Boohoocom

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 492
  • Pinklady-1 07-08-2017 15:15

    Hej 

    Er der nogen af jer herinde, der har shoppet på Boohoo.com?
    Jeg har fundet flere ting derfra jeg overvejer at købe.
    Tænker på hvordan kvaliteten er? Hvordan er de i str? Returnering? Told osv?

    Nogen der har shoppet der og hvad er jeres erfaringer?

    God dag 

    Bedste hilsner
    pinklady-1

  • Fimselus 08-08-2017 17:41

    Læs om dem inde på trustpiolet, jeg ville ikke handle hos dem efter at have læst der mvh

  • Pinklady-1 08-08-2017 19:30

    Tak for svar Fimselus 

    Det vil jeg gøre   

  • Pinklady-1 08-08-2017 19:44

    Synes anmeldelserne er lidt blandede. Så ja bum bum, må lige overveje det en ekstra gang inden jeg bestiller derfra 

  • Saugman 08-08-2017 23:05

    Ved fra min veninde at leveringen er virkelig langsom, men kvaliteten er fin.

  • Pinklady-1 09-08-2017 10:49

    Saugman - tak for svar 

    Ok. Kan se at Asos også forhandler Boohoo. Så overvejer at købe der, når kvaliteten er god, men leveringen langsom ved Boohoo.com.
    Synes de har meget pænt, der er billigt 

  • Saugman 10-08-2017 21:19

    Tak for tip, har selv luret på et par bukser derfra :)

  • Pinklady-1 10-08-2017 22:53


    Jeg har bl.a kig på et par jeans. Har ikke fundet dem endnu på asos.com.
    Har kigget flere gange nu på boohoo.com og hver gang har de en del rabat. Det får vi så ikke, hvis vi handler på asos.com. Jeg har så gode erfaringer med Asos. Både mht levering og kvaliteten. Sidste gang valgte jeg at betale ekstra for fragt og fik leveret min ordre dagen efter. Troede ikke det var muligt fra UK. Pakken kom via Tyskland og Sverige.
    Ellers plejer jeg at vælge gratis fragt. Gider bare ikke vente i lang tid på min ordre, hvis jeg bestiller ved boohoo.com.

    Redigeret 10-08-2017 22:54

  • Lovefashion1996 14-08-2017 00:26

    Jeg har tit handlet hos Boohoo og har kun positive oplevelser. Der går omkring 1 uge fra jeg bestiller til jeg får det leveret i døren. Kvaliteten af tøjet afhænger af hvad præcist du køber, da det er blandet, men jeg synes generelt at kvaliteten er fin! Hvis du skal sende retur, skal du selv betale porto. Jeg har også prøvet at sende retur og det gik også ganske udemærket... så altså ingen problemer herfra

  • Pinklady-1 14-08-2017 11:04

    Lovefashion1996 - tak for svar 

    Dejligt at høre at du har gode erfaringer. Har kig på forskellige ting. Synes kvaliteten ser god ud på billederne.
    Hvor meget har du betalt for fragt hver vej? 

Skriv på debatten

Pinklady-1 sælger


log debate