykke tid siden men de er heller ikke til at finde. jeg vil prøve at tage et billede af mine og sætte det på.

  • Grevee 19-10-2010 13:59

    Fejloplysning

    Redigeret 20-10-2010 10:00

  • Samu_kdk 19-10-2010 14:07

    ok jeg har ikke mulighed for at tilføje et billede på nu men først senere skriver når den her skal lukkes.

  • *inky* 19-10-2010 14:38

    kan man få dem i fake også? Hvor har du købt dem og til hvilken pris? Det plejer jo at være en god indikator, mener hvis du købte dem ude foran den lokale tank til 25kr, så er de nok fake 
    anede slet ikke man kunne købe fake øjenskygge, ja ja nogle af os lever i fortiden
    kh inge

  • Gupbiz 19-10-2010 15:14

    Samu: Man kan næsten 100% se udfra emballagen om de er ægte eller ej 
    Som Inge ovenfor: Så må jeg også stille de samme spørgsmål? Hvor er de købt, og til hvilken pris?

  • Venus ll 19-10-2010 21:56

    Kan desværre ikke lige hjælpe med dit problem, men vil lige kommentere, at jeg da synes at huske, jeg flere gange har tilføjet billede til en debat, efter den er oprettet. Jeg husker også en debat, Theathea oprettede, hvor hun endte med at sætte et billede på af noget, som snakken var kommet ind på undervejs i debatten, så jeg tror altså godt, man kan

  • Grevee 20-10-2010 07:48

    Venus: Det troede jeg ikke man kunne- det er der vist ikke mange der har opdaget, i og med at det er grunden til de mange dobbeltoprettede. Men Thea må så lige på banen og fortælle hvordan
    Knus

  • Gupbiz 20-10-2010 07:55

    Det mener jeg altså sagtens man kan  Når man har oprettet debatten står der øverst "tilføj billede" med blåt. Jeg er nogle gange blevet smidt af nettet lige efter jeg har oprettet en debat (inden jeg nåede at sætte billede på), hvor jeg så er gået ind igen, og har tilføjet et billede 

  • Venus ll 20-10-2010 09:47

    Grevee: Gupbiz har helt ret

    Redigeret 20-10-2010 09:47

  • Grevee 20-10-2010 10:02

    Nu har jeg redigeret mit indlæg væk De damer ved åbentbart hvad I taler om, det er vist for længe siden jeg selv har forsøgt. Tak for info

  • Venus ll 20-10-2010 10:16

     

  • Samu_kdk 20-10-2010 18:34

    Jeg sætter billede på om lidt så kan i vurdere udfra dem.

  • Samu_kdk 20-10-2010 19:21

    så er der billede på.

  • Gupbiz 20-10-2010 19:46

    Umiddelbart ser den meget ægte ud - så jeg tror den er god nok 

  • Samu_kdk 20-10-2010 19:50

    kan få din mail så kan jeg sende flere billeder  af den både af bagsiden og af selve øjenskyggen uden æsken? jeg synes selve øjenskyggen holderbarhed er ikke så god dvs. hvis jeg stryger mig over øjenlåget så forsvinder den hvis jeg gør det et par gange er det normalt?

  • Gupbiz 20-10-2010 20:14

    Nej, det vil jeg bestemt ikke mene er normalt, da Chanels øjenskygger er meget gennempigmenterede. Men send gerne flere billeder, så kigger jeg lige på det 

    hellevilladsen@yahoo.dk