har endnu ikke modtaget min pakke fra tolden

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 894
  • Brunette1988 29-07-2017 14:31

    Min pakke er hos tolden siden d. 14 juli og har ventet en afhentningsseddel eller et brev men intet modtaget. Jeg synes den har været forlangt tid hos dem, regner med jeg får told på min pakke som er købt fra usa. ( værdi 1700,- ) 14k guld halskæde.
    Gider ikke vente længere og derfor har jeg tænkt at kontakte dem, men en af min veninder synes jeg ikke skal, måske kunne jeg slippe af fra told så bare lad dem kontakte dig siger hun, jeg synes det lyder dumt når min pakke er allerede hos dem hvordana skulle jeg slippe fra tolden? Nu vil jeg ikke vente længere syns i så jeg skal kontakte dem eller er det bedre at blive kontaktet fra tolden.

    Hilsen Celine

  • Fimselus 29-07-2017 16:37

    Når din vare først er i tolden, slipper du ikke for at betale om du så kontakter dem eller ej, hvis man ikke betaler sender de bare varen retur til afsender, så det er da vist noget din ven vil bilde sig ind mvh

  • Aznbro 31-07-2017 11:40

    Jeg ville kontakte dem og få en status. Det er trods alt en pakke til mange penge.

  • Brunette1988 31-07-2017 13:14

    Nej de må helst ikke sende den retur for har ventet længe på at modtage min pakke, men hvis jeg synes at det er mange penge at betale i told, kan jeg godt nægte modtagelsen eller SKAL jeg betale???

    Jeg vil kontakte dem idag, men kan ikke rigtig finde en mail adresse til dem er på arbejde og derfor kan jeg ikke ringe, så hvis en af jer kan finde en mail til dem vil jeg blive enorm glad

  • Aznbro 31-07-2017 13:33

    Jeg mener, at pakken bliver sendt tilbage til afsenderen, hvis man nægter at betale for tolden.

  • Brunette1988 31-07-2017 13:40

    Det kommer an på regningen. Hvilken mail skal jeg kontakte dem på? har søgt men kan ikke rigtig finde det.

  • Aznbro 31-07-2017 13:46

    Det kommer an på hvem som står for leveringen af pakken (UPS, FedEX, Postnord, DHL, osv.).

    Hvis det er Postnord, er der noget info her omkring told og moms:

    http://www.postnord.dk/modtag/told-og-moms

  • Brunette1988 31-07-2017 13:54

    Her er der et link til min pakke.

    https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction_input?qtc_tLabels1=CV050201787US

    Så den er ingen af delene. Det er en helt anden levering, som hedder USPS

    Redigeret 31-07-2017 14:11

  • Brunette1988 31-07-2017 14:29

    Nå, jeg må prøve søge lidt selv så, men tak for hjælpen aznbro :)

  • Aznbro 31-07-2017 14:29

    Ja det er USPS (United States Postal Service).

  • Brunette1988 31-07-2017 14:46

    Ja, jeg kontakter toldservice@post.dk for høre hvor min pakke er, det er den bedste løsning. Men tak endnu engang-

  • Fimselus 01-08-2017 11:20

    Du skal betale told hvis du vil have din pakke. Det kan du ikke komme uden om, hvis du ikke vil dette beholder de din pakke og sender den retur, man kan aldrig komme uden om told når den først er taget og næsten alle pakker bliver taget mvh

  • Fimselus 01-08-2017 11:21

    Du kn da ringe til dem, de ved alt og så har du svar med det samme og skal ikke vente på en mail , som kan tage en uge mvh

  • Brunette1988 03-08-2017 01:43

    Har først læst din besked fimselus. Ja jeg har endnu ikke hørt fra tolden, havde mailet dem for 1 uge siden og nogle dage siden igen men intet hørt, der ligger ikke afhentningsseddel eller brev til mig, jeg tænkte hvorfor har min pakke ligget ca. 3 uger hos tolden og jeg intet har hørt så nu må de tage sig sammen og jeg må ringe ind imorgen tænkte jeg, men her for øjeblik siden har jeg tjekket min sporingsnummer for se om der er noget nyt? Ja det er der   d. 1 august er varen sendt retur til afsender jeg ikke forstår? vil jo gerne betale told og modtage pakken hvorfor står den som uopkrævet, fatter jeg ikke.
    Afsender tager ikke pakke retur, nu tror jeg er rigtig på den.

    https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction_input?qtc_tLabels1=CV050201787US

Skriv på debatten


log debate