Imedeen virker det?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 729
  • Pretty&cheap 08-06-2017 18:55

    Jeg er 43 år, og jeg er begyndt at se tydeligere rynker, og jeg vil lige høre, om nogen har gode/dårlige erfaringer med pillen Imedeen? Virker det? Og holder virkningen op, så snart man stopper med at spise pillen? Eller kan man tage det i en periode som en "kur" til huden? Det er jo ret dyrt, så en fast udgift på 300 kr om måneden til en pille-det har jeg ikke så meget lyst til (medmindre det er et "mirakel") )

  • Tinta1 08-06-2017 22:29

    Jeg har ikke selv prøvet dem, men har en veninde der har brugt dem. Og ærligt talt synes jeg ikke man kunne spore nogen særlig effekt, som set ude fra

    Egentlig tænker jeg at hvis den slags piller virkelig virkede, ville mange flere bruge dem, i stedet for at ofre meget større summer på Botox, skønhedsoperationer o. lign.

    Mvh. Tinta

  • Mette83 09-06-2017 15:15

    Jeg synes hellere du skulle investere i Origins Plantscription serie. Den er virkelig god synes jeg. Det er selvfølgelig lidt dyrt i starten, fordi man skal købe serien, men den holder i lang tid.

    Personligt har jeg kun investeret i dag og nat cremen, men overvejer at investere i deres eye-creme næste gang + deres anti-age cleanser.

    De har rigtig gode reviews, og du kan tjekke serien ud her:

    http://www.origins.dk/product/5775/23001/hudpleje/hudplejeserier/plantscriptiontm/plantscription/anti-age-cleanser/index.tmpl

  • Angelik 10-06-2017 13:30

    Hvorfor vil  du ikke tage fillers til dine fine ryker og evt. Lidt botox for de dybe rynker?
    Fillers holder op til 12 måneder og botox holder ca. 6-7 måneder.

    Der koster ca. 2400,- for fillers, og 2-3000 for botox men der er værd.

    Vh

    Redigeret 10-06-2017 13:30

  • Pretty&cheap 10-06-2017 17:46

    Tak for jeres input. Jeg har også tænkt det med, at hvis det virkelig virkede, så ville mange flere nok bruge det.
    Jeg er ikke interesseret i cremer og botox/restylane . Jeg er bare nysgerrig omkring imedeen, da jeg ved, mange redaktører af skønhedsblade og flere kendte bruger det.
    Men da jeg ikke har ubegrænsede finanser, jeg vil investere i min hud, så vil jeg spørge flere, før jeg smider penge ud på det.
    Det er ikke fordi, jeg ligner en rosin, men jeg er bare begyndt at se tydelige rynker nu, men det er kun ,hvad andre på min alder også har , tror jeg. Det er dog stadig uønsket   

  • Angelik 10-06-2017 21:06

    1. Cremer virker ikke.
    2. Botox og fillers virker.
    3. Sund mad og motion virker. Plus fiske olie og selen tilskud.
    Men hvis du vil investere i din hud og glatte rynker så er det ikke andet end punkt 2 og 3 der vil hjælpe. Specielt når du er 43 og har skandinavisk type hud.

    Held og lykke!

    Vh

  • Montymax 13-06-2017 11:18

    Argh, Angelik - der vil jeg nu lige tilføje at det ikke passer helt hvad du skriver at cremer ikke virker.
    En velplejet hud der er passet med diverse ting holder sig selvfølgelig bedre og udsætter rynker/linjer og slaphed. Dog er hudens kvalitet også betinget af sygdom og arvelig.
    Med produkter der indeholde solfaktor er man godt kørernede da solen er den værste fjende for huden.
    Sund mad og motion betyder meget - det er helt klart.

Skriv på debatten


log debate