Kommer billederne aldrig igen ??? Eller ????

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1689
  • Sonne55 12-05-2017 20:48

    Hvad ??? Kommer billederne aldrig igen ???

    Vi fik at vide, at vi skulle vente -så skulle billederne nok komme igen når problemet var fixet.

    Hvad gælder ????

    Jeg vil gerne vide sandheden. Jeg har over 1000 annoncer.

  • Tovesørensen 12-05-2017 22:52

    Jeg mener at have læst at der kan gå op til 7 dage

  • Ajtsb70 13-05-2017 07:36

    Der kan gå op til 7 dage, og nogen billeder er væk for altid.

    Se anden debat længere nede

  • Sonne55 13-05-2017 10:29

    Hvem af os skal vente "op til 7 dage" ?
    Og hvem af os skal selv til at oprette annoncerne igen ?

    Det ville være så godt at blive informeret om.

  • Tovesørensen 13-05-2017 10:51

    Inde på driftsstatus står der at de billeder der er på nyoprettede annoncer kommer ikke igen, men på genoprettede gør de

  • Hamads 14-05-2017 14:48

    Bare det havde været alle de åndsvage reklamer der var forsvundet, de er godt nok trættende. Ærgerligt at der kun er DBA/DGS som alternativ

  • Igo502003 14-05-2017 16:51

    Hamads rette ord så rigtigt  reklamer  de fungerer altid

  • Brilleabe1 14-05-2017 22:21

    Er der noget nyt med de billeder? Det er da voldsomt irriterrende at det ikke
    bliver løst ?

  • Redhead85 15-05-2017 13:26

    Det virker ihvertfald ikke her :(

  • Igo502003 15-05-2017 15:49

    det virker heller ikke hos mig

  • Bamseline 15-05-2017 17:39

    Inge --> jeg kan se billeder på samtlige af dine annoncer 

    Ved ikke om du også selv kan nu, men for en køber at se er alle på plads igen.

    Bamseline

  • Bamseline 15-05-2017 17:41

    Readhead85 --> har også lige set på dine og set her fra er alle ok og med billeder... 

  • Igo502003 15-05-2017 18:39

    nej Bamseline det er det ikke og det er ældre før den tid længere før den tid så det har ikke noget med de datoer at gøre og når jeg ser på mine lukkede annoncer så mangles der billeder længere tilbage nu  og har desuden også selv sat nogle billeder på af dem der ikke var billeder på mere såd et funker ikke hos mig som det skal desværre

  • Igo502003 15-05-2017 18:41

    vi griner ikke Bamseline men har lige lavet et eksempel til dig på min side prøv at kikke

  • Bamseline 15-05-2017 18:58

    Forstår vist ikke helt det du skriver, Inge.... kan se billeder på alle dine annoncer minus den ene som du skriver at du lige har oprettet.

    Min smiley er en smilende sol/smiley, så den var ikke sat som om jeg griner hverken generelt eller af dig og/eller Redhead.... - eller misforstår jeg?
    Ville blot udtrykke at jeg var glad for at det tilsyneladende fungerer igen. Det forstår jeg så på dig, at det ikke gør hos dig og det er da øv. Hos mig er det vist på plads igen.

    Bamseline

  • Igo502003 15-05-2017 19:04

    Jeg genoprettede den annonce så du kunne se at der ikke var billede på så vidt jeg husker er annoncen fra 9.5 men det er jo desværre absolut ikke i orden  af de annoncer 

  • Bamseline 15-05-2017 19:10

    TS meldte jo netop også ud under driftsstatus at lige netop annoncer oprettet den 9/5 til og med 10/5 ikke ville kunne genoprettes med billeder, så det passer jo meget godt.

    Jeg hopper af her for er på vej ud at spise her på Tenerife

    Forstod vist desværre stadig ikke det andet du skrev, men fred med det.

