Tradono

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 753
  • Jmonge 18-08-2017 14:47

    Hej, TS.

    Antager at mange herinde også har en bruger på Tradono. Hvad syntes i fungerer bedst? Min erfaring var  positiv med Tradono i starten ifht. hurtige handler, hvor man kunne hente ting lokalt, men efter boost-annoncer og Tradono-pay, så er det jo bare TS om igen.

  • Bamseline 18-08-2017 15:34

    Eftersom Tradono (mig bekendt) kun fungerer via en App, så har jeg ikke Tradono.
    Kunne heller ikke drømme om at tilgå Trendsales via en App - det fungerer simpelthen bare ikke for mig.

    Bamseline

  • Cozycatlady 18-08-2017 17:07

    Jeg er vildt glad for Tradono. Har solgt VILDT meget lokalt, og også sendt en del efterhånden.
    Har også købt lokalt via den - supernemt!

  • Kiwikriger 19-08-2017 12:49

    Kunne godt lide da tradono også have en hjemmeside. Jeg vil gerne lave gode opslag med beskrivelse osv. men synes det er besværligt fra telefon (jeg har ikke ipad/tablet). Men ellers er det fint. Synes der er klare fordele i forhold til TS.

  • Aznbro 19-08-2017 13:17

    Jeg har ikke brugt Tradono selv. Men jeg synes, at det kan være et problem, at man som sælger ikke får sine penge med det samme. Der kan gå op til 14 dage før man får sine penge.

  • Montymax 20-08-2017 09:23

    Jeg bruger meget Tradono og er nu også blevet medlem af Club Tradono. Jeg troede den var dyrer end den var, så det er fint nok. Jeg sælger også noget der af og til - så det er nok fifty fifty med Trendsale og Tradono.
    Jeg følger ikke noget selv på Tradono og har heller aldrig købt noget som jeg har på Trendsale. Der følger  jeg mange ting og irriteres over en masse ting over de købere der.
    Selvfølgelig det kunne jeg bare lade være men det gør jeg alså ikke - det er sommetider godt at blive lidt forarget over al det der spørges om og bedes om.
    jeg syntes Tradono er super nemt at oprette annoncer på men der slås den alligevel af DBA som er endnu nemmere.

  • Hermank 23-08-2017 09:00

    er glad for tradono. efter sommerferien er salget faktisk steget for mit vedkommende. den seneste uge har jeg været heldig at komme af med en del.

    Ulempen er så også at man får købt for meget

    er desværre blevet snydt et par gange derinde. hvor support har været meget hjælpsomme.

    oplever tit at prisen folk sætter på deres annonce så pludselig stiger når man har aftalt en handel. hvilket jeg er lidt træt af. da det er sket en del gange nu.
    men ellers er jeg meget glad for appen. og bruger den flittigt. og de har en super support

  • Montymax 23-08-2017 09:09

    Hermank er du så også klupmedlem ?

  • Jmonge 24-08-2017 13:25


    Jeg er som sagt rigtig glad for selve konceptet, og det var nemt og enkelt til at starte med. Men, hvor man tidligere blev belønnet for sin flittighed  (booster) ifht. oprettelse af annoncer, og følgere,er det nu penge og popularitet, der sikrer en masse 'goder' Man for som klub-medlem nogle booster, og som blogger en masse følgere, selvom man ikke er aktiv derinde. Nuvel, det kan jeg leve med. Men, jeg syntes der er kommet rigtig mange useriøse brugere derinde efter det er blevet en betalings-app, hvor folk skriver en pris, og så lader den stige, hvis interessen er stor. Og support gør ikke noget ved det, og der også en del fakes sammenlignet med TS.

  • Montymax 24-08-2017 14:11

    Jeg kan godt kende noget af det du skriver men det jeg syntes er mest øv er at der kan aftales med en køber der vil komme. Det er nok det andre synes er en fordel men jeg vil helst sende. Dels fordi jeg ikke gider gå og vendte men også fordi jeg har oplevet flere gange at der bliver skrevet afbud lige før aftalte tid.
    Trods alt syntes jeg der er mere liv end her på Trendsale - ærgerligt nok.

  • Hermank 24-08-2017 15:50

    Montymax undskyld sent svar. jeg er klub medlem. jeg har haft meldt mig ud af klubben et par gange. men så sælger jeg intet. men her på det sidste (nu medlem) har jeg solgt en del.
    og der sker generelt meget mere end herinde. desværre. synes godt om ts. men overvejer mit VIP medlems skab. for synes ikke det er pengene værd mere

  • Montymax 24-08-2017 17:41

    Ja - jeg syntes også at mit  Klubmedlems   penge er bedre givet ud end mine Vib her på Trendsale. Mit Vib udløber om nogle dage og jeg er ikke sikke på at jeg køber igen såen lige straks.
    Når jeg booster annoncerne på Tradono så kommer der oftes nogle henvendelser - ikke alle bliver til salg men der sker da noget.

  • Hermank 25-08-2017 12:35

    jeg har afmeldt mit nu. så det ikke blir fornyet.
    og ja der er godtnok kommet gang i den på tradono.

    håber dog det blir bedre herinde også. kan godt lide ts konceptet
    men det blir bare for dyrt med 68kr i måneden når ikke man sælger noget som helst.

  • Montymax 25-08-2017 14:28

    Netop og for de 68 kr kan man jo får DBA + og også Tradono i en månede og så er der enda lidt tilovers.
    Mit Trendsale udløber om nogle dage og så vil jeg også lige se tiden an uden at forny det.
    Jeg håber sandelig også at Trendsale kommer op på mærkerne igen som det var engang. Jeg syntes også konceptet er fint men det er desværre ikke nok.

Skriv på debatten


log debate