"Klik-Lyd" På Min Pc??

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1149
  • Gupbiz 25-11-2010 07:49

    Godmorgen MAG'ere 

    Måske I lige kan hjælpe mig?
    Jeg har en Acer Aspire bærbar som står og laver "klik-lyde" hele tiden... I ved, ligesom det klik det siger, når man logger på en ny side eller hopper rundt på en side.

    Det er sk*** irriterende at høre på, det lyder som om den står og "laver et eller andet" uden jeg gør noget. Kan man mon få det væk?

    På forhånd tak for hjælpen og rigtig god vinterdag 

  • Grevee 25-11-2010 08:10

    Godmorgen Helle. Jeg tror det er når den tager back-up. Sådan siger min da også med jævne mellemrum.
    Knus Dorit

  • Gupbiz 25-11-2010 08:13

    Nå ja, det kan godt være Dorit  Men så håber jeg snart den er færdig med det 

  • Filur¤ 25-11-2010 08:14

    Gupbiz..

    Du skal højreklikke på højttaler-ikonet nede i højre hjørne - og vælge "lyde". Derinde kan du fjerne alle de irreterende lyde

    stavefejl rettet

    Redigeret 25-11-2010 08:22

  • Gupbiz 25-11-2010 08:18

    Takker Filur  Jeg prøver jeg da lige 

  • Gupbiz 25-11-2010 08:36

    Filur: Ehm...når jeg så kommer derind under "lyde", hvad skal jeg så klikke på? 
    Jeg skal jo ikke ændre Windows' startlyd.

  • Filur¤ 25-11-2010 08:40

    Ved ikke lige hvad de kalder lyden...Men hvis du klikker på hver "lyd" derinde, så kommer der en knap som hedder "test" - så kan du høre lyden og derefter vælge om det er en lyd du vil fjerne.

  • Filur¤ 25-11-2010 08:41

    Synes selv at den der kliklyd der er hvergang man klikker på et sted, var ret træls, så var inde at fjerne den....

  • Gupbiz 25-11-2010 08:42

    Oki tak - jeg prøver 

  • Karinamarie 25-11-2010 08:48

    Jeg har altid min computerlyd slået fra, og så slår jeg den til hvis jeg rent faktisk skal høre et eller andet Det kunne du overveje - så slipper man også for chok når reklamebannerne begynder at tale til en 

  • Gupbiz 25-11-2010 08:59

    Karina: Jep, det har jeg også overvejet  Godt nok foretrækker jeg at have lyd på pc'en, men jeg får også altid et MEGA chok ved reklamebannerne 
    Men man kan jo så bare slå lyden til igen, hvis man eksempeltvis skal høre noget musik eller noget på Youtube.

    Redigeret 25-11-2010 09:00

  • Damnunique 25-11-2010 10:16

    Jeg HADER windows lyde!! Argh Haha.. Jeg har ikke bare mutet mine, men helt slukket dem.. Gider simpelthen ikke høre på alle de irriterende kliklyde osv. som windows kommer med..

    HVis du helt vil slukke for windows lydende, så skal du ind under KONTROLPANEL > LYDE (mit er engelsk, så ved mig hedder det Sounds). Derinde er der så igen en fane der hedder LYDE, hvor du kan vælge hvilke lyde dit windows skal have.. Der har jeg så valgt INGEN LYDE (NO SOUNDS)

  • Luluka 25-11-2010 10:18

    Karinamarie. IGEN må jeg erklære mig enig med dig (det er sket ofte her på det sidste )

    Min siger også hele tiden klik-lyde, og det er da bare at slå lyden fra og til igen hvis man rent faktisk skal bruge lyden til noget - så er den skid slået 

  • Gupbiz 25-11-2010 10:21

    Super Line - tak for tippet  Altså det er jo ikke fordi den ikke må sige noget, men når den står og siger klik klik klik klik klik konstant uden jeg rører den, så er det jo til at få spat af! 

    Lulu: Ja, jeg slår ski nok hele molevitten fra 

  • Karinamarie 25-11-2010 12:21

    Haha, Luluka, ja det er da egentlig påfaldende - vi må have en del tilfælles