Fødselsdagskonkurrence

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 522
  • 1749grøn 21-09-2017 10:43

    Hvor ser man vindernavnene på jeres fødselsdagskonkurrence.?
    Jeg ved godt ,som i oplyste i konkurrencen det ikke er navnene der bliver oplyst, men profilnavnene.
    Mener det var mandag den 18 i ville oplyse det.

    Denne besked sendte jeg til support for 2 døgn siden, men har ikke fået et svar.
    Er der nogle der ved hvor man ser vindernavnene ?

  • Bamseline 21-09-2017 15:49

    Næh, jeg har heller ikke set nogen vinderliste offentliggjort nogen steder...

    Bamseline

    Redigeret 21-09-2017 15:49

  • Frunille 21-09-2017 18:59

    På Facebook   

  • Bamseline 21-09-2017 19:24

    Det var da et mærkeligt sted at offentligegøre det - vi er på Trendsales, så er det da skisme også her sådan noget skal foregå!!!!!

    Føtex offentliggør vel heller ikke nye tiltag, konkurrencer m.v. på Coop's sider......

    Det er i den grad IKKE ok     

    Bamseline

  • 1749grøn 21-09-2017 19:43

    Tak for informationen.
    Men jeg er ikke på facebook.
    Jeg vil kalde det,rigtig  dårlig fra TS side.
    Mener  bestemt det skal fremgå på konkurrencen .Hvor og hvornår vinderens navne   bliver offentliggjort.
    Da det ikke er sket, må man jo gå ud fra at de offentliggøres der hvor man har deltaget eller begge steder hvis nogle har deltaget på facebooook

    Redigeret 22-09-2017 12:03

  • Anna0412 21-09-2017 19:50

    Jeg er heller ikke på facebook   dårligt..........

  • 1749grøn 22-09-2017 13:53

    Så kom der svar .
    Tak for din henvendelse Vi kontaktede alle vinderne d. 18. september ja, og så afventede lige at vi hørte fra alle vinderne inden vi offentliggjorde brugernavnene på de heldige. Men alle brugernavnene blev offentliggjort på Facebooksiden i onsdags. Så hvis du besøger vores facebookside, kan du se hvem der blev vinderne. Det er desværre ikke muligt at linke direkte til opslaget på facebook, men her er et opslag til siden: https://www.facebook.com/Trendsales/ (vindernavnene står i en lille video).

    Jeg håber det er til at finde, ellers må du endelig skrive til mig igen.
    Fortsat dejlig dag,

    Med venlig hilsen
    Lea
    Trendsales

    Hej Lea
    Nej  det kan jeg ikke finde og der er jo sikkert flere end mig der ikke er på facebook
    .  Men her er hvad jeg mener der skal fremgå af en konkurrencen.
    Hvor og hvornår vinderens navn bliver offentliggjort, det første hvor  det blev offentliggjort blev jo ikke oplyst i konkurrencen.  OK så må man jo gå ud fra at det er der hvor man har deltaget . Så mon ikke det ville være en god ide at bekendtgøre det der.

    Redigeret 22-09-2017 14:00

  • 1749grøn 23-09-2017 23:01

    23. sep. 22.32 CEST

    Hej igen Ellen

    Jeg er ked af at høre, at du ikke oplever at vi har oplyst grundigt nok omkring vinderannoncerringen. Vi har noteret i en kommentar inde på alle 15 konkurrencer, at vinderne blev offentliggjort på Facebook. Men vi vil selvfølgelig gøre det endnu mere tydeligt næste gang samt offentliggøre på selve konkurrencen. Jeg har netop sørget for, at vindernavnene også står inde på selve profilen, den finder du her: https://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=1221551

    Fortsat dejlig weekend,

    Med venlig hilsen
    Lea
    Trendsales


  • Tinta1 25-09-2017 22:40

    Interessant svar fra TS 1749 grøn. Synes svaret går let og elegant uden om din pointe med at offentliggøre vindere i TS konkurrencer på sitet her og ikke inde i et andet forum. Der henvises fint til at du da bare bla-bla-bla kan se vindernes på Facebook. Man fristes til at synge den gamle sang: "Der er hul midt i spanden". Og din henvendelse virker da også som om den er blevet læst som når fanden læser Biblen!

    Fordi du har helt ret. Meget underligt at gøre brug af et andet site ifm. beskeder/ oplysninger til brugere af TS og ikke på det site man er på. Det ville da være noget så sjældent set efterhånden som god stil og service, at sørge for at opdatere der, hvor man rent faktisk har kunder i biksen.

    Mvh.
    Tinta

    Redigeret 25-09-2017 22:42

  • 1749grøn 26-09-2017 08:56

    Hej Tinta.
    Nej jeg tror bestemt heller ikke TS jublede over min henvendelse.
    Men der er jo lovgivning omkring konkurrencer og dem skal TS  også rette sig efter.

    Redigeret 26-09-2017 08:57

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate