Anbefal en pincet

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 816
  • Pinklady-1 15-05-2017 20:49

    Hej :)

    Hvilken pincet bruger I?

    Har lige købt en ny pincet igen. Denne og min forrige er fra Tweezerman. Synes de er virkelig dårlige. De får slet ikke fat i nogen hår. Virkelig irriterende.

    Kan I anbefale en god pincet? 

    God dag 

    Bedste hilsner
    pinklady-1

  • Angelik 16-05-2017 09:11

    hej

    De plejer at være gode? Jeg har to fra dem og de fungerer meget fint.

    Men prøv dem fra Zwilling, har haft par stykker fra dem og de var meget gode.

    MVH

  • Pinklady-1 16-05-2017 09:32

    Tak for svar Angelik :)

    Jeg har købt de seneste to i Magasin, så regner bestemt med at de er ægte. Havde nemlig tænkt på om det kunne være en kopi. De er så dårlige og får slet ikke fat i nogen hår.
    Den model jeg har hedder Slant. Har haft dem tidligere, hvor de var rigtig gode. Har overvejet at købe en anden model fra Tweezerman. Den hvor den er mere spids. Men har lige købt to fra dette mærke og blevet vildt skuffet. Kender ikke Zwilling. Vil undersøge det. Tak 

  • Dipsey 16-05-2017 18:02

    Jeg har for en uge siden fået at vide at vi i Normal har verdens bedste pincet (og det er endda billigt) Han endte med at købe 6 stk så han havde et lager, :D

  • Helsekost 16-05-2017 18:42

    Jeg kører med en Tweezerman, den er SUPER god, jeg har haft den i en evighed 
    Jeg synes ikke de er dårlige, min er rød med små påsatte 'diamanter' 

    Redigeret 16-05-2017 18:43

  • Pinklady-1 16-05-2017 19:04

    Tak for svar dipsey og helsekost :)

    Dipsey - Vil kigge ind i Normal og se efter deres pincet. Den er sikkert meget billigere end dem fra Tweezerman.

    Helsekost - ja, jeg har også tidligere været glad for mine pincetter fra Tweezerman. Har altid købt modellen der hedder Slant. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men den virker ret slap i det og er slet ikke skarp eller spids for enden. Og så kan de slet ikke tage fat om hårene og kan slet ikke hive dem ud. Er det ikke en pincets eneste opgave  De er fuldstændig ubrugelige. Kunne være jeg skulle sende dem retur til Tweezerman.

  • Gloria 16-05-2017 19:51

    Hej
    Så din debat oprettelse i går, men trak mig igen, da jeg er super glad for Tweezerman og har været trofast i mange år.


    Jeg har også slant modellen, og kan IKKE anbefale den mere spidse model.

    Kan indskyde at Tweezerman tilbyder gratis slibning. Du skal selv afholde udgiften til forsendelse, men slibning og returfragt dækker de.
    Måske et forsøg værd, hvis du synes din driller.

    https://www.tweezerman.com/free-sharpening

    Har du slet ikke mod på Tweezerman ved jeg også VITRY er en bestseller model.

    De bedste hilsner fra Sarah


  • Pinklady-1 17-05-2017 11:08

    Hej Gloria, - tak for svar :)

    Ja, jeg har nemlig set at Tweezerman har en mere spids pincet. Hvorfor vil du ikke anbefale den? :)

    Har godt hørt at Tweezerman tilbyder gratis slibning, men tænkte det var lige så nemt og hurtigt at købe en helt ny. Det gjorde jeg så. Men den er intet værd. Tænkte så at jeg bare var uheldig og købte en ny igen. Men den er lige så dårlig. Mine bryn er ved at se lidt vilde ud :) Irriterende når jeg prøver at tage fat i et hår, men den slet ikke tager fat i det. Øv.
    Kender ikke Vitry. Hvor kan den købes? :)

  • Gloria 17-05-2017 12:10

    Hej hej, og tak for din tilbagemelding, sødt af dig.

    Mht den spidse pincet, så har jeg haft den købt, men den duer slet ikke til bryn....den er mere minded på splinter.

    Men min bedste investering til dato er dette...
    https://www.magasin.dk/tweezermate%C2%99-10x-lysspejl/VA03679178-00000001_061.html

    Opdagede efter jeg havde skrevet det omkring slibning, at du havde købt en spritny, og ja den burde jo i hvert fald være knivskarp.

    Vitry ved jeg mange MATAS butikker forhandler, og de er fornuftige prismæssigt.

    Go jagt,

    Kærligst Sarah

  • Angelik 18-05-2017 09:04

    Ja, Gloria, den er god!

    Den spidset pincet er meget god til at tage hår der er indgroet, eller skovflåter (indsat smiley). Ellers, den er lidt svært til at arbejde med.
    Jeg har altid haft slant model og synes den er meget god. Dog, bliver de mindre skarpe men der er general problem med dem alle sammen.
    Men kig lige på Zwilling, de er også fine.

    https://dk.zwilling-shop.com/Lommeetui-okseskind-sort-3-dele-ZWILLING-97435-004-0.html

  • Angelik 18-05-2017 09:05

    Og kan du ikke snakke med Magasin, der kan da ikke være rigtig at de sælger noget der ikke fungerer?

