Har tommelfingre ingen konsekvenser

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 891
  • 1749grøn 19-04-2017 17:22

    Jeg har haft en besvarelse fra en evt. køber og ser hun har 3 tommelfingre. Den sidste fra 31/3. Hvor mange skal der gives inden det giver karantæne.

  • Bamseline 19-04-2017 17:42

    Det spørgsmål må du nok stille til Support, da det er dem der tager stilling til om det skal have konsekvenser i form af karantæne m.v.

    Bamseline

  • 1749grøn 19-04-2017 17:58

    OK Bamseline det gør jeg.

  • Igo502003 19-04-2017 19:52

    god ide

  • 1749grøn 20-04-2017 16:05

    Så er der kommet tilbagemelding fra TS

    Tak for din henvendelse

    Vi har naturligvis givet brugeren karantæne, da anmeldelser naturligvis har konsekvenser hos os.

    Vi siger mange tak for at du meldte det ind. Vi tager nemlig useriøse brugere meget seriøst, da vi godt er klar over, at de forringer handelsoplevelse.

    Du ønskes en dejlig dag herfra

    Med venlig hilsen
    Sandra
    Trendsales Support

  • Bamseline 20-04-2017 16:36



    Godt at det nytter noget at kontakte Support!

  • Montymax 22-04-2017 19:21

    Lige en ting mere om den tommel men jeg syntes det er for dårligt at den ikke kan ses på app`en men kun på websidet.

  • Sonne55 23-04-2017 00:25

    Jeg må sige, at det er for dårligt, at DU skal rykke TS FØR end tommelfingre får en konsekvens.
    Det burde TS selv tage hånd om. TS burde selv være "vagthund". Det er ikke os der skal vække dem !!!

    Min oplevelse er, at købere kan slippe godt fra ALTING !!

  • Montymax 23-04-2017 09:01

    Det har du ret i Somne SS.

  • Susset 23-04-2017 14:02

    Helt enig med Sonne55 

  • Gloster 25-04-2017 22:33

    Det er løgn.
    Det er kun useriøse KØBERE, som får en ??

    En sælger kan ikke få dem, for at være useriøse.
    Jeg har selv købt og betalt en vare den 6/4. Levering 1-3 dage.
    Jeg har endnu ikke modtaget varen, har været i kontakt med sælger 3 gange.
    Support kan jeg ikke få fat på, de svarer ikke på mine henvendelser.
    Så support får lige    af mig

  • Gloster 25-04-2017 22:34

    ?? = 

  • Bamseline 26-04-2017 10:29

    Gloster --> som jeg skrev til dig på den debat du selv har oprettet, så HAR Support modtaget dine henvendelser, når du har fået autosvar - de er så bare ikke så hurtige til at svare tilbage som vi nok kunne ønske os.

    En sælger kan også få en advarsel.

    Den kan vi som brugere blot ikke selv tildele ligesom vi kan med  .

    Så det kræver at man kontakter Support og de ser så på sagen og tildeler så evt. selv en advarsel (som i gentagne tilfælde kan føre til karantæne og i sjældne tilfælde bortvisning).

    Bamseline

  • Hamads 15-05-2017 19:53

    Er det support der sætter en tommelfinger på eller kan man selv gøre det ?

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate