Gave Ideer Til "Ham Der Har Alt"

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 7611
  • Christinebech 05-11-2012 10:52

    Hej alle TS'er!!
    Nu er det jo *SNART* jul, og jeg står altid i den situation, at min kæreste aldrig ønsker sig noget i gave. Det er altid - jeg ved det ikke, måske tøj??!?!? Men det gider jeg ikke i år!
    Har i nogle ideer til hvad jeg kan købe til ham?
    Der må være andre frustrede kæreste end mig! Hehe.

  • Stinahs81 05-11-2012 10:59

    Gavekort til blowjob

  • Daniellapedersen 05-11-2012 11:06

    Hænger lige på her!

    Har præcis samme problem med min kæreste, der har fødselsdag på onsdag og jul i næste måned, og jeg er på bar bund! 

  • Sailor-pigen 05-11-2012 11:13

    Stinahs81 - Hahaha !! Den var sgu god 

  • Christinebech 05-11-2012 11:13

    Stinahs81 - ja okay, men hvis det så lige også skal være en gave jeg kan give foran svigermor!

    Daniellapedersen - Helt okay!! Tænkte nok jeg ikke kunne være den eneste

  • Daysi2 05-11-2012 11:14

    Stina, du er dælme frisk, her midt formiddag

    Jeg hænge også på denne debat

  • Dut1976 05-11-2012 11:17

    Hvad med de der Bellevue Box, der er mange ting/oplevelser at vælge imellem ... , mon ikke der var en af dem der kunne falde i hans smag?

  • Christinebech 05-11-2012 11:21

    Cdosvj - Har også overvejet det! Men gav ham noget lignede sidste år.. Så synes jeg ville noget andet i år!

  • Helsekost 05-11-2012 11:26

    Jeg er så slet ikke snerpet, men jeg syntes det er så plat med det blowjob.
    Hvorfor dog give det i julegave når der nu er 364 øvrige dage, det kan tilbydes de kære mænd 

    Hvis du er i tvivl og I bor sammen så forær ham dog noget til jeres fælles hjem, det er altid kvinderne der ønsker sig noget til husholdningen, så hvis du syntes I mangler en lækker stegepande, eller brødristerne er i udu, så er det da oplagt.


    Og så kan han jo altid få det BJ senere, når familien er smuttet 

    Og ellers så sig at hvis der ikke falder nogle ønsker så får han 10 x sokker og 10 x underhuggere.. mon ikke han så finder på noget 

    Redigeret 05-11-2012 11:27

  • Christinebech 05-11-2012 11:32

    Helsekost - Haha, du er sgu da genial!!
    Men der vil blive sure miner med de gaver.... Så må han lære at ønske sig noget ordentligt! 

  • Prinsesseamor 05-11-2012 11:50

    Ja blowjob, skal da ikke være en gave kun til jul. Lyder kedeligt 
    Helse 

  • Tihi123 05-11-2012 11:57

    Her er det samme problem og min kæreste har også fødselsdag på onsdag  Han er tilgengæld helt vild med t-bone steaks (som er såååå dyre), så jeg har været hos slagteren og købe et par stykker af dem også får en middag til den lokale kro hvor Monrad (fra Monrad og Rislund kommer forbi næste år) 
    Til jul regner jeg med, at købe en hel kasse t-bones har fundet et sted på nettet, hvor jeg kan få næsten 5 kg for 1000 kr også får en god stegepande til dem 

  • Pava04 05-11-2012 12:32

    Billetter til Comedy, musik eller andet hvor han kan invitere en ven med eller noget sport han går op i?

    og så lav en kurv med special øl, lidt lækre yndlingsprodukter og så vedlæg billetterne, eller gavekort til billetter, så han selv kan vælge

  • Pava04 05-11-2012 12:38

    MÆND hader generelt at få boliggaver med mindre de går op i boligindretning, jeg har størst erfaring med at give en herregave, noget som interessere dem, og kunsten er vel, at prøve og finde noget der viser at du kender din kæreste og ikke købe kun udfra en ønskeseddel, hvor de måske bare skriver noget på fordi de ikke kan finde på andet.

    har selv en i familien som er mega svær at købe gave til, men købte sådan et action card til ham i 50 års gave, så kan han selv vælge, og han havde selv snakket om kitesurfing, så jeg gav ham et gavekort dertil. Han kunne også vælge andre aciton ting, så afhængig af pris, så er det for enten 1 eller 2 personer.

    Er han vild med fart, så et gavekort til Go-kart med en ven, så han får en rigtig drengedag med en valgfri ven, eller en tur i en ferrai mv.

    Jeg tror bare ikke lige at de fleste mænd er til så meget wellness, og gaver til boligen hvis jeg skal være HELT ærlig  men det afhænger jo altid af manden!

    Jeg ville da også gerne have en personlig gave til fødsesldag og jul frem for en praktisk fællesgave som kvinden reelt bliver mere glad for 

    Redigeret 05-11-2012 12:42

  • Kiwikriger 05-11-2012 13:36

    Razorpit!
    Ville min kæreste bl.a. få, hvis vi ikke havde én i forvejen.

    Tilgengæld har jeg truet min kæreste med at han får en ny spisebordslampe (valgt af mig), hvis han ikke finder på nogle ønsker, som ikke er 'katelog ønsker'. 

  • Katatonia 05-11-2012 14:00

    Jeg har samme problem med min far Han har fødselsdag slut november og så er der jul 1 md efter. De sidste par år, har jeg fundet på et eller andet jeg godt kunne tænke mig, men ikke selv har plads til (typisk en eller anden køkkenmaskine), og truet min far med at det får han i gave, hvis ikke han hoster op med nogle ønsker. og det VIRKER!! Så får jeg altid 4-5 ønsker ud af ham.

  • Camilla frederiksen 05-11-2012 16:11

    Gaver min kæreste har fået de sidste par år: tur f-16 simulator, billetter til topgear live, skræddersyet jakkesæt, weekendtur til Barcelona med fodboldbilletter, tennisketcher og årsabonnement til tennisklub, James Bond boks pakket ind med 2 martiniglas, weekend i Lalandia, 2 timers baneleje i fodboldfabrikken med hjemmelavet mad bagefter til alle drengene, billet til foredrag med Morten Andersen sammen med hans bog da den udkom.... Jeg går meget ind for sjove og personlige gaver som man kan huske tilbage på mange år efter

  • Pava04 05-11-2012 16:21

    Camilla f:  DET er mandegaver!

    synes også det er vigtigt at kunne finde noget personligt til dem, og måske noget som overrasker, noget de ikke lige forventer.

    købte engang en fiskevest til min søns far (mange år siden) og så købte jeg fiskekroge i en god kvalitet, hans yndlings øl sat i en af lommerne, lidt lækkert guf i den anden lomm(hans favoritter) fiskebog mv. (han elskede at fiske enten alene eller sammen ved en god ven).

    havde bare lagt den på spisebordet og dekoreret den med lækre sager, og det bragte også lykke    he he

    han var helt i chok, fordi mange altid brokker sig over kærestens interesse, der skal være plads til både ens egen interesser og hans (hvis man har en kæreste) så at anderkende dette med en gave som glæder dem, synes jeg er fedt

  • Pava04 05-11-2012 16:24

    Sidste jul købte jeg også en fed bog til min bror med biler, han fik slet ikke set hvad de andre fik i julegaver, fordi han var helt oplsugt af den bog og jeg gav omkring 200 kr. for den, men vi måtte så pænt vente på at han fik pakket sine gaver op efter han havde fået denne bil-bog - han er ret svær også at købe gave til, men det sker at jeg kan ramme plet nogen gange