Frisør På Østerbro I København

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 3864
  • Altivo 20-10-2010 17:38

    Hej alle!

    Jeg er lige flyttet til København, og står derfor nu og skal have fundet mig en ny frisør Og har derfor behov for jeres mening og erfaring
    Jeg vil selvfølgelig gerne have en frisør, der ligger tæt på - dvs. på Østerbro - og så kunne jeg virkelig også godt tænke mig en frisør, det er billig
    Derfor vil jeg meget gerne høre fra jer, hvis I kender en fantastisk dygtig og fantastsik billig frisør Det jeg plejer at få lavet er klipning og affarvning med folie. Og min tidligere frisør plejede også at putte sådan noget i, der skulle side lidt, for at give håret et koldt skær i stedet for et gyldent skær (aner ikke hvad det hedder, tror måske hun kaldte det gloss (??!), men det blev så pænt i hvert fald )

    Og hvis I kender den perfekte frisør, der ligger et andet sted end Østerbro, så må I altså også meget gerne skrive - jeg cykler gerne efter den perfekte frisør

  • Cafira 20-10-2010 17:53

    Bor også på Østerbro, min frisør hedder cut`n move, ellers er der Capaldi på Østerbrogade, den er dog lidt dyrere, men det er en meget dygtig frisør synes jeg :)

  • Altivo 20-10-2010 17:59

    Catravnkilde - Må jeg spørge hvad du plejer at få lavet, og hvad det ca. koster? Har lige været inde og tjekke deres hjemmeside (altså Cut'n'Move), og umiddelbart ser det i hvert fald ret billigt ud

  • Altivo 20-10-2010 18:11

    Capaldi ser rigtig fin ud - men jeg synes også det er en tand for dyrt.

  • Cafira 20-10-2010 18:52

    Det må du ihvertfald :) Jeg er faktisk kun blevet klippet derinde, altså hos cut`n move- hvilket har været helt fint :)
    Kan bedre lide Capaldi, men kan ikke så godt li deres priser hæhæ.
    Der er også en på Vennemindevej der hedder FOAM, har ikke prøvet den, men overvejer om ikke jeg skal det næste gang, den ser nemlig også ret god ud.

  • Altivo 20-10-2010 19:01

    Jeg synes det er så svært at finde den helt rigtige frisør, når man altså ikke kender dem. For FOAM f.eks. ser da også meget fin ud. Men i priserne står der: "Striber med klip fra 1315kr". Og så kan man jo bar ende med, at det bliver alt for dyrt alligevel. Og jo, jeg kunne jo godt tage på en "frisør-tur" og køre rundt til forskellige, og spørge om pris osv.. Men ærlig talt, det gider jeg ikke Derfor spørger jeg herinde.

    Du har evt. ikke prøvet Glow, der er en grøn frisør (har jeg læst mig til )? De er også halvdyre (synes jeg), men så er de i det mindste grønne

  • Cafira 20-10-2010 19:09

    Har jeg desværre ikke prøvet, men en grøn frisør lyder lækkert synes jeg!
    Har et sidste forslag, en lille salon der hedder Clepano :)
    Ellers har jeg ikke prøvet andre, så kan nok ikke hjælpe så meget mere ;)

  • Altivo 20-10-2010 19:15

    Tusind tak for hjælpen i hvert fald! Har lige været inde og kigge på Clepano, og dét er i hvert fald en del billigere end f.eks. Capaldi Så tusind tak! Nu har jeg i hvert fald nogle steder at vælge imellem

  • Cafira 20-10-2010 19:17

    Velbekomme :)
    Den der Glow ser rigtig spændende ud, har lige luret på hjemmesiden. Hvis jeg skal farves en dag synes jeg det der øko-koncept lyder tillokkende :)

  • Altivo 20-10-2010 19:19

    Ja ikke? Jeg er også ret lun på ideen - og især fordi det ikke er dyrere end mange af de konventionelle frisører! Øv, det er så svært at beslutte sig!

  • Buggi1 20-10-2010 20:01

    Jeg bliver klippet hos New Cut på Ssankt Kjelds plads, søde piger og rigtig dygtige. Priserne ligger i den lidt dyrere ende, men har man først haft fødderne indenfor i salonen, ja så kommer man retur 

  • Sza sza szu 20-10-2010 20:19

    Jeg har lige fundet min yndlingsfrisør i kbh.. Og har virkelig prøvet lidt af hvert. Scarpi hedder salonen og ligger i knabrostræde i københavn k. Det er en virkelig hyggelig salon og en utroligt dygtig frisør. En almindelig klipning koster 350, ved ik hva farve osv koster, men det er i hvert fald rimelige priser.

