Vippeserum

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 783
  • Vipsepige 27-07-2017 12:17

    Jeg har nu i snart 3 mdr brugt M2 vippeserum. Jeg kan se et resultat, men middelmådigt må jeg sige. Derfor er det nok ikke dette ret dyre mærke jeg vil vælge igen. Må jeg høre Jeres erfaring..hvilket mærke virker for Jer?

  • Nicolelh 27-07-2017 12:38

    Jeg bruger koldpresset ricinusolie (30-50kr) til mine øjenbryn og synes det har en ok god effekt. Selvfølgelig vokser der ikke nye hår men de hår der er der er blevet kraftigere. Men kan læse på nettet at mange bruger det til vipper så måske var det et forsøg værd.

  • Helsekost 27-07-2017 14:10

    Min søster bruger Retivalash og hun har fået SYGT lange øjenvipper, det er sådan at jeg synes det er lige i overkanten... den koster omkring omkring 700 kr

    Jeg ville også prøve, men kunne (selvfølgelig) ikke tåle den, det sved som havde jeg fået syre i øjnene efter 2 dages brug  

    Så jeg fik anbefalet Nanolash, der var flere der sagde at det var mildere mod øjnene, det er fint til mig. Min datter siger at hun allerede kan se at mine vipper er blevet længere.
    Jeg har brugt det i 2,5 uge. Det koster 300 kr.

    Jeg ville aldrig gi mig i kast med at bruge ricinusolie (amerikansk olie) i øjnene, det kan skade synet.. 

    Redigeret 27-07-2017 14:12

  • Kiwikriger 27-07-2017 20:08

    Mange har gode erfaringer ETUDE HOUSE My Lash Serum (koster kun omkring 40 kr), den er jeg i gang med nu. Tidligere har jeg prøvet Gosh Lash Serum som også hande en fin effekt, og så en, jeg ikke husker, men endte også med en allergisk reaktion (og var den dyreste)..

  • Vipsepige 27-07-2017 20:33

    Mange tak for Jeres input. Olien er sikkert god på bryn, men jeg vil nok ikke bryde mig om at få den på vipperne.
    Nanolash har jeg overvejet da den får gode karakterer.
    Og så er der de helt billige Kiwi, det kunne jeg tænke mig at høre mere om når du har brugt den et stykke tid. Det kunne da være fedt hvis det virker.

  • Blondie1 28-07-2017 06:49

    Lige præcis omkring vippe-serum, og hvilken som virker på hvem, er meget individuelt

    Den som virker fabelaftigt på den ene, kan være kanp så effektiv på den anden person - det er forskelligt hvordan vi reagerer på det aktive stof (som jeg ikke kan huske hvad hedder)

    MEN jo, man kan SAGTENS bruge Castor Oil, og bruge på både bryn og vipper - på brynene skal det lidt masseres/gnubbes ind i bryns-området - og på vipperne skal det påføres vipperne (ikke øjet) med en mascarabørste

    Bruger man Castor Oil skal man være lidt mere tålmodig, da man først får effekten efter ca 3-4 mdr - men her bruger man så også en løsning som er uden kemi

    Bruger man vippe-serum, kan man forvente at se effekt efter ca 4 ugers brug , da det ikke er de vipper som "er fremme" serum påvirker, men de nye som er på vej ud

    Vippe-serum er ikke den rene vare, men indeholder et stof, som også er i medicin til patienter med Grøn Stær (SST vil gerne have disse serum fjernet fra handelen pga indhold af denne medicin)

    Vippe-serum skal påføres øvre vippekant HVER AFTEN i min 4 uger, og når den ønskede effekt opnås, kan man herefter "nøjes" med at bruge den 2-3 gange om ugen - holder man helt op med at bruge den, går vipperne tilbage til normal vækst/længde igen....

    Vippe-serum giver ofte lange men meget tynde vipper

    Lidt lang forklaring fra en som "arbejder med det til daglig"

  • Vipsepige 28-07-2017 09:23

    1000 tak for en udførlig forklaring

  • Unnabandunna 29-07-2017 17:39

    Hej
    Helsekost - jeg forstår ikke rigtig dit udsagn om, at amerikansk olie skulle kunne skade synet, tvært imod har jeg hørt, at det i nogle tilfælde kan hjælpe mod grøn stær?
    Vh Unna.

  • Helsekost 30-07-2017 11:15


    Jeg spurgte en øjenlæge om det, fordi jeg havde hørt det samme som dig, han sagde at det absolut IKKE var noget en øjenlæge ville anbefale.
    Jeg lider selv af meget tørre øjne og bruger kunstige tårer hver dag, men har også kunne tænke mig lidt længere og fyldigere vippe og tænkte at det var en dejlig billigt metode..
    Jeg har valgt at lytte til øjenlægen.. hvad andre gør, bestemmer de selv, har man lyst, har man lov.

  • Helsekost 30-07-2017 11:19

    http://www.floraton.com/da/ricinusolie

    Redigeret 30-07-2017 11:24

  • Unnabandunna 31-07-2017 02:08

    Nåh sådan, hvis øjenlægen ligefrem har sagt, at det skader øjnene, vil jeg heller ikke turde bruge det, øv.

Skriv på debatten


log debate