FEJL PÅ TS EFTER OPDATERING

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 4107
  • Tinta1 10-05-2017 08:08

    Så den gal igen, ingen billedvisning på mine annoncer og kan også se  på andres annoncer at billederne viser "døde links" Kunne se i drift status at billedeserveren har været opdateret.... HÅBER DET BLIVER TIL DET BEDRE!

    Venligst fra
    Tinta

  • Igo502003 10-05-2017 08:23

    også galt her virkelig irreterende

  • Igo502003 10-05-2017 09:50

    nærkeligt så mange har læst din debat men ingen der skriver selvom man skulle da tro de havde samme problemer som os

  • Loui81 10-05-2017 10:07

    Jeg har heller ingen billedvisning 
    Synes desværre, det er lidt for ofte, at der noget galt her på TS..

  • Igo502003 10-05-2017 10:31

    hele tiden  og intet sker

  • Igo502003 10-05-2017 10:46

    vil lige fortælle mail fra support der kan gå op til flere dage inden vi har billeder på vores annoncer igen man tror det er løgn

  • Maria44 10-05-2017 10:47

    same shit her, øv

  • Montymax 10-05-2017 10:53

    Her hos mig er der heller ikke billeder. Jeg syntes godtnok der har været masser fejl her på det sidste. For ikke at glemme den nye app som jeg ikke syntes er okay.
    At mange læser tråden og bare hopper videre skal ingen undre sig over. Sådan er det de fleste gange og jeg har tit syntes det var underligt og syntes det stadig.
    Arhg - flere dage uden billeder det er alså længe.

  • Loui81 10-05-2017 11:00

    Det er ærlig talt alt for ringe, når man er betalende VIP - Vi får jo ikke fuld valuta for pengene..

  • -trunde- 10-05-2017 11:09


    Samme her ingen billeder.

  • Tinta1 10-05-2017 11:28

    Det er jo fint nok at mange læser debatten. Måske har de ikke yderligere at tilføje. Jeg har også fået svar fra Support. Som også meddeler mig at der kan gå et par dage før det fungerer fint. De lover samtidig at holde os orienteret via Drift. Info.  Mvh. Tinta

  • Montymax 10-05-2017 11:52

    Jeg har endda betalt 50 kr for fremhævelse af en annonce og det var vist i går. Jeg har skrevet til Trendsale om det. Det er jo spildt.

  • Montymax 10-05-2017 11:55

    Jeg kan se at de har svaret mig og jeg har fået 30 dages gratis VIP - så det er fint nok.
    Tillige med har jeg fået de 50 kr tilbageført.
    God behandling - må jeg sige.

    Redigeret 10-05-2017 12:07

  • Marianne 10-05-2017 12:53

    Mon vi så alle får forlænget VIP ?  Eller skal vi skrive til support enkeltvis...

  • Mholm1976 10-05-2017 13:10

    ....også lige min tanke Marianne ??

  • 1749grøn 10-05-2017 15:00

    Ja rigtig træls med de manglende billeder, men alt kan jo bryde sammen.
    Men godt vi efterhånden får problemerne ind på driftinfo.

  • Mayer1 10-05-2017 15:12

    Jeg mangler alle billeder på 92 annoncer ( surt at være VIP i disse tider

  • Bamseblå 10-05-2017 15:30

    Tænk hvis support ville skrive på forsiden, at der er problemer ...
    Eller svare på alle de indlæg der er på denne tråd ...

  • Bamseline 10-05-2017 15:42

    Dette er oplyst under Driftsstatus:

    10-05-2017 Kl. 09:00: Vi har beklageligvis oplevet en fejl på opdateringen af en enkelt billedserver, der beklageligvis har resulteret i, at visse billeder ikke længere er synlige på annoncerne. Vi arbejder selvfølgelig på at få billederne tilbage, men da her er tale om en stor mængde billeder, kan processen tage op til 7 dage, før alle billeder igen er synlige.

    Vi anbefale at man som VIP-bruger, ikke genopretter annoncen, da problemet med billedevisningen vil blive ført med over her.

    ****

    Så Trendsales HAR oplyst om problemerne og at der arbejdes på dem.....

    Bamseline



             

  • Igo502003 10-05-2017 18:16

    7 dage ikke godt men lige nu ville jeg se en vare jeg havde købt .
    Her var der heller ingen billeder da jeg gik ind for at se på køb ved ts pay
    fra forleden dag

  • Pinklady-1 10-05-2017 19:37

    Virkelig irriterende at betale VIP og der så ingen billeder er på ens annoncer   

  • Fritz1 10-05-2017 21:57

    Jeg mangler også billeder på 51 annoncer- super ærgerligt - sikker på ikke at få solgt varerne på de annoncer før billederne kommer på igen. ??
    TS skriver at vi, hvis vi ikke vil vente op til 7 dage på billederne, bare kan lukke annoncerne og lave nye. Det ville for mig betyde at jeg skal finde hvert stykke tøj frem og tage 6 billeder til hver af de 51 annoncer = 306 billeder + annoncetekster.
    Det virker lidt uoverskueligt synes jeg !! ????
    Håber også TS selv finder på at give kompensation og forhåbentlig ikke kun 5 rabatklip som det tidligere har været gjort ... ??

