Ferie I September, Hvor????

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1443
  • Janniii 20-06-2012 15:28

    Min kæreste og jeg overvejer at tage på charterferie i slutningen af september, men hvor bør vi tage hen hvis vejret stadig skal være godt nu det er sidst på sæsonen? :)

  • Camilla frederiksen 20-06-2012 15:30

    ægypten er stadig dejlig varm

  • Susset 20-06-2012 15:35

    Italien er skøn i September

  • Eneone 20-06-2012 16:11

    Cypern og kreta er også skønne muligheder

  • Janniii 20-06-2012 16:37

    Dejligt med flere muligher - ved I hvor temperaturen ca ligger? Vi skal nemlig have vores lille dreng med, så det skal være til at holde til for ham (også derfor vi først rejser i september)'

  • Katatonia 20-06-2012 16:37

    Vejret er også skønt i Tyrkiet i september og det er det billigt at komme til - der er mange billige afbudsrejser osv. Har lige været der her i juni, og regner med at tage af sted igen til august

    10 lire (33 kr) for 3km i taxa, 18 lire for steak menu, 8 lire for suppe osv. Vi havde all inclusive, så vi spiste og drak mest på hotellet

    der skulle være omkring 28 grader i september, det var det samme her i juni og i oktober skulle der være omkring 24 grader (gennemsnits temperatur)

  • Eneone 20-06-2012 16:44

    Cypern ca 30-33 grader
    Kreta ca 25-27 grader

    ellers tjek her:

    http://www.travelmarket.dk/Cypern/CY/klima-vejr.htm

  • Kanelsneglen 20-06-2012 16:45

    Helt klar Spanien!!!! Madrid eller Barcelona...

  • Mettejs 20-06-2012 17:37

    Malta, har været der slut sep/start oktober. Skønt bade vejr men med en trøje på om aftenen

    Med et lille barn er meliha hollyday perfekt med super badestrand

  • Sieppe 20-06-2012 17:44

    Jeg er helt enig med Susset - Italien er skøn i september, men jeg har så heller ikke været andre steder i september 

  • Haribopigen 20-06-2012 17:50

    Egypten.. Der skal vi selv til i sep/okt.

  • Henriettejh 20-06-2012 18:54

    Fuerteventura er rigtig godt! Der har vi på været på efterårsferie et par gange, og er kommet godt solbrændte hjem.

    Redigeret 20-06-2012 18:54

  • Eneone 20-06-2012 19:22

    Nu er det ikke for at spolere andres indlæg, men har selv været i ægypten 3 gange, og tror ikke jeg ville tage afsted med en lille trold, større børn ja, men små/lille . . . nej tak. Grundet bakterie floraen, man får meget nemt tourist mave
    Måske det er at være over forsigtig, men ville nok tage det med i mine overvejelser 

    Mvh Ene

  • Susset 20-06-2012 19:24

    Italien ca. 25 grader i September

  • Cecilie2610 20-06-2012 19:26

    Jeg skal selv til Egypten i september - vejret er med garanti godt. Det synes jeg til gengæld ikke, at man kan sige om hverken Tyrkiet eller Grækenland, når man nærmer sig start oktober.

    Eneone: Det kan man jo forebygge.

  • Eneone 20-06-2012 20:10

    Cecilie: Hmm ja på voksne, ville stadig have mine tvivl med en lille, personligt ville det ikke være en chance jeg gad tage med min egen tøs, for ikke at snakke om ferien 

    Har været i græken land mange gane både i september og oktober, har kun oplevet semi dårligt vejr en eneste gang. Men jo længere syd på jo bedre vejr, så kreta er intet problem i september 

Skriv på debatten

Janniii sælger