Voss Vand - Hvor Kan Det Købes? :)

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 32106
  • Hackenberg89 07-03-2012 08:44

    Hej alle sammen,

    Er der nogle der ved hvor man kan købe vandflasker fra Voss?
    Har en (det var dog en anden der købte vanden for mig), men aner ikke hvor de købes. Og da vandflasken både er flot og stilrigtig, ville den være ret lækker at have nogle stykker af til  når man fx. får gæster

    Håber nogle ved hvor de købes. :)

  • Henriettejh 07-03-2012 08:47

    http://www.loegismose.dk/shop/product/175/

  • Helsekost 07-03-2012 08:47

    http://s-h-o-p.dk/voss-kildevand-den-originale-fra-kun-28-p-31.html


    Vupti.. og Google er din ven 

  • Hackenberg89 07-03-2012 08:48

    Henriettejh: Tak. Ved godt det kan købes på nettet :) Glemte at skrive at jeg ville høre om nogle vidste om man kunne købe det i nogen bestemte butikker/dagligvareforretninger, da jeg gerne vil slippe for porto. Men tak :)

  • Henriettejh 07-03-2012 08:50

    Ja, okay
    Synes også flaskerne ser flotte ud - ved du om de er af plast eller glas?

  • Helsekost 07-03-2012 08:52

    Det var så i glasflaske så jeg først begefter..  og derfor liiidt dyrere   Sorry

    Redigeret 07-03-2012 08:53

  • Hackenberg89 07-03-2012 08:53

    De er nemlig rigtig flotte :)

    De kan fås både i glas og i plast og enten med eller uden brus. Så det kunne jo ikke være bedre. :)

  • Helsekost 07-03-2012 08:55

    Janem så er der jo lige 2 forskellige lækre link... plast/flaske 

  • Hackenberg89 07-03-2012 08:58

    Ja det er der, men søger stadig en fysisk butik man kan gå ind i .  Ville være perfekt.

  • Simmolj 07-03-2012 09:03

    Jeg har set dem i døgn netto :)

  • Luluka 07-03-2012 09:10

    Du kan købe dem i Løgismose på Toldboden. Dem i Netto er i plastik og ikke glas, så knap så lækre

  • Luluka 07-03-2012 09:12

    Løgismose: Nordre Toldbod 16, 1259 København.

    Løgismose åbner også op i Magasin (Kbh), så måske de også kommer til at forhandle dem der.

  • Hackenberg89 07-03-2012 09:13

    Simmolj: Tak. Det prøver jeg :)

    Luluka: Tak. Prøver begge steder, da glas er lækre til gæsterne og plast er lidt bedre, hvis den bare skal smides i tasken :)

  • Luluka 07-03-2012 09:15

    By the way.... det er Madonnas foretrukne drikkevand, og kun derfor drikker jeg det også 

  • Christabelle 07-03-2012 09:36

    Jeg har set dem i Irma

  • Blackeye 07-03-2012 10:36

    De har dem i en af boderne i torvehallerne. Mener jeg gav 20 eller 30 for dem.

  • Blackeye 07-03-2012 10:37

    Det er forresten dem i glas de har i torvehallerne.

  • Hackenberg89 07-03-2012 11:45

    Luluka: Der er rigtig mange kendte der drikker det :)

    Christabelle: Tak. Vil kigge i Irma så. Det er lidt tættere på hvor jeg bor end døgn netto. :)

    Blackeye: Dem i plast koster vidst 20 kr, så det passer meget godt, hvis dem i glas koster 30 :)

  • Frkbiltsted 08-03-2012 12:45

    Hey Julie, vi købte en i døgnnetto i valby :) Og i magasin Mad og vin

  • Hackenberg89 08-03-2012 13:04

    Hej Natascha. Tak. Kigger i døgnnetto, når jeg skal hjem fra arbejde. :)

  • Jollyfiskførst 30-10-2018 16:42

    Er der nogle der ved hvor man kan købe voss på glasflasker idag? Jeg har både været i magasin, illum, irma og netto of kan ikke finde dem nogle steder.

  • Hackenberg89 01-11-2018 08:15

    De plejer at kunne købes i Føtex :)

  • Jollyfiskførst 09-11-2018 15:12

    Har været i føtex idag men de havde dem heller ikke. Hvilken føtex har du set dem i?

Skriv på debatten


log debate