  • Tinta1 10-05-2017 22:38

    Ja det er drøn irriterende. Og disse sammenbrud sker ofte synes jeg, der hvor der er bedst salg af annoncer. Lad dette være en opfordring til TS om at foretage store grundlæggende opdatering i fx sommerferie perioden, hvor der i forvejen er dødt herinde. Jeg skrev til support i morges og jeg har også fået bevilliget 1 måneds ekstra VIP. Det passer så lige med at mit abonnement udløber i juli. Så det får jeg ikke meget glæde af

    Redigeret 10-05-2017 22:39

  • Sonne55 11-05-2017 00:04

    Hvor er det træls  IGEN   IGEN   IGEN   IGEN 

    Bare der var et alternativ til TS, så var jeg smuttet.

                 

  • Ajtsb70 11-05-2017 05:59

    Nu har de da heldigvis sendt en mail ud også. Men satser da på de kompenserer alle.

  • Valmuen49 11-05-2017 06:28

    Jeg har også problemer på mine ann. og jeg tror ikke vi skal regne med vi for noget fra TS af den grund. Engang fik jeg nogle klip, da der havde været noget galt, men det er læææææænge siden. Der er vist kommet andre  boller på suppen.  

  • 1749grøn 11-05-2017 07:22

    Det er flere problemer ved TS. Jeg har netop tildelt en tommelfinger for et useriøst bud,
    alt fungerede, men tommelfingeren kan ikke ses på vedkommendes profil.
    Ok fejl kan opstå. Men jeg er rigtig rigtig godt træt af at fejlen ikke bliver meddelt på driftstatus. Vi er trods alt flere der bruger tid på noget der ikke virker.

  • Ajtsb70 11-05-2017 09:15

    Tænker, at de bliver nød til at kompensere alle, da vi jo ikke får den vare vi betaler for.

  • 1749grøn 11-05-2017 09:26

    Der kan genoprettes med billeder fra ældre slettede annoncer, hvor billederne er

    Redigeret 11-05-2017 09:59

  • Ajtsb70 11-05-2017 09:27

    Ja, det gør jeg også, men mere besværligt :)

  • Susset 11-05-2017 10:03

    samme her og de har været så storsindende at give mig 3 dages gratis vip !!!!. Dagen forinden havde jeg oprettet 2 annoncer og betalt ialt 44 kr for spotlight fremhævn
    ing !!!

    Har lige prøvet at lukke en af mine annoncer men kan ikke genoprette den !!! så har ikke fået de 3 dages vip !

    Redigeret 11-05-2017 10:16

  • Pinklady-1 11-05-2017 10:37

    Jeg kan genoprette annoncer. Når jeg har lukket annoncen, så kan jeg genoprette med billeder ved at genoprette med en ældre lukket annonce.  

  • Pinklady-1 11-05-2017 10:38

    Prøv evt det Susset :)

  • Ajtsb70 11-05-2017 10:55

    Susset, det kompenserer jo ikke en skid. Det er simpelthen for ringe.

    Pinklady, jeg gør det på samme måde, men det er ikke det nemmeste i forhold til normalen.

  • Ajtsb70 11-05-2017 10:56

    Tænker alle VIP burde få 30 dage ekstra + 10 klip, alm. brugere lidt mindre.

    Hvor blev direktøren mon af? Ham der ville være synlig??

  • Pinklady-1 11-05-2017 10:57

    Nej, det er lidt besværligt. Men vi får i det mindste billeder på vores annoncer igen :)

  • Pinklady-1 11-05-2017 10:58

    Ja, synes også det lyder som en rimelig kompensation :)

  • Ajtsb70 11-05-2017 10:59

    PInk  

  • Ajtsb70 11-05-2017 11:04

    Og ikke mindst, det her stunt skræmmer brugere og potentielle købere væk. Hvem gider kigge på et site uden billeder??

  • Pinklady-1 11-05-2017 11:10

    Ja, jeg tror vores chancer for at sælge er meget små, hvis køberne ikke kan se billeder af det de køber. Jeg vil i hvert fald ikke selv købe noget, hvis jeg ikke har set, hvordan varen ser ud.

  • 1749grøn 11-05-2017 11:19

    Ajtsb70. Du spørger hvor blev direktøren mon af?.
    Jamen han arbejder da på forbedringer som han har lovet.

  • Ajtsb70 11-05-2017 11:25

    Ja, han må knokle derud af   

  • Susset 11-05-2017 11:36

    pinklady-1

    Jeg har skrevet til dem i dag og har nu 3 dages vip så jeg kan genoprette annoncerne uden at skulle skrive al tekst igen og de penge jeg har betalt for fremhævning bliver tilbagebetalt til mit kort , så nu er det bare i gange med at genoprette. Har heldigvis ikke så mange annoncer lige pt

  • Pinklady-1 11-05-2017 15:19

    Ts har kontaktet mig, at jeg har fået forlænget mit VIP med 7 dage

  • Fritz1 11-05-2017 15:43

    Jeg har også fået mail : 7 dages gratis VIP - underligt at nogen har fået 30 dage og andre 7 dage ?? Lidt dårlig stil hvis det er rigtigt !
    De skriver også at mange af billederne er på igen - ikke mine - er Jeres billeder tilbage på annoncerne igen ??

