Louis Vuitton Taske

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 9522
  • Stinepigen89 05-01-2011 17:49

    Jeg er blevet helt vild med modellen: Saleya fra Louis Vuitton. Jeg ved at den findes i 3 størrelser (PM, GM og MM), men kan ikke finde målene i cm nogle steder, heller ikke på Louis Vuittons egen hjemmeside..

    Kender i til målene? Hvis ja, hvilken en vil så være bedst, hvis den skal bruges til skolebrug? Der skal kunne være plads til A4-mapper.

  • Camillads 05-01-2011 18:49

    Ej, den taske er jeg også helt vild med!!

    Er ved at spare sammen til den i monogram (uden at vide hvad den koster, det skal jeg nok lige finde ud af.. ha ha)

    Uden at vide målene på den, vil jeg have den i MM. Mine andre LV tasker har jeg i MM, og det er bare en perfekt størrelse - i hvert fald for mig

  • Prinsessefeen 05-01-2011 19:07

    Stinepigen89 - Du kan finde målene inde på hjemmesiden, www.louisvuitton.com. Jeg har haft MM, og der kunne sagtens være A4-mapper i, GM er kæmpe stor (og vist nok udgået nu?)! Jeg solgte den, fordi jeg synes den sad virkelig dårligt på skulderen, da stropperne er runde. Så sørg for at få prøvet den inden du køber 

    Camillads - Den findes slet ikke i Monogram, da Saleya kun er en Damier-model... Tror heller ikke den laves som MTO. 

  • Camillads 05-01-2011 19:09

    Prinsessefeen: er det rigtigt? ØV så må jeg finde en anden 

  • Prinsessefeen 05-01-2011 19:11

    Ja, desværre  Men, der er jo mange andre lækre tasker  Hvad med Delightful?

  • Camillads 05-01-2011 19:17

    Nej, den bryder jeg mig ikke så meget om, den er for ''poset''. Havde kig på en Neverfull, men mange frarådede den, fordi den ingen lynlås har og fik så forslået den her Saleya.

    Men mon ikke der skulle være en, jeg kunne tænke mig 

  • Prinsessefeen 05-01-2011 19:30

    Okay. Jeg er heller ikke vild med Neverfull, stropperne kan give sig ret meget (hvis man har tunge ting i den) og så holder de der "spænder" i siderne ikke så godt... Ja, og så er der det med at den er så åben. 

  • Daniellapedersen 05-01-2011 20:28

    Jeg har også haft denne taske, i MM, men syntes nu ikke der kunne være A4 mapper i, i hvertfald ikke ringbind, men måske en enkelt blok i A4.. Solgte den også, da jeg syntes at den sad træls på skulderen og købte mig en bayswater i stedet

  • Prinsessefeen 05-01-2011 20:30

    Nej, der kan selvfølgelig ikke være ringbind i... Det tænkte jeg ikke på som en A4-mappe, sorry! 

  • Stinepigen89 05-01-2011 23:00

    Mange tak for hjælpen ! :)
    Hvad koster Louis Vuitton saleya i MM fra ny ?

    Hvilken Louis Vuitton taske kan i ellers anbefale, hvis den skal bruges til skolebrug + der skal kunne være plads til en eller to ringbind? Gerne en taske med lynlås?

  • Daniellapedersen 05-01-2011 23:08

    Jeg gav 5.900 DKK for min Saleya i MM og kan forestille mig at den er steget lidt siden 

    Til skolebrug vil jeg foreslå en Neverfull i PM, det bliver min næste taske  Jeg syntes at den er så fin til når man skal have lidt ekstra med.. Har en mellem Bayswater og den er fin til hverdagsbrug, men vil gerne have en Neverfull i PM til weekendbrug, når jeg skal have bærbar osv. med 

  • Stinepigen89 06-01-2011 16:39

    Daniellapedersen:
    Okay.. En Neverfull er også rigtig flot, men der er desværre ingen lynlås.

    Kender du til modellerne: "Cabas mezzo" og "Cabas paino" fra LV?

  • Ceciliestonor 16-10-2018 19:27

    Hej med jer - jeg ved ikke om det stadig er aktuelt for nogen af jer, men jeg har en Saleya i MM (god stand) som jeg overvejer at sælge
    Har ikke lagt den op på min profil endnu.

  • Ceciliestonor 16-10-2018 19:39

    Hov ser lige at min er Saleya GM model ??

Skriv på debatten


log debate