Kunstigt Juletræ

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 2658
  • Mikkeline89 26-11-2011 13:50

    Hej med jer,

    Er der nogen, der ved, hvor man kan købe kunstige juletræer? Har fundet flere hjemmesider, men der koster det næsten ligeså meget at få det sendt, som selve træet.

    Dem jeg har set i Føtex og lignende, er sådan nogle små nogle i en potte.. Det skal være sådan et til at "folde ud" på ca.1½ meter i højden og 75-90 cm i bredden.

    Nogle, der kan være behjælpelige?

    God weekend

  • Helsekost 26-11-2011 14:05

    Har du tjekket jysk, Silvan, Jem og fix osv. Ja, endda Bilka og Føtex (købte et i Føtex sidste år)
    Nogle byggemarkeder/isenkræmmere plejer tit at ha kunstige juletræer også.
    Held og lykke i jagten

  • Toniboni 26-11-2011 14:05

    Hej Mikkeline

    Jeg har sådan et træ som du beskriver, og det har jeg købt i Bilka for et par år siden.

    Er SÅ glad for det, og synes ikke at det skriver af plastic

  • Stinahs81 26-11-2011 14:06

    Harald Nyborg har i de mål du nævner 

  • Mikkeline89 26-11-2011 14:08

    Nåh ja, god idé med byggemarkeder! Den havde jeg slet ikke tænkt
    Harald Nyborg havde jo et perfekt - og ovenikøbet til en overkommelig pris  Der må jeg lige omkring en dag ved lejlighed!

    Tusind tak for hurtig hjælp

  • Stinahs81 26-11-2011 14:11

    Var så lidt 

  • Rottemis 26-11-2011 19:11

    jeg købte et hvidt juletræ sidste år ! og jeg elsker det !!!
    så kan man slå lys fra og til..det kan lyse konstant, det kan blinke hurtigt og langsomt, og lyset kan skifte imellem almindeligt lys, og pink lys...

    ORNLIG SEJT JULETRÆ !! 


    det er ca 1,5 m højt.. købte det i   fields/bilka  for 300kr

    Redigeret 26-11-2011 19:12

  • Isabellamhl 26-11-2011 19:51

    Alstrøm har dem også i alle mulige størrelser og både grønne og hvide

  • Mikkeline89 26-11-2011 19:54

    Rottemis: det skal de så naturligt ud som muligt - så hvidt skal det ikke være

  • Rottemis 26-11-2011 20:32

    MIKKELINE: så naturlige som muligt? hva mener du ? er hvide juletræer med disco lys ikke naturlige..?

    btw.. så havde fields/bilka, også sådan nogle grønne nogen... 

  • Mikkeline89 26-11-2011 20:35

    Let's go for the green ones Synes, de andre er lige lovlig pop-smarte til mig 

Skriv på debatten