Hvad Er Bedst?? Comwell Kellers Park Hotel Og Spa Eller Vejlefjord Hotel

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 2547
  • Søsser20 16-10-2011 18:28

    hejsa...

    Min søde kæreste har i fødselsdagsgave købt en CHAMPANGE SPA LUKSUSOPHOLD med to overnatning, 3 retters middag, morgenbuffet, champange og spa fra bellevue tours... men er i tvivl om hvor vi skal tage hen...

    vi er mest til comwell kellers park hotel og spa, vejlefjord hotel eller evt sofiedal gods..

    er der nogen der har været på sådanne et ophold?? evt et af de nævnte steder vil jeg super gerne høre fra jer.

    hilsen jane

  • Twins90 16-10-2011 18:56

    Hvad vil du gerne vide? arbejder på Comwell, Kellers park som receptionist! 

  • Søsser20 16-10-2011 19:06

    nice... så må du jo vide en masse om comwell... jamen hvor stor er jeres spa område?? er der mulighed for spa på værelset??? 

  • Anemikkelsen 16-10-2011 19:11

    ELSKER Kellers Park - de har jo bare den BEDSTE MAD... vi har været der 2 gange... Vi tog første gang det der hedder SpaSøndag... Gav 995,- for en overnatning, 4 retters menu, adgang til Aquaspa, og morgenbuffet :) Anden gang tog vi SpaRomance-pakken.. med chokolade og frugt på værelset, 4 retters menu, morgen buffet & middagsbuffet + 2 behandlinger...

    NØJ, ELSKER det sted og vil snart derhen igen ;)

    Det SKAL i bare prøve...

  • Twins90 16-10-2011 19:20

    Vores spaværelser indeholder ikke spa m.m. som mange ofte tror - vi kalder disse værelser for vores spaværelser, da de ligger tættest på vores AquaSpa samt ovenpå vores afdeling hvor der bliver foretaget diverse behandlinger - massage, mudderindpakning, ansigtsforkælelse osv.

    Vores AquaSpa indeholder b. la. kold og varmt bad samt et udendørs hottub, der ligger placeret således at man har udsigt lige ned til vejlefjord.

    Alle spaværelserne har desuden udsigt til vores AquaSpa (spaområde) - vores AquaSpa er bygget således, at alle fire vægge er lavet af glas, så man igen kan nyde udsigten samt naturen imens man ligger og bobler 

    Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål.

  • Søsser20 16-10-2011 19:41

    jamen så tror jeg da det bliver kellers park... :):) har lige været inde at læse lidt på hjemmesiden og det lyder jo skønt!!!!

    ved du om jeg kan booke direkte ved jer eller om det skal gå gennem bellevue??

  • Twins90 16-10-2011 19:46

    Du skal booke igennem Bellevue - så skulle du gerne modtage en ordrebekræftelse om, at du har bestilt. I nogle tilfælde kan det godt være, at det kommer til at tage noget tid, før du modtager ordrebekræftelsen men ellers ringer eller skriver du bare en mail til os, hvis du er i tvivl.

    Samtidig med, at du modtager en ordrebekræftelse fra Bellevue, modtager vi en ordrebekræftelse fra vores aggent (her er der tale om Bellevue) og når vi modtager denne, booker vi dig ind i vores interne system. Herefter vil du så modtage en mail fra os om, at vi har modtaget din "bestilling" (:

    Redigeret 16-10-2011 19:46

  • -arla- 16-10-2011 20:06

    Hotel Vejlefjord er det smukkeste og mest afslappende, jeg har prøvet i Danmark. :) Kellers Park er også super lækkert, men Vejlefjords spa-afdelingen er meget større og mere unik :)

  • Smukkesus 29-10-2011 16:39

    Spaafdelingen på Vejle Fjord er klart den bedste. Mht. værelserne er standarden højere på Kellers Park. Mht. maden, synes jeg det har været en god oplevelse begge steder.

Skriv på debatten