    MVH

  • Pinklady-1 18-05-2017 10:56

    Gloria - tak for svar :)

    Tak for info mht den spidse pincet. Vil være virkelig irriterende at købe endnu en pincet, som jeg ikke kan plukke bryn med. Vil tage i Matas og se på Vitry pincetten :)

  • Pinklady-1 18-05-2017 11:00

    Lysspejlet ser godt ud. :)
    Kan se derinde på magasin.dk, at jeg har betalt 179 kr plus fragt hver gang for min slant pretty in pink pincet.

  • Pinklady-1 18-05-2017 11:08

    Tak for svar Angelik :)

    Ja, det giver egentlig god mening at den spidse pincet er bedre til f.eks splinter osv.

    Kan huske da jeg fik min første slant, den var bare så god. Var virkelig imponeret. Den tog fat i ALLE hår og hev hele håret ud. Ikke noget med at knække håret. Men mine nye kan slet ikke gribe fat om håret. Jeg hader simpelthen når jeg kan mærke et hår der skal fjernes. Det ser heller ikke pænt ud. Ved ikke om disse er kopier eller om de bare er dårlige. Kan være jeg skal sende dem retur til Magasin. Mon jeg kan få mine penge retur?  Tror jeg har smidt Tweezerman emballagen ud.

  • Angelik 18-05-2017 12:56

    Prøv lige at ringe til deres kundeservice og taler med dem om sagen.

    De plejer at være meget flinke og hvis der er den samme vare der er mega dårligt to gange i træk, så kan de da ikke bare ignorere sagen.
    Og i øvrig, vil jeg også skrive til Twizzerman og oplyse dem om sagen og kvaliteten af deres produkter. Der tror jeg gerne at de tager det ret alvorligt.

    Så bare i gang med at tale med Magasin og skrive til Twizzerman!

    god dag!

    Redigeret 18-05-2017 12:57

  • Gloria 18-05-2017 13:04

    Magasin har ENESTÅENDE kunderservice, så ja ta en snak med dem som Angelik også anbefaler.

    Spejlet er en sikker investering :O) ....jeg forstår slet ikke jeg har kunnet leve uden det, når man som jeg, og som jeg fornemmer du også er...*bryn-fikseret*

    Solskins-hilsner fra Sarah

  • Pinklady-1 18-05-2017 23:47

    Ja, vil snakke med dem. Tak for hjælpen :)

    Ja, jeg er nok også bryn-fikseret. Haha :) Det er altså mega træls, når man har nogle hår ved brynene, som sidder og irriterer og pincetten ikke kan hive dem ud. Tror mange piger går op i deres bryn. Jeg retter i hvert fald mine bryn dagligt :)

  • Gloria 19-05-2017 01:27

    Hi hi, også et dagligt ritual for mit vedkommende :O)

  • Grobme 19-05-2017 17:38

    Hej :) Jeg har en fra Anastasia som jeg er superglad for! Jeg tror jeg har haft den over 10 år nu - den var lidt hamper i prisen i Matas i tidernes morgen, men jeg har sågar købt en ekstra fordi jeg er SÅ bange for at miste den :) Den er lyserød, men om der er kommet nye eller flere modeller til fra samme mærke, ved jeg selvfølgelig ikke :)

    KH Louise.

  • Grobme 19-05-2017 17:40

    Orv, jeg fandt den lige og kan se mærket hedder Anastasia Beverly Hills: http://www.sephora.com/tweezers-P69502

    - der er da i hvert fald en del andre, der også har kunnet lide den, 4½ ud af 5 stjerner :) Hvis du endnu ikke har fundet en, KUNNE denne jo i hvert fald være en mulighed for dig :)

  • Pinklady-1 20-05-2017 10:43

    Hej Louise, - tak for svar :)

    Jeg har ikke haft tid til at tage i en fysisk butik og købe en endnu. Vil kigge efter den i Matas. Vil nemlig gerne prøve et andet mærke og se om det er bedre end Tweezerman :)

  • Angelik 24-06-2017 14:14

    Hej

    Har du findet en god en?
    Min mor har snuppet min gamle tweezerman og så skulle jeg lige købe en ny en og den plukker intet!!!!

    Min Zwilling er ok fint med den tager ikke alle de meget tynde hår og nu er jeg totalt ude af mig selv for at finde en....

    Redigeret 24-06-2017 14:15

  • Pinklady-1 26-06-2017 11:51

    Hej 

    Nej. Det har jeg ikke.

    Er den nye pincet du købte en Tweezerman slant?

    Mine de nye kan overhovedet ikke plukke nogle hår.

Skriv på debatten

Pinklady-1 sælger


log debate