  • Igo502003 11-05-2017 16:07

    fritz jeg har heller ikke mine billeder tilbage og også fået mail med 7 dage vip ja for dårligt det hele

  • Gittetj 11-05-2017 16:23

    Jeg har heller ingen billeder.
    Det er simpelthen for dårligt, at nogle får 30 dages VIP, mens andre skal spises af med 7. Det er en ommer

  • Bamseline 11-05-2017 16:29

    Jeg har heller ingen billeder på mine annoncer og kan også se at der (med en enkelt undtagelse) ikke har været besøg på mine annoncer siden problemet med manglende billeder opstod.....
    Så forstår man godt at man intet sælger - og for den sags skyld - køber p.t.

    Bamseline

  • Muffe10 11-05-2017 17:05

    Er meget spændt på hvornår det kommer til at virke igen :o(((

  • Ajtsb70 11-05-2017 17:22

    Hej

    Har også fået 7 dage, det er bare ikke godt nok. Nogen får 30 andre 7, har været VIP uafbrudt i over 3000 dage.

    Skriver på FB og alle de steder jeg kan komme til det. Håber i følger trop

    Anja

  • Gittetj 11-05-2017 17:36

    Vi ved jo fra tidligere, at TS læser med her på debatten, så det er da oplagt, at der kommer en forklaring på forskelsbehandlingen.

  • Ajtsb70 11-05-2017 17:38

    Ja, men derfor skriver jeg på FB alligevel. Synes det er så ringe en behandling.

  • Gittetj 11-05-2017 17:41

    Enig

  • Helsekost 11-05-2017 17:42

    Hånden på hjertet..
    Trendsales er efterhånden lige til at lukke op og SK*** i...
    Der er flere og flere forringelser, og længere længere svartid..

    Det er under AL kritik at man f.eks. som V.I.P. bare får at vide at man selv skal prøve at genoprette de annoncer man har med manglende billeder..

    Fair nok at der i ny og næ er bøvl m TS-systemet.. (hvilket er lidt for tit) billeder der vender forkert og lign...

    Men denne forskelsbehandling ml. V.I.P-brugere er sgu ikke okay..!!
    Trendsales som virksomhed kunne godt komme med en ordentlig kompensation, ikke kun 7 (fesne) dage.. eksempelvis 30 dages gratis V.I.P, til ALLE V.I.P.-brugere.. 

    Og det er forøvrigt også uprofessionelt at der ikke kommer en eneste medarbejder på banen her og skriver et lille ord...

    For der er jo helt sikkert nogle der læser med...   

    Redigeret 11-05-2017 17:45

  • Ajtsb70 11-05-2017 17:48

    Helse, du ahr så meget ret. Havde forventet 30 dage og 10 klip, eller noget id en retning.

  • Pinklady-1 11-05-2017 17:56

    Dem der har fået 30 dages gratis vip, kan det være dem der har.kontaktet ts skriftligt og brokket sig?

    Og os vip der ikke har kontaktet ts, vi får som standard  alle 7 dages ekstra vip?

  • Ajtsb70 11-05-2017 18:00

    Pinklady, ja det tror jeg.

  • Fritz1 11-05-2017 18:04

    Jeg har skrevet til dem, men måske ikke brokket mig nok, for jeg fik kun 7 dage ... :)

  • Helsekost 11-05-2017 18:14

    Min søster har også skrevet og klaget, hun har også (kun) fået 7 dages gratis V.I.P.
      Hvorfor denne forskelsbehandling.. Det burde da være alle V.I.P. der fik det samme
     

    Redigeret 11-05-2017 18:15

  • Tinta1 11-05-2017 18:59

    Jeg skrev til Support i går morges og fik en besked om at jeg fik 30 dages. VIP, som kompensation. I dag har jeg så fået besked om at jeg får 7 dages kompensation. Så jeg er da spændt på hvad der gælder. 

  • Mettefors 11-05-2017 19:10

    Godt skrevet Helsekost
    Jeg har skrevet til support i går og fik 7 dage, det er sgu ikke i orden at der er forskel på hvor meget de giver i kompensation øv! :(

    Jeg håber sgu at de strammer kraftigt op! 

    Redigeret 11-05-2017 19:30

  • Jbækgaard 11-05-2017 22:49

    Godt skrevet Helsekost,,,,   

  • Montymax 11-05-2017 23:40

    Jeg ved  ikke lige hvad der sker men efter hvad jeg kan se så er mine 30 dage strøget igen. Jeg har fundet  mailen frem og der står 30 dage men efter hvad jeg nu ser inde på min profil er de væk igen.
    Jeg venter lige til i morgen og ellers vil jeg da spørge dem om hvad der lige er sket.
    Grunden til mine 30 dage's VIP var jo som  kompensation  for en fremhævning af en annonce som jeg lige have givet en halvtresser for.

    Redigeret 11-05-2017 23:41

  • Igo502003 12-05-2017 07:26

    her er der stadigvæk ingen billeder

  • Ajtsb70 12-05-2017 07:31

    Skrev dette på FB

    Der er jo store problemer med sitet. Og har i dag fået mail om, at vi får 7 dages gratis VIP. Det er så også den tid i regner med sitet ikke kører. Ved så fra diverse debatter her på FB og på MAg, at nogen får 30 dage for samme fejl. Hvorfor den forskel. Føler mig noget røvrendt. Her kommer jeg som loyal bruger har bl.a. været VIP i 3871 dage i træk. Og så spises man af med 7 dage fordi, jeg ikke har skrevet direkte til support. Det er en ommer. Giv nu noget ordentlig kompensation, for alle de fejl vi brugere har på sitet.

