Ændringer på Trendsales

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 822
  • Tinta1 18-03-2017 10:05

    Kære TS,
    Kan se I på Facebook nu reklamerer med at TS kommer til at gennemgå forbedringer. Fint nok at I på facebook vækker vores nysgerrighed på, hvad der kommer til at ske. Et lille håb herfra skal dog også lyde.

    Vil I ikke være søde at sørge for at de forbedringer der kommer til at ske, nøje beskrives og varsles her på sitet. Og gerne i god tid og fx. ikke ligesom det sidste øjebliks varsel der var ifm forlængelse at prøveperioden på de 3% sælgergebyr.

    De bedste hilsner fra
    Tinta1

  • Mette83 18-03-2017 11:16

    Ændringer? Hvilke? Hvornår?

    Jeg har ikke Facebook, så det kunne være rart, hvis ændringerne blev varslet her på TS også eller i en mail?

  • Tinta1 18-03-2017 11:19

    Ja netop Mette!

  • 1749grøn 18-03-2017 11:53

    Enig

  • Montymax 18-03-2017 16:41

    Argh - der må jeg lige kigge tilbage i min indbakke og i forgårs kom der en mail med forskellige ting og bl.a om de forbedringer der var i vendte.
    Det var en mail om at man kunne være så heldig at vinde en LV taske og det var nok det der fik mig til at læse mailen og jeg så de andre ting mailen også indehold.
    Jeg mener også at reklamen med det poppede op her da jeg skulle til at logge på en af de seneste dage men er dog ikke helt sikker på det.

  • Tinta1 18-03-2017 16:49

    Hej Montymax,
    nå så må jeg da også lige tjekke mailen med LV tasken, jeg undlod i første omgang at åbne den, da jeg er lidt lige glad med LV tasker. Dette er såmænd også bare ment som en opfordring til TS, at give besked herpå sitet. Jeg har set reklame for en ny Iphone app, men heller ikke den har skærpet min interesse, da jeg ikke er "Æbleskrogs" bruger

    Mvh. Tinta1

  • Montymax 18-03-2017 17:00

    Nu må jeg lynhurtigt lige indskyde at det var appèn det handlede om. Jeg mindes slet ikke der er andet i vendte - måske noget med en forlængelse af de 3 % og ikke 5 % men det havde  jeg ikke i tankerne.

  • Dipsey 18-03-2017 21:21

    Hvornår er den sendt? Jeg kan ikke se nogen..

  • Tinta1 19-03-2017 10:04

    Emailen vedr. konkurrence om LV tasken og oplysning om ny TS app er sendt d. 16. marts.

    Venligst fra
    Tinta1

  • Trendsales 28-03-2017 16:26

    Hej herinde

    Ja, det er helt rigtigt som du skriver Tinta1, hele sitet kommer til at gennemgå en række ændringer og forbedringer den kommende tid. Og vores primære mål er, at vi inddrager jer der bruger Trendsales, så I oplever, at ændringerne giver mening.

    I første omgang sker der ændringer i app'en til iPhone (det er det, vi har reklameret for på Facebook). Det kommer til at ske i denne uge og som flere af jer nævner, har vi sendt varslinger og beskrivelser af ændringerne i de seneste fire nyhedsbreve (de nyhedsbreve, der sendes ud hver torsdag).

    Den seneste måneds tid har det også været muligt at prøve den nye app via et menupunkt i app'en, der hedder "Skift til den nye TS app". Så hvis I er nysgerrige kan I prøve den allerede i dag. Vi hører meget gerne, hvad I synes om ændringerne. Fra forsiden af trendsales.dk er det også muligt at tilgå en side (under den del, der hedder "Til dig fra Trendsales" ca. midt på siden), hvor vi samler op på de største ændringer og nye funktioner i app'en.

    Fortsat god dag til jer alle – og giv os som sagt meget gerne tilbagemeldinger på, hvad I synes om den nye app

    Hilsen hele team Trendsales

    Redigeret 28-03-2017 16:27

  • Brilleabe1 09-04-2017 09:43

    Kære Trendsales. Den app kører som vinden blæser, det er meget irriterrende

  • Trendsales 10-04-2017 12:51

    Hej Brilleabe1

    Vi kan kun medgive, at app'en desværre ikke har fungeret optimalt, og det skal vi være de første til at beklage mange gange. Vi har netop i dag lagt en performance-opdatering ud, som meget gerne skulle resultere i en forbedring; herunder at app'en ikke fryser, ligesom alle knapper burde virke igen. Hvis du blot lukker app'en helt (ved at klikke to gange på "Home"-knappen og swipe app'en opad) og dernæst genåbner den, burde du derfor opleve en markant forbedring.

    Endnu en gang kan vi kun beklage rigtig mange gange, at det har været bøvlet at bruge app'en indtil nu. Men vi burde som sagt have fået fixet de fleste problemer og arbejder fortsat videre på at få app'en til at fungere 100 % optimalt.

    Hvis man alligevel måtte opleve tekniske udfordringer med app'en, så skriv endelig til vores support - de sidder klar og vil meget gerne hjælpe.

    Mange hilsner fra os i Team Trendsales

    Redigeret 10-04-2017 13:05

Skriv på debatten

Tinta1 sælger


log debate