Den Nye App

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1092
  • Valmuen49 22-03-2017 06:50

    Er jeg den eneste der syntes at den ny app. er noget skidt ?

  • Montymax 22-03-2017 19:43

    Nej - jeg bruger den heller ikke. Har prøvet men droppede den igen. Jeg tænker nok at vi bliver nød til det på et tidspunkt men så længe den gamle er her så bruger jeg den.
    Godt jeg ikke er den eneste.

  • Susbuhl 03-04-2017 07:42

    Jeg har også problemer med den nye app,- lige i øjeblikket vil den slet ikke downloade til min IPad ?
    Er der nogen der har en idé ?
    Mvh
    Susbuhl

  • Brilleabe1 07-04-2017 22:57

    Åh den app !! Den kører overhovedet ikke. Går i stå. Kan ikke bladre. Kan ikke komme ind på annoncer. Det er nok pænt dårligt for salget !!

  • Brilleabe1 07-04-2017 22:58

    Kan man da stadig bruge den gamle ??

  • Montymax 08-04-2017 09:15

    På iPad er der kun den nye app nu og den har nogle fordele, må jeg sige men alligevel ville jeg hellere have den gamle.
    På iPhone har jeg stadig den gamle.

  • Brilleabe1 08-04-2017 10:30

    Da jeg lavede iphone opdatering kom den nye frem. Håber den kommer til at fungere bedre.  Den kører virkelig

  • Valmuen49 09-04-2017 10:26

    Det er vist kun til iphone  de laver app. Når jeg skriver til TS siger de at der ikke er nogle klager, så det kan kun være mig der har et problem. Jeg har ikke iphone, mere så da jeg skulle hente appen på min nye telefon, ja så virker det ikke kun hvis du har en iphone..
    Det er jo så let så siger jeg min abonemet op i sommer da jeg så ikke kan bruge TS. Jeg sejler og derfor ikke fast wi-fi forbindelse.

  • Brilleabe1 09-04-2017 11:00

    Jeg har en Iphone men har problemer alligevel.
    Er det virkelig rigtigt, at den kun virker på Iphone?? Så mister ts da mange brugere. Bruger stort set kun ts på telefonen nu om dage så håber snart problemerne er løst

  • Trendsales 10-04-2017 12:15

    Hej allesammen

    Vi er frygtelig kede af de gener, I har oplevet i forbindelse med den nye app. Den har desværre været ramt af nogle "børnesygdomme", men vi skulle efterhånden have fået løst de fleste. Vi har netop i dag lagt en performance-opdatering ud, som meget gerne skulle resultere i, at I ikke vil opleve, at app'en fryser, ligesom "Pil tilbage"-knappen samt "Swipe tilbage" også burde virke nu. Hvis I blot lukker app'en helt (ved at klikke to gange på "Home"-knappen og swipe app'en opad) og dernæst genåbner den, burde I derfor opleve en markant forbedring.

    I, der har haft problemer med at hente app'en enten til iPhone eller iPad, skulle meget gerne kunne hente den nu. Ellers så skriv endelig til vores support - så sidder de klar til at hjælpe.

    Hvad angår den nye app-version til Android, så er den også lige på trapperne. Vi kan desværre ikke give et eksakt tidsestimat, men vores teknikere knokler på højtryk for at få den færdig.

    Endnu en gang kan vi kun beklage rigtig mange gange, at det har været bøvlet at bruge app'en indtil nu. Men vi burde som sagt have fået fixet en del af problemerne og arbejder fortsat videre på at få den til at fungere 100 % optimalt. Og skulle I alligevel opleve tekniske udfordringer med app'en, så skriv endelig til vores support - de sidder klar til at hjælpe.

    Mange hilsner fra os i Team Trendsales :)

    Redigeret 10-04-2017 13:04

Skriv på debatten

Valmuen49 sælger


log debate