Snyde sælger igen?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 933
  • Gloster 28-08-2017 14:27

    Er det kun mig der finder de besværlige sælgerer ?

    Jeg kan se at jeg har handlet omkring 14-15 gange på trendsales i 2017. Og de 2 af gangene har jeg måtte have support indover fordi at sælger ikke havde sendt varen til mig.
    Nu har jeg igen handlet den 13/8.  5 dage efter kontakter jeg sælger, og hun beklager at hun ikke har sendt som aftalt.
    Herefter har hun forhold sig tavst, og jeg har selvfølgelig ikke modtaget min vare. Jeg har den 24/8 oprettet en "sag" mellem sælger og jeg, men sælger er tavs....
    heldigvis handler jeg kun via tpay, men hvor er det bare ireterende med de sælgere, der snyder.

  • Aznbro 28-08-2017 15:23

    Jeg skriver altid til en sælger FØR et køb for at se om de svarer på mine henvendelser. Hvis en sælger ikke reagere på henvendelser, så er der en stor chance for at de heller ikke reagere på et salg. Man kan fx. spørge ind til det man vil købe eller spørge om at få tilsendt flere billeder af varen. Det er en god måde at se hvor seriøs en sælger er.

    Jeg køber kun fra sælgere som er NemID-valideret. Seriøse sælgere har som regel valideret deres konto.

    Du gjorde det rigtige, da du handlede med TsPay. Det er altid rart med køberbeskyttelse.

  • Bamseline 28-08-2017 15:41

    Jeg har - heldigvis - aldrig oplevet det kedelige du beskriver, Gloster, men nu er jeg også typen der går med livrem og seler.... 

    Køber KUN hos validerede sælgere og KUN via TSpay medmindre det er nogle jeg har handlet med flere gange før.

    Bamseline

  • Unnabandunna 28-08-2017 22:07

    Jeg forstår slet ikke, at nogen gider oprette en annonce, ikke gider acceptere en indbetalt KØBsanmodning, ikke gider svare, selv om de har været online efter anmodningens afsendelse, og i det hele taget er så lemfældige i deres omgang med andre mennesker; sådan noget egotrip!
    Tak for tippet Aznbro - det er godt tænkt
    Generelt er sælgere supersøde herinde; de andre tja - at de gider! 

  • Ajtsb70 29-08-2017 09:59

    Hej

    Kan godt forstå, meget af det i siger.

    Samtidig skal i være opmærksom på, at mange brugere modtager mails med meget forsinkelse eller slet ikke. Det kan være en forklaring på, at de ikke ser jeres henvendelser.

    Jeg r logget på flere gange hver dag, mens andre måske kun logger på, når de skal oprette annoncer, eller der kommer besvarelser.

    Mvh
    Anja

  • Gloster 31-08-2017 22:38

    Den pågældende snyde sælger, har jeg forsøgt at komme i kontakt med i flere omgange, bla havde jeg den 26/8 skrevet på en af hendes annoncer, den har hun lukket. Men hun har hverken henvendt sig til mig via PB eller via løsningscenteret. I morgen den 1/8 kan jeg endelig få mine penge tilbage fra tspay.
    Men for helvedet hvor er den slags sælgere bare irreterende.

    PS og jeg har efter snart 3 uger selvfølgelig intet modtaget fra hende.

  • Susbuhl 01-09-2017 08:33

    Du er ikke alene,- jeg har købt en vare d. 6/8 og stadig ikke modtaget den,- sælger siger varen er sendt, men.....
    Har oprettet en sag og har heldigvis også handlet via TS.
    Desværre er det ikke første gang og nok heller ikke sidste.
    Mvh
    Susbuhl

  • Amcjb16 12-09-2017 23:28

    Jeg har også oplevet det samme. Meget useriøs sælger som har lovet flere gange ag sende varen. Der er oprettet en sag så håber jeg får mine penge tilbage.

Skriv på debatten


log debate