  • Ajtsb70 12-05-2017 07:31

    svar fra TS

    Hej Anja, Michelle og Mai-Britt

    Vi kan sagtens forstå jeres frustration over situationen, og vi vil selvfølgelig meget gerne forsøge at kaste lys over sagen. Først og fremmest ved vi, at det er til stor gene at mangle billeder på sine annoncer, og vi er derfor også utrolig kede af denne ærgerlige fejl.

    For at svare på spørgsmålet omkring kompensation, så kompenserer vi den enkelte bruger efter, i hvor høj grad vedkommende er blevet berørt af problemet, samt om vedkommende er betalende VIP-bruger eller standardbruger. Nogle brugere har mistet deres billeder permanent, mens andre allerede har fået billederne tilbage på annoncerne. Hvis I mener at være blevet kompenseret forkert i henhold til den mail, I har modtaget, må I selvfølgelig meget gerne kontakte vores support, som vil undersøge det. Mangler I billeder på jeres egne annoncer, og har I slet ikke modtaget nogen mail, må I også meget gerne kontakte vores support.

    Vi beklager endnu en gang ulejligheden og håber at have billederne tilbage på annoncerne meget snart.

    Rigtig god aften.

  • Ajtsb70 12-05-2017 07:32

    Har nu skrevet til TS, at en rimelig komp. for alle ville være 30 dage + 10 klip

  • Gittetj 12-05-2017 07:58

    Er der nogen der, som der står i svaret, har fået billeder tilbage? Jeg har mistet 300 billeder, og der er ikke kommet et eneste tilbage. Jeg har selv genoprettet 2 annoncer, men mangler så de 298

  • Ajtsb70 12-05-2017 08:00

    Jeg havde ikke fået billeder tilbage. Og tror måske aldrig de var kommet. Men det er jo bare en tese.

    De kryber udenom gang på gang.

    De sidste måneder har der været fejl på fejl. Bare kig under driftsinfo

  • Igo502003 12-05-2017 08:35

    jeg tror heller ikke billeder kommer igen hvad er det da for noget intet sker

  • Montymax 12-05-2017 09:01

    Jeg har 29 annoncer uden billeder på og 55 med billede på. Angående VIP så står der forskellige datoer alt efter hvor jeg ser det. Fra web eller app.
    Det er så de ældste annoncer der er billederne på. 

  • Susa3235 12-05-2017 09:17

    Har et enkelt billede grundet genopretning ud af ca 156. Er det meningen, at vi selv skal genoprette alle annoncer for at få billeder igen?

  • -trunde- 12-05-2017 09:48

    Susa3235

    Prøv at læse dette som " Bamseline" har skrevet længere oppe.


    Vi anbefale at man som VIP-bruger, ikke genopretter annoncen, da problemet med billedevisningen vil blive ført med over her.

  • Lenepigen 12-05-2017 20:37

    Jeg har fået 7 dages VIP- Hvis det ikke bliver reguleret op til de 30 dage andre har fået, så afmelder jeg mig mit VIP-medlemskab. Der er ingen af os, der har en chance for at sælge noget under de her omstændigheder. Alle vil selvfølgelig se billeder. Mens TS har været nede, har jeg solgt 3 ting på DBA, der betaler jeg intet for mine annoncer, og jeg kan vedhæfte mange billeder.

  • Sonne55 12-05-2017 20:46

    Hvad ??? Kommer billederne aldrig igen ???

    Vi fik at vide, at vi skulle vente -så skulle billederne nok komme igen når problemet var fixet.

    Hvad gælder ????

    Jeg vil gerne vide sandheden. Jeg har over 1000 annoncer.

  • Tinta1 12-05-2017 23:13

    Jeg har netop sendt en ny henvendelse til support. Her er hvad jeg skrev:


    Kom nu ind i kampen!
    Jeg er bestemt ikke blevet afklaret mht. hvordan jeg skal forholde mig til mine manglende billeder på hovedparten af mine annoncer. Og nej efter et par dage er de ikke kommet igen. Den information I skriver i svaret fra support til mig, samt den jeg kan læse mig til på Drift Info, skaber mere forvirring end afklaring. I kan heller ikke være blinde for, at mange brugere er rasende. Jeg oprette en debat d. 10. maj, og der kan I læse pt. 74 indlæg fra folk der er vrede. Det ville klæde Jer, at komme på debatten med et indlæg med svar til folk. Der er er i skrivende stund mere end 1500 der har læst mit indlæg.

    De bedste hilsner fra
    Tinta

    Redigeret 12-05-2017 23:21

  • Maria44 13-05-2017 07:55

    Suk - har kun fået billeder retur på de annoncer jeg genoprettede 9. naj - alle dem før skal jeg så igang med at tage nye billeder af????????

  • Igo502003 13-05-2017 08:49

    det kan da ikke passe vi selv skal til at lave alt det arbejde forfra skulle man syntes men intet sker

  • Tinta1 13-05-2017 09:01

    Jeg er i gang med at genoprette annoncer, og jeg synes det er træls, at det er de nyeste annoncer jeg skal genoprette, og ikke de gamle, der reelt stod for tur til genopretning. Jeg havde fået en besked fra TS, at nu var billederne på mange af mine annoncer reetableret. I Hundens R.., hvad de var.

    Men grundet de forvirrende meldinger om man skulle genoprette eller ej, har jeg ikke turdet gå i gang før nu. 

