Ole Henriksens produkter - jeres erfaringer? (Kan muligvis ikke tåle det)

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 687
  • Lovefashion1996 12-04-2017 11:50

    Jeg har i dyre domme købt en Ole Henriksen dagcreme, eftersom jeg længe har hørt positivt om hans produkter.

    Nu har jeg brugt den i 2-3 dage, det samme har min mor, og vi har fået nogle røde prikker på huden - nu frygter jeg lidt, at jeg ikke kan tåle cremen. (Vi har begge en sart hud)

    Så jeg ville bare høre jer, om I også har oplevet at I ikke kan tåle Ole Henriksens produkter?

    Har I nogle andre gode cremer I kan anbefale?

  • Pinklady-1 12-04-2017 16:40

    Hej ?

    Jeg kender ikke cremerne fra Ole Henriksen, men kan anbefale cremerne fra Avene. Jeg har i flere år brugt en der hedder skin recovery cream. Den er uden parfume. Pt bruger jeg en derfra der kun indeholder få ingredienser. Tror kun det er omkring 6 ingredienser. Den hedder noget med - sterile. Gå evt på apoteket og få en lille prøve på den. De har nogle små cremer du kan få med hjem gratis. De er meget milde, synes jeg. Har selv eksem osv og tåler dem.

    God påske?

    Bedste hilsner
    pinklady-1

  • Pinklady-1 12-04-2017 16:41

    ? = :)

  • Mette83 12-04-2017 18:01

    Hejsa

    Jeg kender ikke meget til Ole Henriksens produkter, men kan stærkt anbefale dem fra Origins! Jeg har brugt dem i maaaange år, og de er fantastiske ( jeg har også sart hud), og de er 100% naturlige. Prøv dem. Du vil ikke fortryde det!

  • Bamseline 12-04-2017 18:13

    Døjer meget med eksem og har også psoriasis, så skal passe meget på hvad jeg putter på huden.
    For mig har Clarins nærmest været "mirakelprodukter".

    Har brugt dem et par år (på anbefaling) - og har mange færre gener nu - og pænere hud - end tidligere.

    Bamseline

    Redigeret 15-04-2017 15:08

  • Pinklady-1 12-04-2017 18:24

    Jeg kan så slet ikke tåle Origins. Da jeg blev testet ved hudlægen med alle prøverne man skal gå med på ryggen i nogle dage, der fik jeg kløende røde væskende sår, der hvor min creme fra Origins havde været 

  • Lenepigen 12-04-2017 18:25

    Jeg har ikke specielt sart hud  -men tør - Jeg kan ikke tåle OH produkterne, det der dur for mig er Estee Lauder Re-nutriv og Shiseido.

  • Katatonia 16-04-2017 01:28

    Jeg bruger også Avene fra apoteket, de er fantastiske. Jeg kunne pludselig ikke tåle Ole Henriksen mere efter at have brugt Lancome og Beaute Pacifique. Tåler heller ikke Murad, det får jeg nældefeber af.

    Apotekets egen ansigtscreme bruger jeg også, den er svane- og astma-allergi mærket, den er også virkelig lækker og billig https://www.webapoteket.dk/personlig-pleje/ansigtspleje/apotekets-24-timer-anti-age-ansigtscreme-p-217888

Skriv på debatten


log debate