Er denne Mulberry taske ægte??

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 687
  • Andersenxx 03-09-2017 21:32

    Hej! Jeg vedhæfter her nogle billeder af en Mulberry som jeg håber jeg kan få til hjælp til ift. Hvor vidt den er ægte eller ej? Der er serienr. I, og jeg kan ikke finde tegn på den ikke er ægte, men da jeg slet ingen forstand har på det, håber jeg en af jer kan give mig lidt mere klarhed. På forhånd mange tak!!   

  • Andersenxx 03-09-2017 21:34

    Her

  • Andersenxx 03-09-2017 21:37

    Billede 2

  • Andersenxx 03-09-2017 21:38

    Billede 3

  • Andersenxx 03-09-2017 21:38

    Billede 4

  • Andersenxx 03-09-2017 21:39

    Billede 5

  • Blondie1 04-09-2017 07:56

    Det kan ikke vurderes ud fra de billeder du her har sendt...... hvor er tasken til salg henne?

    Og til info, så har Mulberry IKKE serienr - det er en talkode som IKKE er unik for hver enkelt taske

    Redigeret 04-09-2017 07:57

  • Andersenxx 04-09-2017 14:20

    Hej! Som sagt har jeg ikke meget forstand på det. Jeg kan fint få flere billeder. Hvad ville kunne hjælpe at tage billeder af ? :) tak!

  • Hs 0308 04-09-2017 15:01

    Hej
    Er der et lille sort mærke indeni ( i en af siderne) hvor der står Made in England?

  • Blondie1 04-09-2017 15:08

    Det er ikke en ægte Mulberry (kan jeg se her ved nærmere eftersyn)

    Men du besvarer ikke mit spørgsmål: Hvor er den til salg henne?

  • Fimselus 04-09-2017 18:50

    Hvor er den købt og hvad har du givet, man kan ud fra det også sige sig selv og varen er ægte eller ej , på dba, gul,og gratis er der en masse kopivare f.eks mvh

  • Aznbro 06-09-2017 13:33

    Var sælgeren NemID-valideret? Online svindlere plejer ikke at være NemID-valideret.

    Fik du den originale kvittering udleveret ved købet?

  • Angelik 06-09-2017 17:53

    Blondie1
    Er det fordi mærket er syet på læder du mener at tasken er fake?
    Den ser ellers meget fint ud dog kunne det være interessant at se flere og bedre billeder. Er ikke helt sikker på at den fake da den er meget pænt lavet.
    Purse forum vil nok hjælpe hvis man er medlen der.

  • Blondie1 09-09-2017 09:18

    Angelik - du kan evt skrive pb til mig, så skal jeg uddybe - det er flere bitte små detaljer, som der bestemt IKKE er på en ægte Mulberry (og som der typisk er på de fake)

Skriv på debatten


log debate