Skal du shoppe på Black Friday?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 849
  • Pinklady-1 21-11-2017 17:05

    Hej 

    Jeg skal have købt en ny vaskemaskine, da min er gået i stykker og måske også en tørretumbler. Har været ude og kigge på nogle i dag, men købte ikke nogen. Jeg havde kig på én bestemt vaskemaskine, men den kunne de i butikken bestemt ikke anbefale. De anbefalede en meget dyrere. Selvfølgelig. Så hvis I ser et tilbud på en vaskemaskine gerne A+++ her til  Black Friday, så må I endelig sige til. Og også gerne en tørretumbler. Mon man kan få en god vaskemaskine og tørretumbler på tilbud til 2000-3000 kr pr stk?

    Skal I shoppe og hvad skal I købe? 

    God dag 

  • Redhead85 22-11-2017 10:46

    Jeg skal desværre ikke shoppe i år, da jeg lige skulle af med penge til en uventet dyrlægeregning :/

  • Pinklady-1 22-11-2017 11:04

    Tak for svar redhead 

    Øv, hvor træls. Håber dit dyr er ok nu?  :)
    Det har jeg også selv lige fået. Har haft dyrlæge to gange og fået en stor dyrlægeregning. Øv. Men vores dyr bliver jo også syge og skal have hjælp.

    Min vaskemaskine er stået af efter godt 10 år, så skal have købt en ny. Synes bare det er en jungle at finde rundt i. Den vaskemaskine jeg har udset mig, når jeg træder ind i butikken, den får de hurtigt talt mig væk fra at købe. De har en der er lidt dyrere, men meget bedre og billigere i længden osv osv.

  • Kiwikriger 22-11-2017 12:13

    Jeg skal shoppe, hvis nogle af mine dyrer ting på "det ønsker jeg mig / det skal jeg købe / julegave"-liste kommer på tilbud, men ikke shoppe bare for at shoppe. Har prisagent på forskellige produkter i forvejen (så jeg får besked, hvis de bliver sat ned til en pris jeg vil betale, på forskellige hjemmesider), og er lidt spændt på om der sker noget dér.

    Meeeen, som blogger får jeg ret mange lister nu med planlagte Black Friday tilbud, og er ret skuffet. Synes næsten det ser kedligere ud end sidste år, men der er måske enkelttilbud på f.eks. elektronik der bliver sat ret meget ned.

  • Bamseline 22-11-2017 13:11

    Jeg har kig på et par ting fra henholdsvis Malene Birger og Cos, men synes ikke at det ser ud til at de har nogle Black Friday tilbud, så der bliver nok ikke noget køb for mit vedkommende.

    Bamseline

  • Angelik 22-11-2017 13:44

    Vil meget gerne købe PS4 med FIFA18 men har ikke set den billige ens 2390,- med spillet.

    Synes generelt at de 20-30% der kommer på Black Friday er den samme som der køres på hele tiden ved magazin bazaar, goodie days, y name it.

    Synes efterhånden at man næsten altid kan få de 20-30% selvom der ikke er udsalg i butikker.



    VH

  • Pinklady-1 22-11-2017 22:59

    Tak for svar til alle   

    Ja, jeg synes også at man ofte kan få 20% rabat f.eks i forbindelse med Open by night osv. Dejligt :)

    Kiwikriger - hvordan får man en prisagent? :)

  • Pinklady-1 23-11-2017 14:31

    Nogen der ved om H&M har rabat i dag eller i morgen i deres fysiske butikker? 

  • -trunde- 23-11-2017 16:21


    Nej jeg skal  ikke shoppe på  Black Friday .

    Redigeret 23-11-2017 16:21

  • Montymax 23-11-2017 20:38

    Jeg skal heller ikke shoppe i morgen. Jeg magter ikke det der for at få noget billigere end ellers - så hellere i ro og mag en anden dag.
    Jeg mangler heller ikke noget der lige er til at få den dag.
    Der er garanteret også masser mennesker alle vegne men ikke for jeg er menneskesky men gider ikke sådan noget.
    Nu er der også snak og skriverier om at vi skal passe på og ikke lade os rive med - da noget slet ikke sælges billigere en ellers. Sådan er det jo nok altid med tilbud.
    Min næste store ting skal vare en LV Neverfull og de er nok ikke på tilbud - tænker jeg.
    Mit ene barnebarn har sendt mig ønskeseddel som han syntes jeg skulle have mulighed for at købe i morgen og jeg kunne så selv bestemme om det skulle være på nettet eller i en fysisk butik. Argh - jeg takke for hans gode tanke rom det.
    God shoppe dag til jer der skal. 

