Hvilken iPhone skal jeg købe? iPhone 7, 8 eller iPhone X?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 537
  • Lovefashion1996 02-10-2017 16:07

    Jeg har en gammel iPhone 5, som jeg næsten har brugt i hele 5 år! Jeg er ved at være træt af den, da den ikke fungerer særlig optimalt længere, og det er på tide at købe en ny.

    MEN - hvilken er bedst?

    Det skal enten være en 7'er, ellers skal det være iPhone 8/ iPhone 8 plus som lige er udkommet, eller iPhone X som udkommer om en måned.

    Nogle herinde der har forstand på det? Ps. Det er ikke pengene, der er det afgørende for mit valg. Jeg vil bare gerne have kvalitet og en iPhone som er ny og tager gode billeder.

    Ps. Er ikke interesseret i kommentarer om Samsung eller andre mærker end iPhone

  • Montymax 02-10-2017 19:01

    Hvis jeg var dig ville jeg klart tage den nye iphone 8. Den skulle så vidt jeg ved have et kanon godt kamera og forskellige andre super gode ting i forhold til din 5ér.
    Ikke den der hedder plus men den almindelig   -  dem der hedder plus er for store, syntes jeg.

  • Jbækgaard 02-10-2017 23:53

    Jeg kigger lige med på dit indlæg, jeg står nemlig også og gerne vil købe en ny iphone, men vakler imellem iphone 8 eller iphone x 

  • Lovefashion1996 02-10-2017 23:53

    Helt i orden :)

  • Blondie1 03-10-2017 06:59

    Jbækgaard - jeg har stået i samme dilemma som dig, men har besluttet mig for X. Jeg læste en eksperts udtalelser (som i øvrigt selv sværger til Samsung), og han sagde at hvis man ønsker at opgradere og få max ud af det, anbefaler han:
    Hvis man har Iphone 7, vil han anbefale at man IKKE køber ny nu
    Hvis man har under 7'eren, bør man købe ny - og hvis man vil have det bedste cam anbefaler han X

  • Redhead85 03-10-2017 08:33

    Blondie - det er også præcis hvad jeg vil mene :)

  • Montymax 03-10-2017 09:21

    Ups - jeg må indrømme at jeg havde overset den der hedder X. Jeg så kun de kendte 7'er og 8'eren og da jeg ikke anede der kom en der hed X - så spang mine øjne den over.
    Det er garanteret den jeg så har læst om og ikke 8'eren. ??Da den jo også kommer til at hedde noget helt ud over det sædvanlige og det var også hvad den skulle kunne.

  • Aznbro 04-10-2017 10:23

    Hvis du har pengene, så køb iPhone X. Hvis ikke du har pengene, så køb iPhone 8.

  • Aznbro 10-10-2017 10:24

    Nogle brugere af iPhone 8 har oplevet problemer med batteriet. Læs mere her:

    https://www.computerworld.dk/art/241335/batteri-problemer-med-splinternye-iphone-8-batterierne-svulmer-op-og-oedelaegger-telefonerne

    Det vil være en god ide at vente til at Apple har fået undersøgt og løst problemet før man køber en iPhone 8.


    Redigeret 10-10-2017 10:25

  • Montymax 10-10-2017 10:27

    Tak for linket men jeg har ikke læst det endnu. Det er godt at lige kende til svaghederne inden der kastes alt for mange  penge afsted.

Skriv på debatten


log debate