  • Marianne 13-05-2017 11:02

    Har genoprettet mine annoncer og fået billeder på
    Men føler lidt det hele er spildt, også betalingen for VIP; der er jo ingen aktivitet herinde overhovedet ??
    Tænker vi må kigger på alternativer - tvivler på trendsales' fortsatte eksistens ??

  • Ajtsb70 13-05-2017 11:19

    Hej

    Genoprettede alle mine annoncer i torsdags.
    Og solgte 2 annoncer i går.

    Men ja, ikke fedt med et site med så mange annoncer, der mangler billeder.

  • Sonne55 13-05-2017 12:20

    Jeg har præcis 969 annoncer UDEN billeder.
    Skal jeg igang med at genoprette alle disse annoncer én gang mere ?

  • Fritz1 13-05-2017 12:21

    Hmm - tager I nye billeder til Jeres annoncer eller kan jeg finde dem et sted hvis jeg har slettet dem i mine egne billeder på iPad ?
    Jeg mangler billeder på 51 annoncer x 6 billeder : 306 nye billeder = UOVERSKUELIGT !

  • Fritz1 13-05-2017 12:23

    Kan godt se andre har større problem end mig ... :/

  • Zodiac_taurus 13-05-2017 12:32

    Jeg fik denne besked fra TS

    "Måske har du allerede opdaget, at du mangler billeder på dine åbne annoncer. Det skyldes desværre et teknisk nedbrud på en af vores billedservere

    Beklageligvis betyder det, at vi ikke har mulighed for at genskabe de billeder, der mangler på netop dine annoncer…"

    Så jeg startede helt fra bunden med tekst, billeder osv...Jeg havde dog kun 5 annoncer, men for andre med masser af annoncer er det uoverskueligt.

  • 1749grøn 13-05-2017 12:42

    Hvis man før fejlen opstod har genoprettet annoncer, kan de slettede annoncer genoprettes, også de nyere annoncer fra arkiv kan genoprettes og her er billederne med.
    Det er bøvlet, men det kan lade sig gøre.

  • Tinta1 13-05-2017 13:13

    Flere af mine billeder var slettet,  men teksten på annoncen var der endnu. Til al held gemmer jeg billederne på min bærbar. Men det er altså bøvlet. Mange billeder ligger der også ved genoprettelse. Også selvom de ser slettet ud på annoncen.

  • Fritz1 13-05-2017 13:40

    Hvor kan jeg se hvor længe mit VIP løber endnu ??

  • Trendsales 13-05-2017 14:42

    Hej allesammen herinde

    Vi kan forstå, at der hersker tvivl om, hvad status er på billedsituationen, samt tvivl om, hvorfor nogle har fået mere i kompensation end andre.

    Først og fremmest vil vi gerne indlede med at sige, at vi er utrolig kede af alt det bøvl, som denne ærgerlige fejl har skabt for jer. Det vil vi derfor gerne have lov at undskylde. Der er desværre tale om et teknisk problem, som er opstået i forbindelse med opdateringen af vores ene billedserver, og vi gør alt, hvad vi kan, for at få rettet op på fejlen så hurtigt som overhovedet muligt.

    Billederne er godt på vej tilbage til annoncerne, men vi er desværre endnu ikke helt i mål, hvorfor nogle af jer beklageligvis fortsat mangler billeder på jeres annoncer. Dog er visse billeder desværre gået permanent tabt; det drejer sig her om billeder på annoncer, som er helt nyoprettede i tidsrummet mellem d. 9/5 kl. 03 og d. 10/5 kl. 04 ca.

    At alle ikke har fået det samme i kompensation skyldes, at vi har sondret i mellem den grad af tab og gener, den enkelte bruger har været udsat for. Det vil sige, at de brugere, som har mistet billeder permanent, har fået mere i kompensation end de brugere, som har mistet billederne midlertidigt. Har man købt fremhævning til annoncer, som mangler billeder, er man også blevet kompenseret for dette, såfremt man har kontaktet os på supporten og gjort os opmærksom på det. Endelig har vi også sondret imellem betalende VIP-brugere og standardbrugere, da man lider et større økonomisk tab som betalende VIP-bruger end som gratis standardbruger, når visse af ens annoncer mangler billeder. Da vores estimat var og stadig er, at det kan tage op til en uge fra fejlens opståen, til alle billeder er tilbage, er det dette estimat, vi har kompenseret efter.

    Vi skal beklage rigtig mange gange, hvis vi ikke har fået kommunikeret klart nok ud omkring problemet og vores håndtering i den forbindelse, men vi håber, at vi her har fået kastet en smule lys over situationen. Og så kan vi ikke understrege nok, hvor kede af det vi er over denne fejl. Vi ved, at brugeroplevelsen langt fra er optimal i øjeblikket, og det kan vi kun beklage rigtig, rigtig mange gange.

    Dog er det vigtigt for os at sige, at det går fremad med genskabelsen af billederne, og at vi snart er ved at være i mål med genskabelsen af de billeder, som er forsvundet midlertidigt. Vi håber derfor på jeres tålmodighed lidt endnu. Husk, at I også har mulighed for at læse nærmere på vores Driftsinfo, hvor vi opdaterer status på situationen, så snart vi ved noget med sikkerhed.

