Vinglas

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 468
  • Blaaani 19-09-2017 22:41

    Hej Piger.

    Jeg står i en situation hvor jeg gerne vil skifte mine vin(glas) ud. Mit primære stel er Royal Copenhagen's blå mega, og jeg er blank for idéer. Eneste kriterier er at de skal være store og flotte i formen- hvor man kan få alt fra vand-vin-champagneskåle i samme serie,  det kan være alt fra discount til 2-300,-/stykket, har I nogle forslag?   

  • Anna0412 20-09-2017 18:15

    Hej

    Jeg ved Lyngby glas har både vand-vin og champagneskåle.

  • Blaaani 20-09-2017 20:19

    Hej Anna0412. Tak for input- havde slet ikke skænket Lyngby en tanke..lounge-sættet kunne være en mulighed..ved dog ikke om det er for mormor-agtigt? 

  • Frktge 21-09-2017 09:13

    Jeg synes at Lyngby Lounge er rigtig flot - slet ikke mormor-agtigt. Men det kommer også an på din generelle indretningsstil? :)

  • Blaaani 21-09-2017 23:55

    Frktge: ja, det er selvfølgelig rigtigt..jeg vil sige at det meste kan passe ind, hvor tamt det end lyder..

    Jeg har holmegaard idéele pt. Men det har jeg haft for længe..

  • Frktge 22-09-2017 20:25

    Det lyder ikke tamt. Jeg går måske for meget op i den slags efter nogens mening, men jeg elsker alt mht interiør og indretning, så jeg tænker en del over de ting jeg køber til vores hjem.

    Er det glas du regner med at have længe, eller er det noget du skifter ud engang i mellem? Og vil du have nogen der kan gå i opvsskemaskine? Hvis du har sådan en. Og hvilken stil går du efter i din bolig - hvis den slags spiller ind for dig :)

  • Blaaani 24-09-2017 23:40

    Frkgte: jamen, jeg ville ikke have noget i mod at kunne skifte dem ud, nu har jeg haft Holmegaards idéelle i nogle år- men om det er nogle jeg skal skifte ud om 1/2 år, 3 år er mig lige meget, trænger blot til fornyelse.
    Har opvaskemaskine, men det er ikke et must at de skal kunne gå deri, jeg har en hel masse som bliver vasket i hånden.
    Min indretning er lyst, simpelt, og sikkert..ikke en masse overraskelser, men lyst og venligt :)

  • Frktge 25-09-2017 09:06

    Det lyder måske ikke så spændende, men har du kigget i IKEA? De havde mange fine glas sidst jeg var der. Blandt andet champagneskåle, cocktailglas osv. :)

    Eller hos Zara Home, Bahne osv.

    Det lyder som en dejlig bolig du har :)

  • Blaaani 25-09-2017 14:43

    Jeg hader IKEA    men kigger lige katalog og website, just in case  må hive en dag ud af kalenderen i shoppingens tegn  mange tak for dine gode input.

Skriv på debatten


log debate