Nyt Nøglekort - Nemid

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1191
  • Bamseline 15-06-2011 13:18

    Lige et hurtigt spørgsmål: nogle der ved, hvornår man får et nyt nøglekort, når det gamle er ved at være brugt op?

    På deres hjemmeside står der kun at man får et nyt inden det gamle er brugt, men spørgsmålet er hvornår.... for jeg har ikke mange "skud tilbage i bøssen" og har endnu ikke modtaget et nyt.... og bruger det jo egentlig i mange sammenhænge efterhånden (bank, kommune, fagforbund, sygeforsikring etc.)

    Bamseline

  • Futureshock 15-06-2011 13:23

    Jeg mener jeg har læst engang når man har "rundet" de 50 nøgler tilbage

  • Susset 15-06-2011 13:24



    Inde på din netbank skulle du gerne kunne bestille et. Det har jeg lige gjort og fik det få dage efter.

  • Bamseline 15-06-2011 13:29

    He he, så var jeg lige inde at lede på Netbank for at bestille et nyt (som du skriver Susset) og finder dette:

    Når du har 20 ubrugte nøgler tilbage på dit nøglekort, får du automatisk et nyt med posten.

    Og det er lige der jeg er, så et nyt dukker sikkert op en af dagene.

    Bamseline

  • Butikcasual 15-06-2011 13:37

    Man får automatisk et nyt nøglekort tilsendt. Man kan også bestille, men det er ikke nødvendigt. Når du er nede på 15-16 stykker mener jeg det er, vil der stå at du modtager et nyt.

  • Nørrebro1983 15-06-2011 14:02

    Det er ved 20 nøgler, som du også selv har læst.

    På https://www.nemid.nu/log_paa_selvbetjening/index.html kan man logge ind og selv sætte grænsen op til f.eks. 50.

  • Venus ll 15-06-2011 17:44

    Ifølge Sydbank (som jeg har), så er det, når du har under 20 nøgler tilbage, at du automatisk får tilsendt et. Jeg er nemlig i samme situation, og selvom jeg forgæves forsøgte at finde svaret hos NemID, var det faktisk ved en googling min egen bank, der havde svaret

  • Bamseline 15-06-2011 18:11

    Tak for jeres svar - afventer mit nye nøglekort 

  • Stilettofashion 15-06-2011 18:27

    Man kan også bare gå ind i sin bank og afhente et nyt nøglekort, så får man det i hånden med det samme 

  • Annken 15-06-2011 22:24

    den giver automatisk besked i netbank når at der bliver sendt et nyt så står der noget ala, du har kun x antal nøgler tilbage og der vil blive sendt et nyt til dig, så når at du får den besked ved du at de sender et nyt og så går der et par dage så har du det med posten.

  • Hrulia 16-06-2011 16:06

    Du kan logge ind paa https://www.nemid.nu/log_paa_selvbetjening/index.html og selv vaelge hvor lang tid der skal gaa, - intervallerne er vist 50-10 tror jeg. Min var sat til 20, men fordi jeg er i USA, valgte jeg at saette den til 50, hvilket ville give nemid tid til at sende det heelt herover :)

Skriv på debatten

Bamseline sælger


log debate