Trendsales og Tradono fusionerer

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1785
  • Angelik 14-11-2017 14:28

    Hej alle

    Har lige læst om at Trendsales og Tradono går sammen.

    Hvad synes I om det?
    Tror I at der hjælper med salget?
    Tror I at der kommer noget godt ud af det?

    Tror I på det?

    God dag!

  • Astrid_line 14-11-2017 14:30

    håber jeg ikke så er jeg færdig med trendsales

  • Angelik 14-11-2017 14:33

    Hej

    Ifølge mailen fra Tradono kl. 14:13 går begge selskaber sammen.



    VH

  • Brianna 14-11-2017 14:36

    http://finans.dk/erhverv/ECE10028153/trendsales-fusioner-med-tradono/?ctxref=forside

  • Angelik 14-11-2017 14:43

    Brianna??

  • Angelik 14-11-2017 14:44

    Sorry skulle være hands up emoji!

    Redigeret 14-11-2017 14:45

  • Montymax 14-11-2017 15:22

    Jeg har også lige set det og håber dælme det bliver som det plejer med Trendsale og at Tradono så hopper herover. Alt andet ville være ærgerligt for os Ts’ere.
    De kan jo også ligeså godt samarbejde hvis der ikke er plads til dem begge.

  • 1749grøn 14-11-2017 16:59

    Der kommer også en anden direktør til at stå i spidsen .
    Mon ikke også det vil give et skub i den rigtige retning.

  • Sonne55 14-11-2017 18:04

    Et skub i den rigtige retning har jeg ventet på længe. Bare det sker NU !

  • Angelik 14-11-2017 19:16

    Jeg er meget i tvilv om der komme et skub i den rigtige retning?
    Tradono har et underskud på 14 mio ifølge den seneste regnskab og TS har det ikke meget bedre.
    De har allerede varslet at der bliver fyret 10 i forbindelsen med fusion og man starter ikke med fyrings runde lige efter samnenlægning.
    Envidere siger Tradono at de har 1 mio bruger? Hvor kommer den tal fra? TS siger den samme så de har ved 2 mio bruger sammenlagt? Og eftersom der er sølle 500 menneske på om søndagen stemmer der ikke helt med hvad TS og Tradono siger?
    Og hvordan vil de to supplere hinanden er et stort spørgsmål?
    TS er hjemmesidet baseret hvor tradono er en app, hvordan skal de så merges?

    Jeg tror ikke helt på det, specielt efter TS kvalt QXL men der bliver interessant at følge med.

    God aften!

  • Brianna 14-11-2017 20:16

    Uhh, jeg er heller ikke overbevist om at det er positivt

    Egentlig tror jeg sgu bare jeg er lidt småtræt af Trendsales - vi er gang på gang blevet lovet store forbedringer (især for VIP-brugere), men direktørerne sparkes ud før man kan nå at afkræve dem svar på hvornår disse forbedringer indføres! Fandme kikset

    Begynder mest af alt at tænke på Trendsales som en 'has been'! 

  • *inky* 15-11-2017 08:44

    fordi der er 1 million på hver giver det jo nok ikke 2 millioner brugere, da de fleste vel er gengangere (og herinde i hvert fald) med et aktivitetsniveau på linie med dinosaurs 
    Og det samme gælder da vist for "ledelsen"
    kh inge

  • Sonne55 15-11-2017 19:11

    Hvor er TS henne i alle vores debatter ? Jeg har også stillet spørgsmål og opfordret TS til at komme i dialog med os brugere, men INTEN REAKTION.
    Mega træls, at de er så fraværende !

  • Ajtsb70 15-11-2017 20:34

    Sonne55, tænker direktøren er jo røget ud :) Men der har i ca. ½ år ingen reaktion været fra TS side.

  • Angelik 16-11-2017 17:49

    God aften

    Jeg tror ikke at der skal forventes tilbagemelding fra TS's side.
    Men det kunne være godt at læse lidt om deres strategi og fremtidens planer (hvis de har nogle?) i et eller andet release/mail?

