Betal altid med Ts pay ved lidt større beløb

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 828
  • Briter 08-11-2017 12:07

    Som udgangspunkt stoler jeg altid på mine medmennesker.
    Men har købt et par Ganni støvler herinde, hvor jeg bad sælger om billeder af støvlerne, der blev også sendt nogle fine fotos af støvlerne, så da sælger ville handle mobilepay fordi hun var imod Trendsales gebyrer, så tænkte jeg okay, jeg har jo set fine billeder af støvlerne og sælger skrev på annoncen at de var brugt meget lidt, da de var købt for store. Jeg sender 700 kr. afsted og modtager kort tid efter nogle støvler der er trådt fuldstændig skævt ned og godt slidt på sålen, jeg kan ikke gå i dem, da der er to store folder på hælen, så det gør ondt at have dem på. Jeg skriver til sælger og sender billeder, men sælger er slet ikke enig, selv om jeg tilbyder at betale retur fragt. Så nu har jeg et par ubrugelige støvler og 700 kr. fattigere. Så nu handler jeg ALTID Tspay, hvis beløbet er over et par hundred.

  • Hermank 08-11-2017 14:38

    øv hvor er sådan noget bare mega surt. kan du ikke få dem fixet ved en skomager så du kan bruge dem? det er da mange penge at smide ud.

  • *inky* 08-11-2017 14:50

    hvilken stand havde hun sat støvlerne under?
    hvis det ikke passer kan du jo henvende dig til TS, da annoncen ikke holder stik
    kh inge

  • -trunde- 08-11-2017 15:32


    ØV- hvor surt, har prøvet lidt det samme....men handlet over Tspay,.....så jeg fik mine penge.

    kan også sige...handel altid Tspay,.....med mindre det er en sælger du kender godt.

    Samt handel kun med sælger der er valideret.

  • Briter 08-11-2017 15:56

    Jeg har været ved skomageren, men de dybe folder kan ikke rettes ud. Ja det er rigtig mange penge og en masse ærgrelse.
    God men brugt, og i beskrivelsen skrev hun at hun næsten ikke havde brugt dem, da de var for store. Tror ikke Ts vil gøre noget, når jeg ikke handlede Ts pay.
    Jeg vil også fremadrettet handle Ts pay, dum og dyr lærestreg:(

  • Ajtsb70 08-11-2017 16:25

    Det er så surt. Men husk at handle TSpay både for din egen skyld med også for sites skyld. Det er det TS lever af.

  • Unnabandunna 08-11-2017 17:59

    Jeg synes da, at du skal prøve at tale med ts, jeg mener at have læst om engang en ikke-ts-handel, hvor de hjalp en forurettet køber til at få pengene tilbage 
    Hvis der ikke er noget at gøre ved det, tænker jeg på, om du måske kunne tilskære et stærkt stykke plastik eller måske skriveunderlag af den slags, der kan tåle at blive skåret i ved hobbyarbejde til en skohornslignende form, som kan stive af, når du har skotøjet på - ide?

  • Montymax 08-11-2017 19:10

    Jeg ved det og har prøvet det også selvom det er mobilpay så er alt håb ikke ude. Trendsale giver dig ikke pengene igen men de kan lægge stort pres på sælgeren at hun/han ikke kan andet end at være fair og tilbagebetale beløbet.

  • Unnabandunna 08-11-2017 20:36

    Ja det var netop sådan, det foregik.

  • Molly-malone 09-11-2017 13:40

    Skriv til TS som de andre siger

    De kan som sagt ikke tvinge vedkommende til at betale dig tilbage, men de kan lægge gevaldigt pres på.

    Jeg har lige haft en sag kørende omkring en skjorte, hvor jeg betalte via MobilePay. Sælger havde oplyst forkert størrelse, og var ikke umiddelbart til at rykke ved, selvom det var en åbenlys fejl. Nu har TS lukket hendes profil ned og åbner den først igen når hun betaler mig mine penge retur Så der er skam håb.

  • Briter 09-11-2017 13:44

    Tusind tak for jeres tilbagemeldinger:) Det lyder rigtig godt, det vil jeg prøve:)

  • Montymax 09-11-2017 13:56

    Held og lykke med det og det skal nok “ gi’ pote “. Det er det eneste der er at gøre med sådan ærgelige handler.

  • Bamseline 16-11-2017 14:16

    Hvad er “sagen” endt med?

  • Hermank 30-11-2017 15:47

    synes også det kunne være interessant lige at høre hvordan det gik.
    håber du har fået dine penge retur.

  • Montymax 01-12-2017 09:54

    Det siger jeg også men desværre går det til sådan. 

  • Briter 01-12-2017 11:22

    Hej. Jeg har simpelthen ikke fået taget mig sammen, rigtig dumt??
    Nu er det jo nok for sent???

  • Montymax 03-12-2017 09:27

    Okay og Ja - det var dumt, nu du selv skriver det. 

Skriv på debatten

Briter sælger


log debate