    Redigeret 23-11-2017 20:39

  • Pinklady-1 24-11-2017 14:22

    Så har jeg fået købt mig en vaskemaskine og fået den hjem og installeret. Købte den hos Power. Der var den billigst. Power er først for nylig åbnet her i byen. Der var godt nok også mange mennesker. Men tror der kommer mange flere i eftermiddag. Læste tidligere i dag at Hjemmeværnet skulle hjælpe med trafikken flere steder her i byen. Men vi så dem ikke. Det var svært at finde parkeringspladser. Det bliver lidt stressende. Men synes det var det værd. Fik også shoppet lidt tøj med 25% rabat. Så dejligt.

    Har I fået købt noget i dag Black Friday? 

  • Pinklady-1 24-11-2017 14:27

    Montymax - ja, du har ret. Man skal se sig for. Ikke alt er så billigt, som det måske ser ud. Jeg har også undersøgt den almindelige pris og Black Friday prisen i flere butikker, så jeg ikke blev snydt 

  • Bamseline 24-11-2017 16:12

    Næh, har ikke fået købt noget.

    Det jeg gerne ville have fra Malene Birger er ikke blandt de nedsatte varer og Cos har - så vidt jeg kan se - slet ikke Black Friday - i hvert fald ikke på deres webside.

    Bamseline

  • Montymax 24-11-2017 18:57

    Pinklady-1. Det var da dejligt du fik en vaskemaskine og noget tøj med en god rabat.  Du har også været tidligt ude kan jeg da se på tiden du har postet dit  indlæg og det er sikkert også klogt.
    Ja - hjemmeværnet er også tit brugt her på Fyn når der er rigtigt tryk på. Jeg ved at vores Rosengårdscenter tit har dem til at hjælpe med trafikken.
    Vi var i Odense lige over middag men det var nu fordi vi skulle ind i DalleValle og spise deres frokostbuffe.
    Vi kunne godt se på trafikken derind og på parkeringpladserne at der var Black Friday.
    Det var så det og ikke andet. Vi rundede lige Tarupcenteret men der var alle parkeringpladser optaget og det var også lige meget.
    Så vi kørte hjem.
    Nåå - jeg er da ikke ene om ikke at købe noget kan jeg. Bamseline har heller ikke faldet for noget.

    Redigeret 24-11-2017 18:58

  • Pinklady-1 24-11-2017 19:30

    Ja, jeg skulle til tandlæge i morges og så kørte vi bagefter direkte ud og handle inden der kom for mange mennesker. Og inden tilbuddene blev udsolgt :) Så en god start på dagen udover tandpinen :)

  • Pinklady-1 24-11-2017 19:31

    Øv Bamseline. Har du undersøgt de webshops der sælger MB om de har de ting du søger? 

  • Pinklady-1 24-11-2017 19:34

    Er jeg den eneste der har problemer med at komme ind på debat-siden her til aften?

    Der står - ups, an error occured.
    Virkelig irriterende 

  • Montymax 24-11-2017 19:40

    Netop - dejligt at komme tidligt afsted til tilbudende. Vi var også tidligt afsted men det var fordi vi skulle op og have vinterhjul på klokken 9.
    Så vi har haft en dejlig lang dag men dog uden Black Friday.
    Jeg har ingen problemer med at komme på debatten.

  • Bamseline 24-11-2017 19:45

    Ja, det ser desværre ud til at være de samme ting fra Malene Birger der er nedsat i øvrige webshops, så mon ikke det er noget “de” er (blevet) enige om....?

    Kan se at Cos har længe åbent i deres fysiske butikker, så der har de sikkert også nogle tilbud, men det har jeg bare ikke mulighed for, da jeg selv arbejder i butik, så havde håbet at eventuelle tilbud også var på webshoppen, men der er intet nedsat 

    Nå, så sparer jeg de penge.

    Bamseline

  • Pinklady-1 24-11-2017 20:10

    Montymax , dejligt du ikke har problemer med at komme ind på debatsiden. Jeg kan igen nu. Tror ikke problemet er her hos mig. Har tidligere oplevet at jeg ikke kan bruge ts. Så står der noget med - ja, vi ved godt at det er træls .......

    Bamseline - ja, har selv kigget på MB på flere webshops og det har ikke været nedsat. Ved ikke om MB har sagt at de ikke må. Ved ikke om de må/kan det?

Skriv på debatten

Pinklady-1 sælger


log debate