    MVH

  • Astrid_line 16-11-2017 19:05

    Min veninde har sendt dette fra FB


    I dag sker der store ting! Vi skal giftes. Og det er ikke med hvem som helst. De seneste tre år har vi været konkurrenter, men vi har haft samme mission: At forbinde tøj og ting, der ikke bliver brugt, med nye ejere: ?? Trendsales og Tradono slår pjalterne sammen ??
    6
    For dig som bruger gør det ingen forskel – det er nemlig kun ‘behind the scenes’ vi bliver til ét team, der kommer til at arbejde på at levere den bedste oplevelse til dig som bruger, hvad enten det er på Trendsales eller Tradono. Du kan trygt fortsætte med at handle, præcis som du plejer.

    Og har du input til forbedringer, så står vi nu som ét stort team klar til at tage imod. Vi glæder os nemlig til sammen at kunne give jer endnu flere og endnu bedre secondhand-oplevelser fremover!




  • Angelik 16-11-2017 19:57

    Tak Astrid Line!

    Mvh

  • Blondie1 17-11-2017 18:01

    Sonne - Det blev besluttet for nogle år siden, at TS ikke deltager på DEBAT trådene.....

    Det var et stort ønske fra de daværende (aktive) brugere - dengang var MAG (som vi kaldte det) meget aktiv, og her var mange debatter også nogle lidt mere heftige

    Pga den store aktivitet og "høje bølger" var det ikke unormalt at man som aktiv bruger kunne få advarsler eller karantæne - og debatter blev pludselig lukket mm

    Dengang bad brugerne faktisk Support om at debatsiderne blev holdt "fri" for support/moderatorer mm

    Jeg tænker faktisk det stadig er meningen fra Trendsales side, at denne debatside fortsat skal være fri for indblanden fra "anden side"

    Hilsen "en af de gamle som kan huske dengang man dårligt kunne tømme vaskemaskinen uden at man missede spændende debat her"

  • Ajtsb70 17-11-2017 18:50

    Blondie1: en ting var at de ikke ville blande sig i debatterne.

    Men der har flere gang, både af den nu afgående direktør og Rasmus Direktør før ham, skrevet inden for det sidste ½ år.

  • Blondie1 17-11-2017 19:02

    Ajtsb - forstår ikke helt meningen med dit skrevne..... men hvis du mener at "nogle" har skrevet på nogle debatter, så er det vel ikke sådan at "nogle" ikke må skrive på debatterne.....

    Jeg forstod Sonne55's skrevne som at man efterlyste reaktion fra TS ledelse på diverse debatter, og det er egentlig mere det som var mit budskab

  • Ajtsb70 17-11-2017 19:05

    Jeg mener at der har væet skrevet fra TS side flere gange, også indenfor den "seneste" tid.

  • Montymax 17-11-2017 20:36

    Jeg kan huske at Ole ( hed han vist ) skrev på en debattråd. Det var vist lige da han  var blevet direktør og skulle vise os alt det gode vi fik pga at et eller andet gebyr var steget.
    Det hold han så op med igen da det som han havde lovet ikke blev til noget og han kunne så love mere som heller ikke blev.
    Det var over nogle gange og så blev det hele glemt.
    Der blev så inviteret til et møde men jeg tror ikke rigtigt der var nogen der kunne komme og derefter så .......ingenting.

    Redigeret 17-11-2017 23:34

  • Ajtsb70 17-11-2017 20:37

    Nemlig Montymax, der blev meget megt stille :)

  • Sonne55 17-11-2017 23:01

    Blondie1
    Det er ikke helt rigtigt hvad du skriver. Der er stadig moderatorere, som blander sig i debatterne. Bl.a. i en debat som jeg startede for ca 14 dage siden. Den hedder:" Er salget her på TS da helt gået i stå". I den debat jeg startede skrev mindst en (vistnok endda 2?) moderator i debatten.

  • Montymax 17-11-2017 23:36

    Ja, Ajtsb70 - så blev der stille og der er ikke noget af det der blev til noget. Det var starten på Trendsales undergang.