    Bamseline

  • Igo502003 15-05-2017 19:50

    Bamseline måske jeg ikke har skrevet rigtigt forståeligt men
    fra 29.4 og frem til 9.5 er mine billeder væk på alle mine lukkede annoncer.
    Det er faktisk bare blevet værre så er der kommet nogle enkelte billeder og så væk igen .
    Det er sådan jeg mener
    Jeg har lige kikket tilbage i lukkede annoncer

  • *inky* 16-05-2017 08:39

    Jeg manglede billeder på nogle af mine annoncer igår. Men så genoprettede jeg bare fra lukkede annoncer og vupti så er der billeder på alle mine annoncer 
    og kan se TS har givet os ekstra vip dage som kompensation. jeg tror altså ikke det er med vilje de driller os. Sidder selv på en arbejdsplads hvor vi er totalt afhængig af IT og vi har også før haft flere dage hvor nogle systemer var røget (selvom IT arbejdede løs)
    Så selv om det er træls så er det jo heldigvis ikke verdens undergang  '
    kh inge

  • -sanne3- 16-05-2017 12:46

    Præcis Inky

  • 1749grøn 16-05-2017 16:49

    Enig med inky, den det er mest træls  for er vist TS.

  • Gloster 17-05-2017 00:35

    Jeg synes at der har været rigtig mange problemer med teknikken herinde i længere tid.
    Jeg kigger ind i mellem med på annoncerne på ts. Men jeg gider ikke rigtig handle herinde længere.
    For meget bøvl.

  • Sonne55 17-05-2017 00:59

    Min status er uændret:   864 stk annoncer UDEN fotos.

    Support skrev til mig for 4 dage siden: "Vi har dog videregivet dit profilnavn til vores udviklingsafdeling, så de kan få prioriteret i din profil, da vi godt kan se, at du er særligt hårdt ramt".

    MEN DER ER INTET SKET !!!!!

    Jeg har fået 10 gratis klip !!! Jeg vil have min profil til at fungere NU og ikke "spises af" med 10 gratis klip.


    864 annoncer UDEN BILLEDER !!!!    HJÆÆÆÆLP !

  • *inky* 17-05-2017 08:20

    sonne - jeg forstår ikke. Når jeg går på din profil kan jeg se alle billeder men ikke at du skulle have 864 annoncer. Wow det var godt nok også mange annoncer at styre 
    kh inge

  • Angelik 17-05-2017 09:11

    Den samme her - jeg kan godt se billeder på alle dine annoncer.

    Kan du ikke logge ud og bare søge efter dine annoncer og se om du kan se billeder?

    MVh

  • Sonne55 17-05-2017 21:08

    Angelik og inky
    Hvis I går ind på mine annoncer, som blev oprettet mellem d. 28/4 -8/5, så ligger der i den periode 864 annoncer, som er fuldstændigt UDEN billeder.

    Ja EFTER d. 9/5 er billederne der, Og FØR d. 28/4 var billederne der.

    Men 1000 tak fordi I hjælper med at chekke situationen
    Mvh Sonne

  • Sonne55 20-05-2017 23:04

    Nu har TS været inde og hjælpe med billederne på mange af mine annoncer.

    Så nu mangler jeg "KUN" billeder på 307 af mine annoncer.
    De er alle fra den 6/5, 7/5 og d 8/5.

    Har I andre fået billeder på ALLE jeres annoncer ?

  • Bamseline 20-05-2017 23:11

    Jeps, og det har jeg faktisk haft i adskillige dage, men nu har jeg også genoprettet mine annoncer.
    Det er jo ikke helt så uoverskueligt som hvis man har så mange annoncer som dig. Imponeret over at du kan holde styr på så mange!

    Bamseline

  • Tovesørensen 20-05-2017 23:20

    Mine billeder er kommet på plads, mangler kun ganske få

  • Brilleabe1 21-05-2017 10:44

    der må være masser af brugere der ikke har genoprettet for der er virkelig mange annoncer uden billeder på når man søger, det virker meget dødt...

  • Venus ll 21-05-2017 22:48

    Jeg var også ramt, men gik så ind og genoprettede samtlige annoncer.... kun for at finde ud af, at ca. halvdelen af alle billederne ikke kom med    Så måtte jeg gøre det hele forfra og ved hver eneste annonce tilføje billeder, også så de kom i rigtig rækkefølge. Altid noget, at der blev ydet kompensation med ekstra dages VIP, for det var da godt nok pisse irriterende og tidskrævende!

