Studentergave til lillesøsters kæreste

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1095
  • Camilla frederiksen 04-04-2013 22:34

    Lige om lidt før vi får set os om danser studenterne ud i verden inkl lillesøster og hendes kæreste igennem 2 år, jeg har købt gave til min søster, men synes også at kæresten skal have en lille ting.... Men hvad pokker giver man for så det er en pæn gave, men uden at han eller hans forældre skal blive forlegne??

  • Rheinricy 04-04-2013 22:38

    Hvad med en butterfly der passer i huens farve?

  • Camilla frederiksen 04-04-2013 22:44

    Normalt super ide, men det får jeg ham aldrig til at tage på, han vil ikke engang have pæne sorte bukser på til galla
    De er begge to nogle nørder ( ligesom resten af vores familie) og de skal begge på DTU efter sommerferien

  • Camilla frederiksen 04-04-2013 22:45

    Jeg havde tænkt på et badeforhæng med det periodiske system på, ligesom det i Big bang theory....men synes måske det er på kanten til det "for" praktiske

  • Rheinricy 04-04-2013 22:47

    Det er da genialt!! Ellers kan du måske finde noget på www.gadgets.dk - De har nogle ret fede ting - som samtidigt er brugbart.  

    Redigeret 04-04-2013 22:48

  • Camilla frederiksen 04-04-2013 22:51

    Det er ikke for storesøsteragtigt? De skal begge flytte på kollegie og det er jo begrænset hvad man kan slæbe med på 12 kvm

  • Lucinde 04-04-2013 23:08

    Jeg synes, det er en god idé. Det kunne jeg også finde på at købe til min nørde-kæreste, haha.

  • Camilla frederiksen 04-04-2013 23:19

    Tak for input... Jeg var bange for at det virkede for storesøster-agtigt... Men knægten skal vel have et badeforhæng anyway nu han skal flytte hjemmefra... De har bare ikke rigtig til vane at give sådan nogle "praktiske" gaver i hans familie hvad jeg kan forstå... Det er vist mest cykeldimser den står på der ....

  • Twistetsister 05-04-2013 09:15

    Synes helt klart at både butterfly og badeforhæng er super gode ideer, jeg ville nok vælge badeforhænget - lyder super cool 

  • Rullegardinet 05-04-2013 11:47

    Han skal da have en student-hoptimist!
    http://www.inspiration.dk/produkt/312319/hoptimist-baby-bumble-student

  • Pava04 05-04-2013 16:55

    badeforhænget lyder da som en sjov idé -

    man kan også få en "flytte-hjemmefra" bog eller kogebog for drengerøve med gode / lette opskrifter.

    En kurv med diverse pratiske ting + dåsemakrel, tun, majs mv. som altid er godt til sidst på måneden ;0)

  • Camilla frederiksen 20-05-2013 18:00

    http://www.etsy.com/listing/72341809/darth-vader-is-riding-it-mens-t-shirt?ref=shop_home_feat

    Det ende med denne t-shirt fundet på Etsy, jeg modtog den i fredags og den er i super lækker kvalitet....

Skriv på debatten

Camilla frederiksen sælger