  • Manjab 20-10-2010 20:34

    Jeg bliver klippet hos hair studio på nordrefrihavnsgade på østerbro. Jeg er så tilfreds hver gang jeg går der ned og ejeren er super flink. Det koster kun 310 for en vask og klipning. hjemmesiden er hair-studio.dk. Den er ikke noget at råbe hurra for. Men både mig og min roomie der er ældre end jeg, bliver klippet og får farvet der, og det er super duper:)

  • Manjab 20-10-2010 20:35

    farve koster 360,-

  • Altivo 20-10-2010 20:45

    Buggi1 - Jeg har faktisk før hørt godt om NewCut Så har faktisk overvejet dem, men ja... de er lidt dyrere.

    Sza sza szu - Det er i hvert fald en fin hjemmeside! Og umiddelbart ser det faktisk heller ikke voldsomt dyrt ud. Men priserne er selvfølgelig også FRA 350kr. for en klipning og FRA 550kr. for striber

    Manjab - Hold da op! Han er da virkelig billig! Men ja, lidt en sørgelig hjemmeside Der står f.eks. "Prisoversigt fra 2005"

    Jeg tror jeg i morgen på min fridag, vil køre rundt til de forskellige frisører, og så udvælge mig en For når der ikke står præcise priser på deres hjemmesider, så er det svært at udvælge dem ud fra dét i hvert fald... Men tusind tak for hjælpen alle sammen

  • Cecilietornqvist 20-10-2010 23:18

    Jeg vil nu anbefale Attitude by starck på Århusgade (sidegade til østerbrogade)
    Jeg synes priserne er rimelige, og det er virkelig et flot stykke arbejde de laver!
    + de er så søde i frisøren!

    Catravnkilde: Ang. Glow, så er det ikke alle deres produkter der er  økologiske, de er derimod kun miljø venlige og så bruger de sølvpapir som på ingen måd er økologisk!  

    Redigeret 20-10-2010 23:29

  • Altivo 21-10-2010 11:09

    Cecilietornqvist - Har lige tjekket Atitude's hjemmeside ud. Og de ser/lyder da helt vildt sjove Og ja, så er det faktisk ret billigt! Og det ligger tæt på hvor jeg bor Men hvem plejer du at blive klippet af? Og får du evt. affarvet dit hår?

    Mht. grøn vs. økologisk frisør. Så har jeg læst mig lidt frem til, at det faktisk er "bedre" at være grøn frisør end økologisk. Hvis du "bare" er en økologisk frisør, så er der ikke noget tilsyn med dig eller lignende. Men som grøn frisr er der tilsyn, og man skal bruge produkter der er fri for nogle kemiske, skadelige stoffer og parabener. Samtidig skal man så vidt som det er muligt bruge økologiske produkter. Alt kaffe/the osv., der bliver serveret skal være økologisk. Den maling du maler din frisørsalon i skal være Svanemærket osv. osv.
    Økologiske hårprodukter kan sagtens bare indeholde 10% økologi af en eller anden art, og retsen 90% er parabener (ja okay, sat på spidsen ).

  • Cecilietornqvist 21-10-2010 17:39

    De er også rigtig sjove!
    Jeg plejer at blive klippet af Torben. Jeg kender ikke Heidi så godt da hun er "ny". Pernille der nu er på barsel ordned også mit hår en gang i mellem . Men hører at Heidi er mindst ligeså dygtig som Torben!
    Jeg får lavet striber i håret  Det er altid skønt når ting ligger tæt på! 

  • Altivo 22-10-2010 11:22

    Cecilietornqvist - Jeg har endnu ikke helt besluttet hvilken frisør jeg prøver Men hvis jeg tager Attitude, så tror jeg at det ender med Heidi - jeg tror, at jeg synes, at Torben er alt for vild (eller sådan lyder han i hvert fald).
    Må jeg spørge hvad du plejer at give for en omgang striber i håret? På hjemmesiden står der nemlig kun priser fra...

  • Louise2012 29-06-2011 17:11

    Der ligger en fremragende frisør på østerbro dygtig og fornuftig pris til den høje service kvaliteten de yder, man for altså meget for pengene...
    www.salonboulevarden.dk
    strandboulevarden 57
    2100 københavn ø (østerbro)
    35112929

  • Altivo 29-06-2011 17:49

    Tak for linket! Prisen er godt nok en helt anden, end den jeg plejer at give... Jeg er nemlig endt med at bruge en grøn frisør, og det koster kassen. Men ved ikke om jeg nu kan gå tilbage til alle de skadelige stoffer...
    Men tak for linket i hvert fald, jeg tror det er noget jeg vil overveje - og ellers er der forhåbentligt andre, der kan bruge dit tip

Skriv på debatten