Gave Til Verdens Bedste Søster

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1158
  • Scoopie 20-07-2012 20:34

    Hej Piger.
    Jeg har netop født vores første dreng, vi havde nogle komplikationer i forbindelse med fødslen, hvilket resulterede i at vi var indlagt i en uge.
    I den forbindelse var min søster guld værd for mig, og hun tog to dage fri fra arbejde, bare for at være hos os og støtte os gennem en svær tid. Det betød virkelig meget for mig
    Jeg vil rigtig gerne vise hende min taknemlighed ved at købe en gave til hende, men er helt på bar bund med hvad det skal være, og tænkte i kunne hjælpe mig??
    Det er fuldstændig ligegyldigt om det er en gave til 100 kr eller 1000 kr. Hun er netop flyttet i hus med hendes dreng på 5 år, hvis det kan bruges til noget.

    Håber i kan hjælpe en hormonfyldt førstegangsfødende hvor tårerne triller ned ad kinderne i samme øjeblik jeg skriver dette

  • Iben07 20-07-2012 20:37

    Køb et årskort til zoo til hende og drengen 

  • Iben07 20-07-2012 20:37

    Og forresten tillykke med sønnen 

  • Mynthenz 20-07-2012 20:42

    Et gavekort til paradis, det fik jeg i fødselsdagsgave min lillebror ved at jeg eeeeeeelsker deres lakrids-is. 

  • Scoopie 20-07-2012 21:51

    Iben07: Mange tak   Jeg tror dog ikke zoo er sagen Det er også lidt sent at købe årskort, da man kun får en halv sæson. Men idéen havde været genial, hvis vi nu havde haft marts 

    Mynthenz: Vi har desværre ikke paradis is i nærheden, det havde ellers været genialt, da de begge er helt vilde med is 

  • Iben07 20-07-2012 21:53

    Er din søsters dreng sådan en som spiller playstation ?

    Et af lego spillene kunne også være en ide ?
    Eller en kurv med et par børnefilm og lidt slik til en hyggeaften?

  • Scoopie 20-07-2012 21:57

    Ja det er han, men synes mere det er min søster, som skal have en gave og ikke min nevø - hvis du forstår hvad jeg mener   Selvfølgelig må det gerne være noget de begge kan bruge

  • Iben07 20-07-2012 21:59

    Køb en flot orkide til hende 

  • Scoopie 20-07-2012 22:01

    Ja det var også en mulighed

  • Iben07 20-07-2012 22:02

    Eller et par skønne øreringe fra Izabel  Camille

    http://www.izabelcamille.dk/shop/cms-smykker-fra-IzabelCamille.html

  • Helsekost 20-07-2012 22:33

    Et fint smykke, nogle øreringe eller et armbånd. 

  • Irenedyrvig 20-07-2012 22:35

    Køb noget så hun kan forkæle sig selv  Evt noget bad og bodylotion fra the body shop 

  • Siesta3 20-07-2012 23:55

    Et stort tillykke med junior.
    Gi `din søster , noget du selv ønsker , i er jo søskende .
    Husk og hyg jer .
    Mvh. Siesta3
    Ps. Husk en go `ting til  "store bror " og kalde ham det .

    Redigeret 21-07-2012 00:18

  • Kayapigen 21-07-2012 08:40

    Giv hende, hvad hun gav dig. Altså sådan cirka.

    Lav et hjemmelavet "gavekort" med en friweekend, hvor du så tager dig af hendes 5-årige søn på weekend, mens hende og manden kan få en tur ud og spise, eller 2 bio-billetter? Det ville da være lækker kvalitetstid synes jeg :)

  • Ninul1970 21-07-2012 09:54

    Kan se du bor i Haderslev, kender du Nicolai i Kolding? Hvis du allierer dig med din kæreste eller en ven/veninde kan du lave en forkælelses-hyggetur dertil med din søster og hendes søn. Måske brunch sammen alle 4 (+baby), så sender i drengen og en babysitter over i Nicolai for børn og så laver I søster-cafe-hygge sammen imens. I kan sidde inde eller ude og der er masser af mulighed for at have barnevognen til at stå i gården. Deres søndag aften italienske buffet er også fantastisk, men tænker at både I og drengen får mere kvalitetstid ved at vælge brunch og Nicolai for børn. Drengen skal have noget tøj på der kan tåle pletter for man kan lave en masse fede ting derover incl. maling. Lige nu kan man vist bygge robotter og andre gode sager af spændende elektronikskrot.

Skriv på debatten

Scoopie sælger