    De kærligste hilsner – og endnu en gang undskyld fra alle os i Team Trendsales

    trendsal.es/driftsinfo

    Redigeret 13-05-2017 14:46

  • Maria44 13-05-2017 14:48

    Har nu genoprettet alle dem der manglede billeder ud fra tidligere annoncer (lukkede) - da jeg ikke kunne vente ?? Det har taget mange tryk da jeg sidder og gør det via iPhone - av mine fingre ?? But done 10 years later

  • Gittetj 13-05-2017 15:02

    Jeg mangler stadig rigtig mange billeder. At få 7 dages kompensation er da helt hen i hegnet. Ender det med at tage 7 dage, før mine billeder er der, så er der jo ingen kompensation i det. Det er sgu ikke i orden

  • Lenepigen 13-05-2017 16:25

    Til TS.
    Jeg synes det er helt hen i vejret, at I sondrer mellem os VIP-brugere. Vi betaler vel det samme i kontingent? Så manglende lyst fra potentielle købere til at besøge TS rammer vel os alle samme. Tvivler på at eventuelle købere gider sidde og scrolle annoncerne igennem, og så Hurra der er en annonce med billeder på, så vil vi gerne byde- Jeg tænker at de holder sig væk- Jeg gider i hvert fald ikke søge på nuværende tidspunkt. Når jeg betaler det samme i kontingent, så vil jeg også have samme kompensation- I modsat fald afmelder jeg mig.

  • Sonne55 13-05-2017 20:07

    I skrev her i eftermiddag kl 14.42: "..det går fremad med genskabelsen af billederne, og at vi snart er ved at være i mål med genskabelsen af de billeder, som er forsvundet midlertidigt."

    Jeg mangler stadig billeder på ca. 870 stk annoncer.  HJÆÆÆÆÆLP !!!

    OBS: jeg har også fået 30 dages gratis VIP. Jamen det tager jo  M-Å-N-E-D-E-R  at lave 870 nye annoncer.   

    HJÆÆÆÆÆÆLP !!!

  • Igo502003 13-05-2017 21:03

    demå da kunne lave det ligesom andre kan hvis der sker noget på vores computere genskabe men det vil jo nok tage tid for dem men det kan vi jo ikke gøre for
    jeg aner ikke hvor jeg kan se om jeg har fået noget vip eller lign.

  • Igo502003 14-05-2017 07:50

    jeg har lige prøvet at genoprette nogle ældre annoncer hvor der var billeder på - nu kommer de uden   bilelder hvad er det da for noget

  • Igo502003 14-05-2017 07:53

    desuden har jeg også lige prøvet at gå tilbage til f.eks. d. .4.5 for at genoprette - her var der heller ingen billeder hvad sker der da???

  • Gittetj 14-05-2017 08:36

    Jeg mangler stadig 227 billeder, men kan da godt se, at det bestemt må være en mindre gene. NOT

  • Lady vicky 14-05-2017 09:10

    Jeg havde egentlig besluttet mig for at tage det helt roligt og vente pænt på, at mine billeder kom igen og evt genoprette annoncer, jeg syntes hastede.

    Nu viser det sig dog, at ny-/genoprettede annoncer heller ikke får billeder på, så det er da bare spild af tid 

    Derfor er der også herfra sendt besked til supporten. Det bliver spændende at høre svaret

  • Bamseline 14-05-2017 09:44

    Jeg har lige prøvet at genoprette et par annoncer via nogle ældre/arkiverede annoncer.

    Det gik da helt galt!

    Nogle annoncer fik ingen billeder på, andre kun et enkelt og dem der fik flere på var typisk i forkert rækkefølge (altså at det billede jeg havde sat som 1. billede på annoncen nu ikke længere var nr 1) 

    Har slettet dem alle igen.

    Bamseline

  • Mholm1976 14-05-2017 10:57

    Men kan vi så forvente, at billederne kommer tilbage, hvis ikke der er oprettet annoncer d. 9-10. Maj? Jeg mangler dæleme mange ud af mine 450 annoncer kan jeg se. Men nogle af dem, har billeder på, når jeg bruger app'en, mærkeligt!

  • -trunde- 14-05-2017 10:59


    Bamseline

    Jeg må være heldig...prøvede det samme i går som dig, gik tilbage til ældre annoncer...oprettede dem, her gik det fint.

    Men surt er det.

  • Mholm1976 14-05-2017 11:12

    Ældre slettede annoncer? Dem arkiverer jeg når de 30 dage er gået, må lige tjekke det under arkivet.

  • -trunde- 14-05-2017 11:15


    Mholm1976

    Jeg har ikke haft tid at slette de ældre annoncer,.....måske det er mit held nu...

  • Bamseline 14-05-2017 11:58

    Jeg sætter også mine annoncer til arkivering efter de ca 30 (dvs. når de kan arkiveres), men det har TS vist heller ikke haft tid til at opdatere: jeg har i hvert fald annoncer som jeg satte til arkivering for ca en uge siden der stadig blot står som "sat til arkivering" dvs de er IKKE blevet rykket over i arkivet men står stadig under lukkede annoncer.....

    Trunde --> godt der er noget der lykkes 

    Bamseline

  • -trunde- 14-05-2017 12:02



    Bamseline

    Ja.

  • Bamseline 14-05-2017 12:15

    Og nu lykkedes det så at genoprette en håndfuld annoncer ved at gå længere tilbage i arkivet....

    Bamseline

  • Tinta1 14-05-2017 13:10

    Jeg har kunnet genoprette alle mine annoncer uden billeder, og for de fleste af dem kom billederne frem, dog var der enkelte der  var slettet. Men jeg har måttet lukke samtlige annoncer for så at genoprette dem. Der har ikke været en eneste åben annonce, hvor billederne automatisk er kommet tilbage, som eller TS ellers havde meldt ud.

