Tommelfinger nedad

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 831
  • Illonaanette 14-03-2017 15:17

    Jeg har ligesom mange af jer andre på det sidste oplevet at køber løber fra sit bud, og jeg har derfor givet en tommelfinger nedad efter de 4 famøse dage :) - når jeg efterfølgende tjekker personens profil, så er der bare ikke nogen tommelfinger.

    I det øjeblik man skal udfylde 'skemaet' til anmeldelsen her på TS, så er der et link til om hvorvidt de oplysninger man giver er i overensstemmelse med TS's regler for bud, men linket virker bare ikke - så jeg tænker om det slet ikke virker mere, det med at give en tommelfinger nedad - er der andre der har oplevet det samme?? mvh Illonaanette

  • Bamseline 14-03-2017 15:23

    Det har jeg ikke oplevet (altså at linket ikke virker), men nu er det så også et stykke tid siden at jeg har haft behov for at give en  .

    Prøv at høre Support ad om det er ændret, for det har i givet fald ikke været givet som info til os brugere (i hvert fald ikke mig bekendt og synes ellers at jeg læser nyhedsbrevene ret grundigt).

    Bamseline

  • Illonaanette 14-03-2017 15:52

    Nej jeg har heller ikke fået nogen info, men siden ser ud som billedet her, når jeg går ind under Support --> køb & salg --> sælg via TSpay og trykker på linket: anmeldelsesfunktion.

  • Bamseline 14-03-2017 16:14

    Ja, det ser i hvert fald ikke rigtigt ud 

    Har du kontaktet Support?

    Bamseline

  • Illonaanette 14-03-2017 16:17

    Ikke endnu, men gør det i aften :)

  • Bamseline 14-03-2017 16:17

    Altså det er virkelig mærkeligt for her ser den helt "normal" ud når jeg går ind på Support -> Køb & salg -> Sælg via TSpay -> Useriøse bud og så trykker på "anmelderfunktionen" (er markeret med blå skrift).

    Bamseline

    Redigeret 14-03-2017 16:18

  • Illonaanette 14-03-2017 16:55

    Jeg tjekkede selv igen nu, og den er også normal her, underligt - men den tommelfinger jeg gav i formiddags er ikke at se på vedkommendes profil - måske har der været arbejdet på systemet i dag, who knows.

  • Illonaanette 14-03-2017 18:31

    Det er her linket er dødt, ved Anmeld Bruger, og så her:

    For at kunne anmelde en bruger skal en aftale om bud/køb være indgået i henhold til vores: guide til Bud

    guide til Bud virker ikke her hos mig.

  • Illonaanette 14-03-2017 18:32

    Jeg glemte skærmbilledet, sorry men her er det

  • Bamseline 14-03-2017 19:00

    Det er mystisk, for her ser det ud til at fungere.

    Du må have fat i Support - de er de eneste der kan ordne det.

    Bamseline :

  • -trunde- 14-03-2017 22:14


    Illonaanette

    Har du har den rigtige tid for bud samt tid for, hvornår du godkendte ??

    Det skal stemme bare en - : forkert så vil det ikke.

  • Montymax 15-03-2017 08:35

    Jeg har givet flere tommels og tjekker altid om de er der og Gudskelov så har det virket for mig.
    Det er jo lidt af et arbejde at give den - så pokker om den ikke kommer på. Jeg har så efterfølgende ikke tjekket f.eks ugen efter.
    Måske jeg skulle gøre det.

  • Illonaanette 15-03-2017 10:05

    Statusrapport: Forsøgte igen sent i går aftes, og da endte det op med at jeg fik besked tilbage, om at køber havde fået en mail om at der var givet en tommelfinger til hen.

    Denne tilbagemelding modtog jeg ikke tidligere på dagen, og systemet gav heller ingen fejlmeddelelse.

    Linket på ANMELD BRUGER siden 'guide til bud' (ikke i farvet tekst, men som bør virke med musen) virker stadig ikke, og det melder jeg til support.

    Har nu tjekket bruger, og tommelfinger er nu at se. Jeg vil fremover være meget opmærksom på at jeg får tilbagemelding om at der er sendt en mail til bruger.

    Ovennævnte er sket fra PC og ikke App. :) Illonaanette

    Redigeret 15-03-2017 10:05

Skriv på debatten

Illonaanette sælger


log debate