Piercing Mellem Læbe Og Hage!

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 876
  • Pernilletronhjem 27-10-2010 14:00

    Hej alle.

    Hvad hedder den piercing der sidder mellem læben og hagen?

    Tænker meget på at få lavet sådan en - er der nogle der har den/har haft den?

    Gør den meget ondt at få lavet? - ved smerte er individuelt men har en piercing i tragus, som jeg ikke syntes var slem.

    Og irriterer den tænder og tandkød? - regner med den gør det de første dage indtil man vender sig til den, men er det korrekt?

  • Froekenknudsen 27-10-2010 14:04

    Labret

    Jeg har haft den og det gjorde da ondt da nålen skulle gennem huden - men altså ikke noget ifht en barnefødsel

    Det sker den hænger i dit tandkød og kan ødelægge det, så tænderne bliver blottet. Den ødelægger på sigt din kæbeknogle, tandkødet kravler ned og ens tænder falder ud... Derfor pillede jeg min ud igen Synes ikke lige jeg var klar til gebis

    Redigeret 27-10-2010 14:04

  • Pernilletronhjem 27-10-2010 14:06

    Føj, det lyder ubehageligt! Vil da klart overveje det en ekstra gang nu! Hvor lang tid havde du din i?

  • Stephaaniie 27-10-2010 14:17

    Nu har jeg ikke selv en :) men det har min veninde og det frøkenknudsen siger har jeg sku aldrig hørt om :D min veninde har haft sin i snart 2 år, og hendes tænder fejler absolut intet og det gør hendes tandkød hellere ikke :D

    Vil selv rigtig gerne ha en i tragus :D Det kan du ikke bare få gjordt hos en alm gulsmed vel? Der skal man ind hos en piercer? OG gør det ondt ??

    Redigeret 27-10-2010 14:17

  • Pernilletronhjem 27-10-2010 14:26

    Nå! det kan være at det frk. knudsen har hørt/læst worst case!??

    Nej, men skal ned til en piercer og den skal pieceses i. Nej, det gjorde slet, slet ikkke så ondt som jeg gik rundt og troede men lyden var lidt ubehageligt men det er overstået på 1-2 sek.

  • Stephaaniie 27-10-2010 14:35

    Det var det samme som da jeg fik min tungepiercing, alle gik bare og sagde du kan risikere din tunge hæver så meget at du blir kvalt og kan dø :O jeg har haft den i 3 år nu og har aldrig haft problemer med den ;);) så det er nok Worst case frk Knudsen har hørt eller læst om ;) det er det samme med tatoveringer der siger man jo at folk kan få kræft af det!! Det er jo helt sindsygt ;D jeg synes du skal gøre det ;p

    Hvad gav du for den i øret?

  • Pernilletronhjem 27-10-2010 14:40

    Hehe, mange tak for det :) Jeg valgte en titaniums stav som var det dyreste til 500. - dertil bliver den så skriftet gratis. Har ikke fortrudt et eneste minut, er SÅ GLAD for min. Jeg synes du skal gøre det  

  • Damnunique 27-10-2010 14:44

    Altså det kan altså sagtens ske, at pircingerne går ind og ødelægger tandkød osv., når de sidder i munden Jeg kender et par stykker det er sket for..

    Kender 2 der har haft pircinger ved læben (madonna og labret) som begge fik dem fjernet pga. tandkødsskader.. Og så kender jeg også en der fik fjernet en tungepircing, fordi hun gik og bed i den og derfor fik tandskader

  • Prinsessefeen 27-10-2010 14:45

    Frøkenknudsen har ret. Har en veninde der har total problemer med varme og kulde pga. blottede tandhalse som følge af en Labret...

  • Louisebay 27-10-2010 14:57

    Har os haft en lille labret.

    Tog den ud da den havde skubbet tandkødet på en af mine tænder, længere ned end de andre.
    Har dig ingen gener af det.

    Var os irriterende når den nogle gange kørte op og ned ad tænderne, når man snakkede.
    Og min var meget lille

  • Gitte-and 27-10-2010 15:07

    jeg har også haft en. synes ikke det gjorde specielt ondt.
    Men mit tandkød blev også ødelagt, skubbet ned, og det kommer aldrig op igen! det gør ondt, fordi tandhalsene så er blottet. min tandlæge rådet mig til at tage den ud for ellers ville mine tænder ryge ud. så tog den ud med det samme.
    Ved man kan få nogle hvor bagsiden er af plastik, måske de er mere skånsomme

  • Pernilletronhjem 27-10-2010 15:30

    Mange tak for alle jeres indlæg - vil virkelig overveje det en ekstra gang da jeg kan høre i er mange der har haft problemer - bliv endelig ved med at skrive!

  • Dutframånen 27-10-2010 15:48

    Uhh, dont do it!! Har både haft en labret og en madonna ( I mine yngre og rebelske dage ), Havde dem i et halvt års tid, indtil min tandlæge gjorde mig opmærksom på de skader pircingerne allerede havde lavet.. Jeg havde slet ikke selv lagt mærke til det, selvom labretten sommetider irreterede.... Men tandkødet på mine to forreste tænder i undermunden blev skubbet en del nedad, og det kommer altså ikke igen... Desuden efterlod især labretten et grimt "hul" som aldrig helt er lukket til, så man kan stadig ane det på billeder, hvilket jeg synes er rigtig træls..

    Har kendt flere der har haft samme problem, men også et par stykker der kører på 5-6 år, hvor man ikke kan se noget..

    Så du skal gøre op med dig selv om du tør løbe (den ret store) risiko..

  • Lightlight 27-10-2010 16:05

    Jeg har en og det er godt 10 år siden jeg har fået den lavet. Det gjorde ikke specielt ondt og mine tænder fejler absolut intet!

    - Hvis den bliver lavet rigtigt og hvis den kan laves det rigtige sted på dig uden den laver noget ravage, så vil den ikke ødelægge hverken tænder eller tandkød og det er jeg altså et levende bevis på

  • Tralai 27-10-2010 17:19

    man kan altså få gummistave der IKKE skader tandkødet

  • Pernilletronhjem 27-10-2010 17:30

    Tralai: Er det noget du har erfaring med eller kender nogle der har?

  • Koebnu 27-10-2010 18:21

    Gør det ikke 

  • Senette 27-10-2010 23:33

    Er det ikke en medusa sådan en piercing hedder?

    Jeg fik lavet en for 1,5 måneds tid siden - og det gjorde smadder ondt at få den lavet.. Virkelig ondt.. Men det var overstået på under 1 minut.

    http://fashionisonfire.com/2010/09/17/forandringen-er-sket/

    Billedet er taget om aftenen efter jeg fik den og dagen efter begyndte den så at hæve op - hvilket er meget normalt. På 3. dagen var min læbe helt deform, det så virkelig dumt ud - men igen, det var meget normalt og ca. på 5. dagen var hævelsen helt aftaget.

    Jeg nåede kun at have piercingen i 3 uger.. Jeg tog den ud, fordi det ikke var mig - og ikke fordi jeg havde gener eller noget..

  • Senette 27-10-2010 23:34

    Hov.. det er ikke den samme piercing vi snakker om   

    Så ved ikke om du kan bruge min besvarelse til noget 

Skriv på debatten

Pernilletronhjem sælger