    Redigeret 21-05-2017 22:49

  • Gloster 22-05-2017 06:14

    Mærkeligt at ts ikke gider gøre noget ved dette problem.
    Det virker som om de venter på at brugerne genopretter deres annoncer, så de slipper for at rette fejlene.
    Det viser bare, at Trendsales ikke har nogen fremtid.

  • Venus ll 22-05-2017 08:41

    Gloster:
    Jeg forstår på ingen måde din indstilling - at Trendsales ikke gider gøre noget ved problemet. Du er godt klar over, at de mister rigtigt mange penge på, at denne server er gået ned, ikke?

    Med stor sandsynlighed er det et teknisk tungt problem, der er opstået - billeder fylder VILDT meget på en server, og særligt i den mængde, der er tale om her. At skulle restore så stort et antal tager altså rigtigt rigtigt lang tid.

  • Gloster 22-05-2017 08:52

    Men de 7 dage er jo forlængest gået.

    Jeg synes generelt at ts er alt for lang tid om at for ordnet den form for problemer.
    Og supports svartid er også uacceptabelt efterhånden.

    Og ts mister rigtig mange handler, og især når der går så lang tid, som nu i denne omgang. For folk flytter deres salg over på bla fb.

  • Venus ll 22-05-2017 09:03

    Det er jo en fejl, der er sket ved et uheld - det kan være vandskade, elektriske problemer etc. Det er ikke noget, man kan forudse, og jeg ved fra personlig erfaring med servernedbrud, at selvom deres teknikere skulle arbejde i døgndrift, kan det tage flere uger at rette op på sådan et problem.

    Jeg kan slet ikke se, hvorfor man skulle tro det værste om Trendsales' intentioner i sådan en uheldig sag som denne. Var jeg dem, ville jeg gøre alt i min magt for at få løst problemet, så forretningen kunne køre videre hurtigst muligt. Pengene rasler jo ud af foretagendet, når brugerne ikke kan få solgt deres ting pga. tekniske problemer. Det er der da ingen, der har interesse i...

    Redigeret 22-05-2017 09:04

  • Sonne55 23-05-2017 18:01

    Jeg mangler stadig billeder på 307 annoncer- INTET er sket i lange tider.

    D. 16 maj skrev til mig: " Som nævnt, så har vi dog videregivet dit profilnavn til vores udviklingsafdeling, så de nu er i gang med at få billederne tilbage. Men det vil desværre tage tid. Grundet den mængde annoncer du mangler, og den mængde billeder du mangler, så vil de nok først være færdige i løbet af i morgen."

    Nu er uge senere er der stadig INTET sket.
    Hvad f..... skal jeg gøre ?

    Jeg forstår godt, at folk siver over på Tradono.

    Skal jeg selv i gang med at genoprette alle disse annoncer ?  Eller skal jeg blive ved at vente, vente, vente .......

  • Gloster 23-05-2017 22:25

    Måske er der nogle der sidder og spiller billedlotteri med dine billeder et sted
    Jeg kan godt forstå din frustration.

    Jeg sad og kiggede på annoncer i går, og der er helt korrekt, når man kommer et par sider tilbage, så mangler alle billederne, og jeg gider ikke engang at læse hvad det er der sælges, når der ingen billeder er.
    Det er billederne der fanger folk intresse.

  • Igo502003 24-05-2017 06:47

    hej
    nu har jeg genoprettet nogle fra igår der mangles billeder på nogle af dem hvad sker der da lige

  • Igo502003 24-05-2017 10:16

    her kl. 10.18 står der intet under drifts info om at den er gal igen

  • 1749grøn 24-05-2017 12:22

    Man har på fornemmelsen at det med at  meddele fejl på driftstatus rager TS en papand. Det skal vi da selv finde ud af.
    Hvor er Oles forbedringer ?. Ikke engang så lille en ting er forbedret.
     

  • Gloster 24-05-2017 12:26

    Ja, alle Oles forbedringer m.m er da udeblevet.

    Men måske er Ole taget på sommerferie?

  • Bamseline 25-05-2017 08:48

    Ingen problemer med at genoprette annoncer her og der er billeder på alle.
    Bamseline

  • Igo502003 25-05-2017 10:54

    det er der også hos mig men nu når jeg går ind på en annonce kommer der en masse mystisk tekst frem i stedet for

Skriv på debatten

Sonne55 sælger


log debate