Skridsikrer Bøjler Til Tøj - Købes Hvor?? Hjælp Please

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1260
  • Dothorsens 08-05-2011 09:23

    Hej alle skønne TS'ere 

    Nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe bøjler med sådan en belægning på, så alle de der lækre lette ting ikke ryger af hele tiden?

    Kan evt. maile billede til dig, om du har mulighed for at hjælpe mig. Måske du arbejder i en forretning, hvor du kan købe dem????

    Er interesseret i omkring 30stk. alt efter prisen.
    Har fundet side med forhandling, men de sælger ikke til private.

    http://www.supersellers.dk/images/u/508.pdf
    Nr. 4016-01


    TAK fordi du kigger/blander dig her  .

    Solskins-hilsen

    Dothorsens

  • Gupbiz 08-05-2011 09:33

    Hejsa

    Nu ved jeg godt, at det er reelle skridsikre bøjler du søger - men jeg har ellers et godt lille fif  Jeg plejer at vikle et par elasktikker (gummibånd) om hver ende af bøjlen, så skrider de lette ting ingen steder 

    God solskinsdag 

  • Gf_53_ 08-05-2011 09:43

    Jeg må indrømme, at jeg har taget Gupbiz's råd til mig (der kørte nemlig en debat om sådanne gode råd for tid tilbage, måske et år)
    - Tak, Helle

    Jeg har en enkelt skridsikker bøjle; men de bøjler med elastikker er nu også OK    

    Redigeret 08-05-2011 09:43

  • Gupbiz 08-05-2011 09:50

    Det var så lidt Grete 

    Ja, så vidt jeg husker, var det vist Tihi der oprettede den super gode debat, hvor folk kunne komme med gode råd  Jeg har brugt en del af dem 

  • Dothorsens 08-05-2011 13:00

    Hej

    Tak til jer begge for både råd og interesse      .

    Meeeen jeg vil SÅ gerne have de bøjler på billedet , så jeg håber stadig at nogen vil/kan hjælpe.

    Dejlig søndag til alle.

    Mvh
    Dothorsens

  • Gf_53_ 08-05-2011 13:11

    Google er din ven 

    http://shop.peitermarth.dk/sn280205-p-278.html?bgsid=pbmfgjq19uncfi65akhc9ua1n1

    Metalbøjle med sort gummi belægning så tøjet ikke glider af bøjlen
    Bredde 460 mm. Højde incl metalkrog 210 mm. Skulder bredde 14 mm
    50 stk. pr. karton, svarende til 7,50 kr. pr. stk.
    375 kr PLUS moms

  • Dothorsens 08-05-2011 13:27

    Tusind TAK - MEN de sælger ikke til private, jeg havde set dem.

    Og du har SÅ ret google er en ven - men finde disse i alm web.shop har jeg ikke kunnet.

    SUK

  • Gf_53_ 08-05-2011 13:34

    Send mig en mail ... grete.fr@gmail.dk .... jeg har et CVR nr, så måske vi ad den vej, uden at det skal koste dig noget til mig!!, kan finde ud af noget den vej??
    Mvh Grete

    Jeg kan oprette en annonce til dig, så der ikke er noget at komme efter(?)

    Redigeret 08-05-2011 13:35

  • Dothorsens 08-05-2011 13:35

    Du er da bare FOR sød!!!!! Skriver med det samme.             

  • Gf_53_ 08-05-2011 13:43

    Fnis - jeg ER generelt sød og hjælpsom 

    Vi skal bare finde ud af, hvad prisen totalt bliver ... Noget med at finde prisen på siden, så bøjlerne kan sendes direkte til dig, og det er ikke for at tjene på det; men ts-gebyret kommer du til at æde, med mindre en del af det betales direkte til min bank - men det tager vi på mail!

  • Gf_53_ 08-05-2011 13:45

    RETTELSE: min mail ender på com og IKKE dk

    Beklager, det er en fejl, jeg gør SÅ ofte 

  • Dothorsens 10-05-2011 19:58

    TAK til den sødeste TS'er jeg har mødt!!

    Problem løst - TAK til alle for deltagelse!!

    Mange hilsner

    Dothorsens

  • Gf_53_ 11-05-2011 14:07

    Velbekomme .. nu bliver jeg helt genert 

    Men du har modtaget bøjlerne, og så er det skønt at hjælpe nogen, der er glade for det! 

Skriv på debatten

Dothorsens sælger