Sølvbryllupsgave!?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 13941
  • Debbierc 24-07-2012 22:15

    PLEASE HJÆLP MIG!!!!!!

    Mine forældre har sølvbryllup om knap en måned, men aner ikke hvad jeg skal give dem. Jeg har overvejet et weekendophold, men det synes jeg bare er så originalt.

    Har I måske nogle ideer? Jeg er virkelig gået kold for ideer :/

  • Toniboni 24-07-2012 22:21

    Mine forældre havde sølvbryllup for et par år siden, og der fik de et foto  af mine søstre, min svoger og jeg, trykt på lærred så det kunne hænge på væggen, og så fik de en fotobog med årene fra de blev gift og frem til nu. Det blev de meget glade for

  • Sailor-pigen 24-07-2012 22:47

    Vi gav også mine bedsteforældre et billede da de havde guldbryllup. Vi fandt en lidt anderledes fotograf - som tog nogle supergode billeder. Kan lige se om jeg kan finde et link til hans hjemmeside :o)

    Tilføjelse;
    http://www.foto-lab.dk/index.phpoption=com_content&view=article&id=13&Itemid=8

    vores billede er ligesom nr 18 (så vidt jeg kunne tælle mig frem til) - det er super flot, og samtidig anderledes med stigen og andre ting som vintage kasser osv


    Redigeret 24-07-2012 22:52

  • Loninl 25-07-2012 09:00

    Hej ikke for at fornerme de andres forslag.

    Jeg har søvlbryllup om 3 år
    Det sidste jeg ville have er et billedet af mine børn, så skal det jo op at hænge, det er ikke noget jeg selv kan bestemme.

    Jeg ønsker gaver der kan byttes, men jeg er også meget vanskelig.
    Ps. Jeg elsker mine børn, det er ikke derfor.

  • Toniboni 25-07-2012 09:03

    Hej loninl

    Ja, folk er jo forskellige Mine forældre har i forvejen billeder hængende af os, så det var egentlig bare en fornyelse af det, og det vidste vi at de ville kunne lide

  • Kiwikriger 25-07-2012 09:07

    Jeg gav mine forældre et Geo Jensen æg, hvor jeg havde fået indgraveret deres bryllupsdato, og så lagt lækkert håndlavet chokolade i (de havde sølvbryllup i påsken). Synes det er lækkert, dansk, design, tidsløst, og ja... det der med at give billeder.. narrrrh, ikke lige min kop te. :)

    men ellers; maleri eller noget? Gad jeg godt at have givet mine forældre, men mine penge var små dengang (og egentligt også stadigvæk)

  • Whibike 25-07-2012 15:56

    Mine svigerforældre havde sølvbryllup sidste år, og det SIDSTE de ønskede sig, var et billede af deres børn, børnebørn osv.

    Vi gav dem nogle rigtig flotte udendørslamper til ophæng i kobber-farve og en standerlampe hvor vi fik graveret i foden (sølvbryllup 2011. Børn og svigerbørn) Begge dele ting de kan beholde længe 

    Og for sjov, tog vi så et billede med en mobiltelefon liggenede på gulvet, hvor vi børn og svigerbørn stod med armene om hinanden, og så hovedet hen over telefonen. Dét fik vi en bekendt til at forstørre op til en mellemting mellem A3 og A2, satte det i en ramme og stillede det - uden de så det, på gavebordet til festen.
    De blev faktisk så glade for det anderledes billede, at de har hængt det op i køkkenet 
    Det skal lige siges at vi på ingen måde, havde stadset os ud til fotografering. Jeg tror faktisk ikke at jeg selv havde make-up på, og tøjet var helt afslappet søndags-tøj - også en af grundene til at de blev så glade: vi var os selv på billedet. I alm. tøj og med alm. hår og make-up og vi storsmilede allesammen 

  • Debbierc 26-07-2012 18:19

    Tak for rigtig fine tilbagemeldinger :) ..
    Min søster og jeg gav mine forældre et opdateret billede af os for 3 år siden, så det synes jeg ikke jeg vil give dem igen.. Men jeg tænker måske lidt som nogen af jer har foreslået med at give dem et eller andet klassisk og måske få indgraveret noget i det?

    Lavede I noget specielt for jeres forældre/svigerforældre på dagen? Mine forældre er nemlig i sommerhus den dag for ikke at have alt for meget "sølvbryllupshalløj" men jeg synes næsten de skal have et eller anden sjovt :)

  • Dgsimon 03-12-2018 08:07

    Jeg tror, der er mange som læser med her i tråden, da den hele tiden dukker op. når jeg søger på Google. Derfor vil jeg godt svare på dit spørgsmål om, hvad man kan lave af specielle ting på dagen.

    Her er lidt ideer:
    - Man kan pakke en picnickurv med tæpper, kaffe, morgenmad, morgenbitter osv. og tage med ud i naturen med henblik på at se solopgangen sammen. Hvis man er i sommerhus, så er man nok tæt på vandet: Det vil sige, der er mulighed for en rigtig smuk solopgang.
    - Man kan tage på restaurant og fejre det med den nærmeste familie.
    - Hvis der blev filmet lidt hjemmevideo fra brylluppet, kan man samles foran TV'et for at genopleve minderne fra den store dag.

    PS: Hvis der er folk som stadig mangler gaveideer, kan jeg anbefale disse 3 sider til inspiration til sølvbryllupsgaven:
    https://duglemmerdetaldrig.dk/soelvbryllupsgave/
    https://gavefinder.dk/bryllupsgaver/soelv/
    https://gaveraad.dk/soelvbryllupsgave/

Skriv på debatten


log debate