Følge en bestemt designer

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 807
  • Romraf 12-06-2017 11:12

    Hej alle
    Jeg mener, der tidligere var en måde, hvorpå man kunne få besked, når der kom en ny vare til salg.
    Feks ved GJ...mener at kunne huske, at jeg så fik opslag, hver gsng en ny vare fra GJ blev sat til salg.

    Jeg kan ikke finde det nogen steder.
    Jeg kan kun se, at man kan følge en bestemt vare...men ikke alle nye annoncer.

    Er der nogen, der kan hjælpe.
    På forhånd tak. 

  • Bamseline 12-06-2017 11:54

    Du går op til højre under "min konto" - scroller ned til "favoritliste" og trykker på pilen ude til højre. Her kan du så vælge "mærker" og får så en lang liste med mærker hvor du kan afkrydse dit/dine favoritmærker og gemme disse og får så besked når der kommer varer fra det pågældende mærke til salg 

    Bamseline

  • Romraf 12-06-2017 12:37

    Bamseline
    Tak for svar.
    Jeg har allerede flere på listen. Jeg får dog ikke besked, hver gang en ny vare sættes til salg.
    Langtfra...

    Jeg mener at kunne huske, at man før i tiden kunne søge på et bestemt mærke..
    altså feks GJ og så få enmmail hver eneste gsng en ny vare blev sat til salg. På den måde er man en af de første til at se nye varer...

  • Molly-malone 12-06-2017 13:12

    "Min konto" -> "Annonceagent" -> "Opret"

    Så får du besked hver gang en annonce med dine kriterier bliver oprettet 

  • Molly-malone 12-06-2017 13:15

    Og så vælger du selvfølgelig bare en kategori og skriver dit mærke som søgeord, fx Malene Birger - for så gøres du opmærksom på annoncer fra Malene Birger, og det sker som du siger automatisk pr mail  

    Redigeret 12-06-2017 13:17

  • Romraf 12-06-2017 13:34

    Molly-malone
    Tak for svar.
    Jeg gør som du siger, men der står bare ikke " opret " nogen steder.
    Nu tænker jeg, om det kun er VIP brugere, der kan benytte sig af det.

    Jeg er be,og standard beuger for tiden...

  • Bamseline 12-06-2017 13:42

    Romraf --> hmm mystisk - jeg har et par mærker jeg følger og når jeg så logger ind på TS om morgenen (typisk), så går jeg ind under PERSONLIG SHOPPER og ser hvilke nye annoncer der er kommet indenfor de mærker jeg har valgt.
    Det er den måde det fungerer bedst for mig for jeg gider ikke at få mail hver gang der kommer en ny annonce med "mit" mærke, da det er et mærke hvor der ofte oprettes rigtig mange annoncer og jeg derfor ville få måske 10-20 mails om dagen, men mener da - da jeg tidligere gjorde det som jeg skitserede det ovenfor - at jeg fik mails HVER gang, men måske det ikke er tilfældet mere.... eller også skal man være VIP for at det virker?

    Bamseline

    Redigeret 12-06-2017 13:43

  • Bamseline 12-06-2017 13:51

    Romraf --> hvis du går ind under "min konto" --> scroller ned til "annonce agent" og trykker på pilen ude til højre, så er "opret" den første valgmulighed og så kan du gøre som Molly-malone skitserer.

    Bamseline

  • Romraf 12-06-2017 14:50

    Så lykkedes det...
    Piiiiiinliiiiiiigt.

    Jeg skriver fra min Ipad så opsætningen er derfor lidt anderledes...
    Jeg gik ind under min konto...annonagent...
    Men kunne ikke finde opret...stirrede mig blot blind på " annonceagent.

    Det viser sig dog at jeg skal gå ind under min side ... scrolle ned og minsandten om der ikke er en der hedder "opret annonce agent"
    Hermed gjort..
    Tusind tak for hjælpen de damer...
    Knus 

  • Bamseline 12-06-2017 15:11

    så lidt.

    Bamseline

  • Molly-malone 12-06-2017 18:02

    Godt det lykkedes!   
    Alle kan oprette 25 gratis annonceagenter, så det er skam også for os "almindelige" folk 

  • Ajtsb70 12-06-2017 20:03

    Hej Romraf.

    Det er godt nok længe siden, jeg har set dig på MAG. Men dejligt at se dit navn igen.

    //Anja

Skriv på debatten


log debate