P-Pille Stop

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 321
  • Windelborg 27-11-2010 12:11

    hejsa
    Jeg holder ikke frivillig pause med p piller fordi jeg havde glemt at forny min recept, og derfor ikke nåede at starte på en ny pakke. dette er ikke problemet.
    Derimod har jeg siden jegs toppede med P-pillerne hvilket har været i 1 uge nu, været meget deprimeret og trist, sådan kan jeg have det i mens perioden.
    ved i om det er nomalt man bliver lidt trist når man stopper med at bruge p piller`?

    Håber på lidt positivt feedback

  • Brilleabe1 27-11-2010 12:25

    Måske får du bare "almindelig" PMS nu, og så får man det sådan som du beskriver, eller kan få det ihvertfald,

  • Windelborg 27-11-2010 12:49

    Men har man også PMS efter endt mens?
    jeg skulle jo have startet på p piller fredag men gjorde det ikke og allerede dagen efter var jeg trist og depri og det har nu varet i 1 uge...

  • Brilleabe1 27-11-2010 13:02

    tror de hormonelle forandringer efter p-pille stop godt kan give humørsvingninger

  • Windelborg 27-11-2010 15:22

    håber det går over snart...

Skriv på debatten