    God søndag! Tinta1

  • Montymax 14-05-2017 14:20

    Alle mine annoncer er med billeder på nu men nogle af dem skulle jeg genoprette flere gange da billederne stadig manglede.
    Jeg har ikke over 100 annoncer så det er til at overskue - værre for jer der har rigtigt mange.

  • Sonne55 14-05-2017 20:08

    Jeg mangler stadig billeder på ca. 870 stk annoncer.


    HJÆÆÆÆÆLP !!!

  • Gittetj 14-05-2017 20:11

    Der er heller ikke sket en dyt her

  • Brilleabe1 14-05-2017 22:23

    Hvad er status på hvornår det bliver løst ?

  • Igo502003 15-05-2017 07:18

    der er heller ikke sket noget her med billeder så træls

  • Gittetj 15-05-2017 08:20

    Jeg mangler også stadig hovedparten af mine billeder

  • -trunde- 15-05-2017 09:33



    Jeg brugte lang tid på at sætte   billeder ind i går i dag er de væk.  

    Det er sgu surt.

  • Brianna 15-05-2017 09:41

    Jeg genoprettede mine annoncer i fredags med gaaaamle lukkede annoncer og har haft billeder på hele weekenden - nu er de så væk! Det er simpelthen for latterligt, hold nu op!



    Kære Trendsales!

    I er mere inkompetente end DSB og mere handlingslammede end regeringen under migrantkrisen! Hvis man ikke kan håndtere problemet bør man måske finde medarbejdere/underleverandører som kan

    STRAM OP! Min tålmodighed med jeres sløseri er ikke længere eksisterende!

  • Mayer1 15-05-2017 09:46

    Jeg har samme problem med genoprettede annoncer . Nu er billederne væk

  • -trunde- 15-05-2017 11:03



    Nu har jeg fået billeder på annoncerne igen.

  • Brianna 15-05-2017 11:12

    Mine er også tilbage - for nu! Så må vi se hvor længe det varer   

  • Annathing 15-05-2017 14:45

    har også problemer.hvad gør man

  • Pinklady-1 15-05-2017 16:35

    Har fået en mail, hvor ts undskylder og giver yderligere 23 dages vip oveni de 7 dage. Og 10 klip  :)

  • -trunde- 15-05-2017 16:47


    Annathing

    Kan se du har billeder på dine annoncer.

  • Mholm1976 15-05-2017 17:32

    pinklady

    Det har jeg også fået, har stadig over 150 annoncer, der ikke har billeder på og brugere der efterlyser billeder af tøjet, så frustrerende, derfor skrev jeg til support igen og har nu fået ekstra 23 dage udover de i forvejen 7 tildelte dage og 10 klip. Har lovning på at mine billeder burde komme retur, men ved ikke, om jeg stoler heeeelt på det.

  • Igo502003 15-05-2017 18:42

    det samme her og de samme tanker også

  • Pinklady-1 15-05-2017 19:03

    Mholm - jeg har ikke kontaktet ts, men er glad for ekstra vip. Men håber de sidste billeder kommer igen.

  • Tinta1 15-05-2017 20:36

    Annathing, du kan prøve at lukke og genoprette dine annoncer.

    Mvh. Tinta

  • Lady vicky 16-05-2017 09:18

    Er der andre, der har oplevet, at nogle af de annoncer, hvor billederne er kommet tilbage, er billederne forkerte?

    Det er sket med minimum 2 annoncer.

    Det er da næsten værre end at billederne helt mangler ;-(

  • 1749grøn 16-05-2017 16:42

    Der kommer ingen mail på annonce henvendelser.
    TS har fået besked om problemet.
    Måske det ville være en god ide at meddele det på drifstatus

    Redigeret 16-05-2017 16:43

  • Igo502003 16-05-2017 17:37

    1749grøn du har helt ret jeg skal også ind på ts for at se om der er henvendelser mærkeligt

  • Dipsey 16-05-2017 18:03

    Er jeg den eneste der oplever "blanke" handler hvor man ikke kan se hvad der er købt solgt når der skal gives smiley?

  • Lene nordjylland 16-05-2017 22:28

    Der kommer heller ingen mail på besvarelser hos mig. Jeg har også skrevet til Support. Mvh lene

  • Sonne55 17-05-2017 00:58

    Min status er uændret:   864 stk annoncer UDEN fotos.

    Support skrev til mig for 4 dage siden: "Vi har dog videregivet dit profilnavn til vores udviklingsafdeling, så de kan få prioriteret i din profil, da vi godt kan se, at du er særligt hårdt ramt".

    MEN DER ER INTET SKET !!!!!

    Jeg har fået 10 gratis klip !!! Jeg vil have min profil til at fungere NU og ikke "spises af" med 10 gratis klip.


    864 annoncer UDEN BILLEDER !!!!    HJÆÆÆÆLP !

  • -trunde- 17-05-2017 13:49


    Sonne55

    Ved ikke om det kun er mig.....men jeg kan se alle billederne på dine annoncer.

  • Sonne55 17-05-2017 21:10

    -trunde-
    Hvis du går ind på mine annoncer, som blev oprettet mellem d. 28/4 -8/5, så ligger der i den periode 864 annoncer, som er fuldstændigt UDEN billeder.

