Ændringer på Trendsales

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 654
  • Tinta1 18-03-2017 10:05

    Kære TS,
    Kan se I på Facebook nu reklamerer med at TS kommer til at gennemgå forbedringer. Fint nok at I på facebook vækker vores nysgerrighed på, hvad der kommer til at ske. Et lille håb herfra skal dog også lyde.

    Vil I ikke være søde at sørge for at de forbedringer der kommer til at ske, nøje beskrives og varsles her på sitet. Og gerne i god tid og fx. ikke ligesom det sidste øjebliks varsel der var ifm forlængelse at prøveperioden på de 3% sælgergebyr.

    De bedste hilsner fra
    Tinta1

  • Mette83 18-03-2017 11:16

    Ændringer? Hvilke? Hvornår?

    Jeg har ikke Facebook, så det kunne være rart, hvis ændringerne blev varslet her på TS også eller i en mail?

  • Tinta1 18-03-2017 11:19

    Ja netop Mette!

  • 1749grøn 18-03-2017 11:53

    Enig

  • Montymax 18-03-2017 16:41

    Argh - der må jeg lige kigge tilbage i min indbakke og i forgårs kom der en mail med forskellige ting og bl.a om de forbedringer der var i vendte.
    Det var en mail om at man kunne være så heldig at vinde en LV taske og det var nok det der fik mig til at læse mailen og jeg så de andre ting mailen også indehold.
    Jeg mener også at reklamen med det poppede op her da jeg skulle til at logge på en af de seneste dage men er dog ikke helt sikker på det.

  • Tinta1 18-03-2017 16:49

    Hej Montymax,
    nå så må jeg da også lige tjekke mailen med LV tasken, jeg undlod i første omgang at åbne den, da jeg er lidt lige glad med LV tasker. Dette er såmænd også bare ment som en opfordring til TS, at give besked herpå sitet. Jeg har set reklame for en ny Iphone app, men heller ikke den har skærpet min interesse, da jeg ikke er "Æbleskrogs" bruger

    Mvh. Tinta1

  • Montymax 18-03-2017 17:00

    Nu må jeg lynhurtigt lige indskyde at det var appèn det handlede om. Jeg mindes slet ikke der er andet i vendte - måske noget med en forlængelse af de 3 % og ikke 5 % men det havde  jeg ikke i tankerne.

  • Dipsey 18-03-2017 21:21

    Hvornår er den sendt? Jeg kan ikke se nogen..

  • Tinta1 19-03-2017 10:04

    Emailen vedr. konkurrence om LV tasken og oplysning om ny TS app er sendt d. 16. marts.

    Venligst fra
    Tinta1

Skriv på debatten

Tinta1 sælger


log debate