Igen tekniske problemer på TS

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 684
  • Tinta1 02-09-2017 09:14

    Jeg oplever, at der stadig er problemer med mails notifikationer, ved besvarelser på annoncer samt manglende mail med kvittering for gennemførte TS handler.

    En kvittering for en gennemført handel, er da det mindste man som sælger kan forlange, når nu man finansierer købers beskyttelse/tryghed  som sælger betaler 5% for.

    Og som VIP bruger er det da minimum af serviceydelse, at modtage mailnotifikationer, når der er besvarelser på ens annoncer

    Er der andre, der stadig oplever samme tekniske problemer?

    Jeg har underettet support!

    God weekend fra
    Tinta

  • Nete6000 02-09-2017 13:41

    Ja,det samme her,træls. 

  • Tinta1 02-09-2017 15:47

    Øv også for dig Nete. Venter spændt på Supports tilbagemelding.

    Mvh.
    Tinta

  • Gloria 02-09-2017 16:08

    Tilslutter mig... problemer igen igen, og jeg er bange for mange handler går tabt pga det.

    Oplevede problemer allerede i går, og fik support tilbagemelding, at der for nogen tid siden havde været problemer, men at det hele nu skulle være oppe at køre igen.

    ....men nej, derfor har jeg i samme tråd til support meldt tilbage, at der fortsat er store problemer.

    Ønsker go lørdag - trods alt *smiler*

    Kærligst Sarah

  • Tinta1 02-09-2017 18:36

    Også god lærdag til dig Gloria

  • Gloria 02-09-2017 18:58

    Takker :O)

  • 1749grøn 02-09-2017 21:33

    Også problemer her, med manglende mail på besvarelser og køb.
    Og TS  meddeler ikke på driftstatus at der er problemer, det er for dårlig.

    Redigeret 02-09-2017 21:34

  • Tinta1 02-09-2017 22:19

    Nej det har du ret i 1749, det står på driftsinfo, som om det er gået i orden d. 25. august.

    Redigeret 02-09-2017 23:29

  • -trunde- 03-09-2017 10:36



    Også problemer her, med manglende mail på besvarelser.

  • Tinta1 03-09-2017 17:36

    Jeg har fået svar fra Support, som bekræfter, at problemet ikke helt er løst endnu. Har tjekket Drift Info, og der står kun den gamle besked fra 25/8.

    God Søndag!
    Tinta

  • Montymax 03-09-2017 22:35

    Hos mig er der også problemer. Særligt med mail der ikke kommer ved besvarelser. De kommer sådan dumpende nogle ad gangen.
    Dog da jeg købte Vib så kom mailen straks.

  • Igo502003 04-09-2017 07:23

    også her

  • Loui81 05-09-2017 09:07

    Jeg får heller ikke mail om besvarelser - Pænt irriterende!
    Man kommer til at virke som useriøs sælger, når køber kan se, man har været online uden at svare på henvendelsen.. Ikke fedt 

  • Tinta1 05-09-2017 09:21

    Loui 81, hvis du er online kan du vel se antal besvarelser i din velkomstboks. Nu begynder det at fungere med mails på besvarelser hos mig. Mvh Tinta

  • Loui81 05-09-2017 09:34

    Ja, dén boks er jeg netop begyndt at gøre brug af idag, men plejer at svare på henvendelser via mailen..

    Men tvivler på, at boksen fungere 100% - vurderet ud fra beskeder, jeg har modtaget, som feks. "denne er også flot" - men fra en bruger, som umiddelbart ikke har skrevet på andre af mine annoncer.. endnu i hvert fald 

    Men afventer og ser, om det kommer til at spille i løbet af dagen.. Håber! 

    Redigeret 05-09-2017 09:34

Skriv på debatten

Tinta1 sælger


log debate