    Ja EFTER d. 9/5 er billederne der, Og FØR d. 28/4 var billederne der.

    Men 1000 tak fordi du hjælper med at chekke situationen
    Mvh Sonne

  • Montymax 17-05-2017 21:19

    Lene Nordjylland - jeg får tilgengæld mail om besvarelser og der er bare ikke nogen besvarelser. Det er sket tre gange i dag på den samme vare.
    Lidt øv at man ikke kan regne med hverken det ene eller andet.
    Billeder har jeg dog på igen ved egen hjælp med genoprettelse af annoncer.

  • Tinta1 18-05-2017 22:29

    Hej Dipsey, nej du er ikke den eneste, der oplever "blanke" smileys, det gør jeg også!

    Mvh. Tinta

  • Brilleabe1 19-05-2017 19:21

    Også blank smiley her ...

  • Sonne55 20-05-2017 23:05

    Nu har TS været inde og hjælpe med billederne på mange af mine annoncer.

    Så nu mangler jeg "KUN" billeder på 307 af mine annoncer.
    De er alle fra den 6/5, 7/5 og d 8/5.

    Har I andre fået billeder på ALLE jeres annoncer ?

  • Bamseline 20-05-2017 23:09

    Jeps, og det har jeg faktisk haft i adskillige dage, men nu har jeg også genoprettet mine annoncer.
    Det er jo ikke helt så uoverskueligt som hvis man har så mange annoncer som dig. Imponeret over at du kan holde styr på så mange!

    Bamseline

    Redigeret 20-05-2017 23:10

  • Fritz1 21-05-2017 08:34

    Jeg har selv lukket og genoprettet alle de annoncer der manglede billeder, så jeg aner ikke om nogle af mine billeder ville være kommet tilbage hvis jeg ikke havde gjort noget ?!
    God søndag til Jer alle sammen :)

  • Gittetj 21-05-2017 11:00

    Jeg har også valgt selv at genoprette mine

  • -trunde- 21-05-2017 12:37



    Har også  selv  genoprette mine annoncer.

  • Tinta1 21-05-2017 12:43

    Jeg har genoprettet alle mine berørte annoncer, på nær 3, jeg har ladet stå, for at se om det var rigtigt, som TS hævdede, nemlig at billederne ville komme tilbage. Og det gjorde de, men det tog mere end de 7 dage, som var udmeldt.

    God søndag fra
    Tinta1

  • Lubbesen 23-05-2017 11:09

    Hej
    Jer som er utilfredse og synes teknikken på det seneste, er helt håbløs, inkl. Mig selv.. hvorfor ikke lukke ned her og bruge tradono..? For mig at se er det da netop et alternativ på vej frem, som blot mangler flere brugere. Deres app er langt mere brugervenlig..Man kan swipe billeder væk osv. Mega smart.
    Jeg er stået af på trendsales, jeg er egentligt mest sur over at man kan lave en ny app med så meget Facebook omtale, hvor appen viser sig at være så ringe. Intet innovativt ved den. Så langsom og på ingen måde smart. Og så hjælper det heller ikke at man ikke kan se alle billeder for tiden :) det er synd for dem, meeeen igen jeg tenderer til de må have det ringeste udviklings-team ever! Måske har deres tid bare været. Priserne på tradono er også mere fordelagtige, endnu i hvert fald.. jeg har gjort de vilde scoop derinde. Det er jo ikke lige trendsales skyld, men jeg synes også der er alt alt for mange dyre annoncer herinde, som bare ligger øde hen, fordi prisen alligevel er sat for høj og for urealistisk. For lidt flow.
    God dag :)

  • Montymax 23-05-2017 12:27

    Helt enig med dig om Tradono som virker helt perfekt. Den bruger jeg meget og der er om ikke mere så ihverfald ligeså meget gang i den som her på Trendsale.Jeg bruger også DBA meget og er tilmeldt Plus ( hedder det vist ). Jeg har også tænkt mig at når min Vip er opbrugt så gider jeg ikke smide flere penge afsted på det.
    Det er ikke det værd mere og det skyldes lige meget deres dårlige app men også alle de brugere der bare er med til at ødelægge Trendsale med useriøse bud osv. De skal jo være her og vi skal bare finde os i dem og så den åndsvage " advarsel " de kan få efter jeg ved ikke hvor mange døgn og som kun ses på websitet og ikke på appèn.
    Det er lige til at ryste på hovedet af.

  • Sonne55 23-05-2017 18:00

    Jeg mangler stadig billeder på 307 annoncer- INTET er sket i lange tider.

    D. 16 maj skrev til mig: " Som nævnt, så har vi dog videregivet dit profilnavn til vores udviklingsafdeling, så de nu er i gang med at få billederne tilbage. Men det vil desværre tage tid. Grundet den mængde annoncer du mangler, og den mængde billeder du mangler, så vil de nok først være færdige i løbet af i morgen."

    Nu er uge senere er der stadig INTET sket.
    Hvad f..... skal jeg gøre ?

    Jeg forstår godt, at folk siver over på Tradono.

    Skal jeg selv i gang med at genoprette alle disse annoncer ?  Eller skal jeg blive ved at vente, vente, vente .......

  • Montymax 23-05-2017 21:34

    Alt efter hvor meget tid du har så ville jeg helt sikkert begynde at genoprette annoncerne. Jeg havde ikke tålmodighed til at bare vente og vente ......