  • Blondie1 18-11-2017 08:22

    Jeg tror ganske enkelt i misforstår mit skrevne

    Jeg skriver ikke at support, moderatorer TS ledelse mm ikke kan finde på, at skrive på debatterne herinde (jeg er selv moderator og når jeg skriver på en debat herinde, så skriver jeg ikke som moderator, men som privatbruger)

    Jeg forstod bare at Sonne55 efterlyste at TS direkte går ind i de forskellige debatter - forstod det som at Sonne55 feks selv havde debatter hvor det var forventet at TS går i dialog

    Debatat siden her på Trendsales er forbeholdt debatter imellem brugerene, og  jeg tænker faktisk aldrig det har været Trendsales mening at den skulle bruges til at de selv kan formidle budskaber, nyheder, rygter mm

  • Johannelouise 18-11-2017 09:24

    SLETTET


    Redigeret 19-11-2017 10:12

  • Montymax 19-11-2017 12:38

    Jeg vil da håbe at Tradono kan få lidt af Trendsales “ orden i sagerne “ - det kunne de godt bruge. Jeg er afmeldt deres klub men får stadig booster og bliver også trukket 9 kr. Ikke alverdens store beløb men alligevel.
    Da må man sige at Trendsale virker - afmelder man sig, så er man afmeldt.
    Jeg har ihvertfald ikke oplevet andet.
    Jeg har skrevet til Tradono men deres support er såen så som så..... Jeg har før haft en ting med deres booster og da var det en sludder for en sladder.

  • Sonne55 19-11-2017 23:13

    Blondie1.
    Hvad er en moderator ?
    Og hvad er en moderators opgave ?

    Kan en moderator ikke gøre TS opmærksom på, at der er en stor gruppe af VIPere, som ønsker at få dem i tale ?

  • Bamseline 20-11-2017 07:47

    Taget fra Trendsales Support --> Generelt om Trendsales:

    Hvad er en Trendsales moderator?

    En Trendsales moderator er Trendsales' forlængede arm på Bazaren. Vi har valgt vores moderatorer ud fra kriterierne; "gamle", trofaste og velkendte brugere, og vi har i det daglige stor kontakt til moderatorerne.

    Trendsales moderatorerne har et indgående kendskab til Trendsales og kan typisk svare på spørgsmål, hvis du har brug for hjælp. Moderatorerne hjælper endvidere med at holde orden i kategorierne ved at flytte forkert oprettede annoncer, og samtidig er de ansvarlige for at lukke annoncer, der ikke overholder retningslinjerne for annonceoprettelse.

    Redigeret 20-11-2017 08:10

  • Blondie1 20-11-2017 18:10

    Bamseline - Lige præcis 

    Sonne - det er ikke en moderators opgave at være "mellemled" (hvis du forstår mig ret) - Og når en moderator "færdes" her på debatten, er vedkommende helt almindelig bruger, bare med kendskab til "lidt mere" 

    Hvis en moderator "griber ind" her på debatsiden, er det i de tilfælde hvor der decideret er grimt sprogbrug, upassende opslag/debatter eller lign

  • *inky* 21-11-2017 08:12

    Blondie1 - det passer ikke helt hvad du skriver. Ved godt at moderator altid skriver herinde som privat person. Men Ole deltog i et par debatter som Ole direktør og med ts logo og hele molevitten. Tror det er det der hentydes til længere oppe i tråden.
    Så ledelsen kan godt kommentere på en tråd, specielt når de ligefrem bedes om at kommentere. Vi beder dem ikke om at rette på vores opførsel, som de havde for vane i de gode gammel dage, da der var gang i hønsene
    kh inge

  • Brianna 21-11-2017 08:16

    Enig med Inky

  • Gloster 30-11-2017 21:33

    Ham Ole er sikkert blevet fyret og gjort tavs

  • Hermank 02-12-2017 14:10

    jeg håber tradono består, og ts ikke smitter for meget af på deres koncept.. for mit vedkommende sælger jeg flere ting derinde end andre steder. og her på ts sælger jeg ikke noget mere. tror det er en måned siden sidst jeg solgte noget.gider ikke betale vip mere. da jeg intet får ud af det.
    jeg har købt lidt herinde, men synes priserne er skruet for meget op. ved ikke om det er pga gebyrer folk skal betale.

    så jeg er bare mere til Tradono nu end ts.
    måske det vender hvis der kommer gang i ts igen. men jeg tvivler

Skriv på debatten


log debate