Mulberry Concertina Er Min Ægte?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 723
  • Nansenxd 05-06-2011 22:42

    Hejsa :)
    Er kommet meget i tvivl om min Mulberry pung er ægte?
    Håber nogen kan hjælpe.

    Vh Nanna

  • Koebnu 05-06-2011 22:49

    Et billede ville nok være et godt sted at starte 

    Og hvor har du købt den?

  • Nansenxd 05-06-2011 22:52

    Det tog lige lidt tid.

    Jeg har købt den på www.Mulberry-bags-store.com

  • Nansenxd 05-06-2011 22:53

    Jeg har en del flere billeder men kan vist ikke ligge dem ind?

  • Koebnu 05-06-2011 22:59

    Det er en side med udelukkende fake varer, så den er temmelig sikkert uægte. - Desværre 

  • Venus ll 05-06-2011 23:01

    Fik du ikke også understreget det, som Koebnu skriver, på din debat her?
    http://magazine.trendsales.dk/debates/debate?id=58656

    Redigeret 05-06-2011 23:01

  • Nansenxd 05-06-2011 23:01

    siden eksistere ikke mere. Man kommer bare direkte ind på mulberry's side.
    Så er virkelig i tvivl.

  • Mollebjerg 05-06-2011 23:01

    Der var en debat herinde igår om samme emne. Jeg er ret sikker på at konklusionen blev, at tasker fra den side er kopivarer. Desværre!

  • Rottemis 05-06-2011 23:01

    ja..jeg har også læst om den web side et sted..det hele er kopi varer.. skal lige se om jeg kan finde den artikel igen..

  • Nansenxd 05-06-2011 23:03

    Jo men ville lige være helt sikker. 

  • Nansenxd 05-06-2011 23:05

    Det er skam mig der er på spil igen. Det lille håb spirede stadig men er nu slået helt ihjel. 

  • Rottemis 05-06-2011 23:07

    tja..du må vel bare tænke dig bedre om næste gang..og så tænker jeg lidt,hvis du er glad for din pung,så er det jo det vigtigste lige nu ik ?   
    selvom det er mega røv,at være blevet snydt..

  • Mollebjerg 05-06-2011 23:07

    Hmm... Hvorfor opretter du 2 debatter om det samme emne?

    Det er da lidt tosset, at de samme mennesker skal svare dig 2 gange.

  • Nansenxd 05-06-2011 23:08

    Ja det var vist ikke så smart ;)

  • Xirene 06-06-2011 06:13

    det er ikke altid vi alle er lige smarte - men man går jo alligevel og håber på at en anden kommer forbi og vupti var tasken ikke længere fake Men hvis du syntes pungen er flot så brug den og tænk dig om en anden gang  - der er flere kloge piger herinde der har sagt noget lignende dette: hvis noget ser ud til at være for godt til at være sandt (ægte) så er det dét sikker også - altså hold dig væk fra mulberry, lv m.v. der koster langt langt under almindelig udsalgspris - det lader sig ikke gøre men mine bedste tanker herfra, det er da møgirriterende for dig og synd syntes jeg.

  • Internetewhore 06-06-2011 08:18

    Er ked af at sige det, men bare navnet stinker langt væk af fake

  • Nansenxd 06-06-2011 12:31

    Ja det er rigtigt ;)
    Det er sidste gang jeg køber dyre tasker på nettet
    Tak for hjælpen alle !

  • Nansenxd 07-06-2011 21:12

    Nogen der ved hvor jeg kan købe en ægte.? Skal til KBH på torsdag, kan de ske at have den i Mulberry butikken? 

Skriv på debatten